Tof dat je hem leuk vindt, ik ga er namelijk deze week ook nog heen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:34 schreef Flibble het volgende:
Zazie dans le métro
Ge-wel-dig!!!![]()
Pure slapstick, ik heb ZO gelachen!!![]()
![]()
![]()
Jah idd wat een vreselijk nare man is dat! Ik heb ook gekeken gister, vond 'm wel goed!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:00 schreef Cheiron het volgende:
De aftiteling van Das Experiment loopt nu. Wat een akelige film zeg. Van halverwege tot aan het eind had ik een heel naar gevoel bij deze film. De "hoofdcipier" is overigens wle uitstekend gecast.
Tautou te licht voor die rol? Ahum. Ze kwam natuurlijk niet uit de verf, maar dat zal niet alleen aan haar liggen. Opvallend dat je McKellen niet noemt.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 03:04 schreef bolivian het volgende:
The Da Vinci Code
Wát een genante vertoning! De enige fijne acteur is wat mij betreft Jean Reno, en ze hebben het voor elkaar gekregen zelfs hem te miscasten! Reno en achtervolgingen door Parijs, dat is Ronin en niets anders!
Als die fucking Ron Howard niet zulke goede vrinden was met Hanks had het wellicht wat kunnen worden. Maar mister Hollywood helpt het hele karakter van Langdon om zeep. En mevrouw Tautou? Leuk smoeltje maar absoluut te licht voor deze rol.
Ik heb die film echt al 48x gezien en hij blijft gewoon geweldigquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:46 schreef Blade_NL het volgende:
Ik heb gisteravond Snatch (2000) gezien.
Echt zo'n focking droge film, maar zo lauw.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ging egt helemaal stuk.
Foto uit de film:
[afbeelding]
Waarom doe je dat eigenlijk?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:47 schreef Sai het volgende:
Ik ben nog steeds alles met meer dan 25000 stemmen op IMDb aan het kijken,
Nou ja, meerdere redenen eigenlijk. Aan de ene kant is het gewoon leuk om films gezien te hebben die veel andere mensen hebben gezien. Niet alleen voor het meepraten (en het vermijden van 'heb jíj Scream 2 niet gezien!?!'), maar ook zodat ik makkelijker kan stemmen in tournaments enzo. Aan de andere kant studeer ik filmwetenschappen en klus ik wat bij als filmrecensent, en dan is het ook handig om iets te weten van door veel mensen geziene films. Voor 'film van de dag'-besprekingen bijvoorbeeld. Enzo.quote:
Bij mij eigenlijk ook, want ik zie net dat ik All The President's Men ben vergeten.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:22 schreef Sokolsky het volgende:
*noteert Sad Movie en Dalkomhan insaeng*
Ivanovo Detstvo heb ik trouwens ook gezien, zou nr. 11 of 12 zijn.
Ik vraag me nu af of je 'm wel in de bios hebt gezien als het moeilijk te verstaan was. En zo nee, of je dan niet een slechte rip hebt gezien, want er is nog geen fatsoenlijke versie verkrijgbaar op internet. En als laatste, als het wel een goeie versie via internet was, of het dan niet gewoon http://www.imdb.com/title/tt0481522/ was.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:52 schreef Karina het volgende:
Omdat het een waargebeurd verhaal is, keek ik er toch iets anders naar dan normaal. Wat daar in dat vliegtuig is gebeurd is natuurlijk heel dramatisch, maar ik vond de film eigenlijk maar slecht. Heel onrustige beelden (ik werd er af en toe draaierig van) en af en toe moeilijk te verstaan.
Met slecht verstaan bedoel ik niet dat het geluid slecht was, maar dat men af en toe onduidelijk sprak (vond ik tenminste). En het was niet de versie die jij aanduidt maar die ik zelf aangaf. En verder was het mijn mening en geen voldongen feit, en daar gaat het in dit topic om volgens mij.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:58 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik vraag me nu af of je 'm wel in de bios hebt gezien als het moeilijk te verstaan was. En zo nee, of je dan niet een slechte rip hebt gezien, want er is nog geen fatsoenlijke versie verkrijgbaar op internet. En als laatste, als het wel een goeie versie via internet was, of het dan niet gewoon http://www.imdb.com/title/tt0481522/ was.
Oh, maar dat laatste bestrijd ik ook helemaal niet (ik heb United 93 nog niet gezien). Het viel me alleen op dat je het over de onduidelijke spraak had en ik aanneem dat je in de bios in ieder geval ondertitels hebt. Zodra je je mening van een slechte rip laat afhangen, vind ik het niet eerlijk ten opzichte van een film.quote:Op zondag 2 juli 2006 00:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Met slecht verstaan bedoel ik niet dat het geluid slecht was, maar dat men af en toe onduidelijk sprak (vond ik tenminste). En het was niet de versie die jij aanduidt maar die ik zelf aangaf. En verder was het mijn mening en geen voldongen feit, en daar gaat het in dit topic om volgens mij.
Ah, dus voor de leuk en beroepsmatig. Film van de dag, betekent dat dat je bijklust voor de VPRO-gids? Zo ja, die recensies zijn vaak erg leuk.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:01 schreef Sai het volgende:
[..]
Nou ja, meerdere redenen eigenlijk. Aan de ene kant is het gewoon leuk om films gezien te hebben die veel andere mensen hebben gezien. Niet alleen voor het meepraten (en het vermijden van 'heb jíj Scream 2 niet gezien!?!'), maar ook zodat ik makkelijker kan stemmen in tournaments enzo. Aan de andere kant studeer ik filmwetenschappen en klus ik wat bij als filmrecensent, en dan is het ook handig om iets te weten van door veel mensen geziene films. Voor 'film van de dag'-besprekingen bijvoorbeeld. Enzo.
Bedankt voor het compliment, maar ik werk bij een iets minder hoog aangeschreven medium: www.filmtotaal.nl .quote:Op zondag 2 juli 2006 02:29 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Ah, dus voor de leuk en beroepsmatig. Film van de dag, betekent dat dat je bijklust voor de VPRO-gids? Zo ja, die recensies zijn vaak erg leuk.![]()
Je bent James Bond avonturen gewend .. dit is dus wel voor dat alles he...quote:Op maandag 3 juli 2006 16:36 schreef Morrigun99 het volgende:
North by Northwest
Ik begin er aan te twijfelen of Alfred Hitchcock überhaupt aan mij besteed is. Psycho en The Birds vond ik er goed, maar de rest stelt me tot nu toe ernstig teleur. Ook North by Northwest vond ik verre van bijzonder. Wel leuk, maar echt niet meer dan dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |