quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:27 schreef JosvG het volgende:
Ik ben zelf ook geslaagd voor CCV-administratie, dat wil zeggen dat ik nu eindelijk mijn hele chauffeursdiploma bij elkaar heb![]()
Vanaf dinsdag ben ik op vakantie, en in augustus kan ik dan eindelijk lekker vrachtwagenlessen gaan volgenIk heb er echt zin in!
Je wilt ook voor CE gaan?quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:39 schreef JosvG het volgende:
Ik zal tegen die tijd wel voor een fototje zorgen, hoewel ik alleen een slechte telefooncamera hebMaargoed, dat moet dan maar.
Ik kijk echt uit naar de tijd dat ik C+CE heb.
Idd!quote:
Relaxed! Heb je straks weer wat minder van die vervelende kruisjes op je rijbewijsquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:27 schreef JosvG het volgende:
Ik ben zelf ook geslaagd voor CCV-administratie, dat wil zeggen dat ik nu eindelijk mijn hele chauffeursdiploma bij elkaar heb![]()
Ik weet niet hoeveel je vouwwagen weegt, maar tot 750 kilo maximaal laadvermogen mag je toch zonder E rijbewijs trekken?quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:49 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Je wilt ook voor CE gaan?
Ik zat er aan te denken voor BE te gaan.. Omdat ik op vakantie wil met vouwwagen en nu moeten m'n ouders die vouwwagen naar de camping brengen, en dat willen ze dan ook wel doen maar ik vind het zelf beetje jammer..
Heb zitten kijken de site van zo'n lesschool en het kost daar tussen de 500 en 600 euro... dan heb je een dagcursus, een lunch () en een examen bij het CBR, alles in één dag dus!
Maarja ik dacht, mocht ik dan zakken, dan kost het met het volgende examen erbij enzo vast weer veel geld. Alleen B rijbewijs al heeft ook veeeeel te veel geld gekost.Dus doe het toch maar niet
camping in de buurt uitgezocht en dan hoeven m'n ouders de vouwwagen ook niet zo heel ver weg te brengen.
Ja klopt, maar m'n ouders hebben dus ook geen idee hoeveel dat weegt. Wel moet de auto minstens zo zwaar zijn als de aanhanger, dus ja ik zou het inderdaad nog even uit kunnen zoeken, en als blijkt dat het mag ga ik even een stukje toeren, met vouwwagen, om te wennen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:07 schreef JosvG het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel je vouwwagen weegt, maar tot 750 kilo maximaal laadvermogen mag je toch zonder E rijbewijs trekken?
Wij hebben thuis een aanhanger met maximaal laadvermogen 750 kilo, daar rijd ik ook regelmatig mee nu.
Uiteindelijk wist ikquote:Op donderdag 13 juli 2006 09:15 schreef Senang het volgende:
Ik moet zo op voor theorie maar heb geen idee waar ik moet zijnIs het het exaencentrum in Rijswijk aan de Lange Kleiweg of het Hoofdkantoor van het CBR?
Wow, netjes!quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:38 schreef Senang het volgende:
[..]
Uiteindelijk wist ik
waar ik moest zijn maar kon het niet vindenIk kwam 5 over half 11 binnen maar gelukkig hadden ze wat vertraging en kon ik nog aanschuiven.
0 fout.
Dank.quote:
Woei, ik heb zelf ook een Corsaquote:
quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:41 schreef Senang het volgende:
[..]
Dank.
Er zat een jongen naast me die het voor de 11de keer deed en voor de 11de keer meer dan 10 fout had. Hij liep huilend weg...
Je zou ook voor je eerste theorie-examen gewoon dat boekje kunnen lezenquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:41 schreef Senang het volgende:
[..]
Dank.
Er zat een jongen naast me die het voor de 11de keer deed en voor de 11de keer meer dan 10 fout had. Hij liep huilend weg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |