We doe ons best jongen, ik weet zeker dat het gaat lukkenquote:Op zondag 28 mei 2006 14:17 schreef FuifDuif het volgende:
Na een vol topic nog maar 16 euro bij elkaar gesprokkeld? Wat zijn fokkers toch gierig.
Volgens mij is Floripas bi. Ze heeft iig geen problemen met flirten met mannen (dit heb ik persoonlijk vastgesteld).quote:Op zondag 28 mei 2006 14:15 schreef MrBean het volgende:
[..]
Floripas ook, maar dat maakt niet zo veel uit. Wanneer een vrouw "nee" zegt, bedoelt ze meestal "ja".
kan ze het wel als we haar geld geven?quote:Op zondag 28 mei 2006 14:18 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Volgens mij is Floripas bi. Ze heeft iig geen problemen met flirten met mannen (dit heb ik persoonlijk vastgesteld).
ik heb ook geen geld, toch doneer ik ookquote:Op zondag 28 mei 2006 14:18 schreef Isdatzo het volgende:
ik heb iig nog niets gedoneerd![]()
Maja ik ben dan ook blut
![]()
Ik heb haar al een tijd niet gesignaleerd maar ze is altijd bereid de medemens te helpen.quote:Op zondag 28 mei 2006 14:19 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
kan ze het wel als we haar geld geven?![]()
bij mij zit 't anders.. ik heb écht geen geldquote:Op zondag 28 mei 2006 14:20 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
ik heb ook geen geld, toch doneer ik ook![]()
quote:
Ze is in ieder geval erg sociaal ingesteld. Ik denk dat om niet, of een kleine onkostenvergoeding ook wel een optie zal zijn.quote:Op zondag 28 mei 2006 14:19 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
kan ze het wel als we haar geld geven?![]()
Spreekt hier ervaring?quote:Op zondag 28 mei 2006 14:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Even kijken, hoe beroemder hij wordt als cult-user op Fok!, hoe groter de kans dat hij vrouwelijke groupies krijgt die hem leuk vinden om wie hij is, denk ik. Daarna ligt het er maar aan hoe het allemaal verder loopt, maar als-tie straks met een Fok!-beeb de koffer in duikt dan zal dat ongetwijfeld invloed hebben op zijn oeuvre (de beschavende invloed van het meisje is dat) en vervolgens ook weer op zijn cult-status. Dus waar houdt-ie meer van: van ongehoorde hoeveelheden sex comsumeren of maffe topics openen op Fok! en aldus de cult-status bereiken..
Mm, ingewikkeld.
Ik heb ergens het vermoeden dat beide heren niet bepaald hoeven te klagen over hun uiterlijk.quote:Op zondag 28 mei 2006 14:23 schreef Isdatzo het volgende:
zouden beide heren zo vriendelijk willen zijn om een foto van zichzelf te plaatsen? zodat de hoertjes zich mentaal kunnen voorbereiden
![]()
Als er niet meer geld voor ze komt dan is een aids-hoertje iig het enige dat er mogelijk isquote:Op zondag 28 mei 2006 14:22 schreef Klonk het volgende:
word het hoertje wel geleverd met een aids garantie ?
Je wilt het ingezamelde geld toch nog wel kunnen besteden, lijkt mij?quote:Op zondag 28 mei 2006 14:23 schreef Isdatzo het volgende:
zouden beide heren zo vriendelijk willen zijn om een foto van zichzelf te plaatsen? zodat de hoertjes zich mentaal kunnen voorbereiden
![]()
quote:Op zondag 28 mei 2006 14:21 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Yaay, het gaat eindelijk gebeuren.
![]()
Ik ga vanaf nu de hand niet meer aan mijzelf slaan, opdat de ontlading des te groter zal zijn wanneer de daad geschiedt.
Hoezo? Ik masturbeer best veel hoorquote:Op zondag 28 mei 2006 14:26 schreef Legendary het volgende:
Ik heb medelijden met dat hoertje....die krijgt me toch straks een shitload van opgespaard zaad te verwerken!!!!
Hier is een punt gemaakt.quote:Op zondag 28 mei 2006 14:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
zo werkt dat niet
Juist twee maal per week rukken zal de productie vergroten.
Plus dat je dat juist moet doen net voor de daad.... iig.... in jullie geval. Anders ben ik bang dat het met de zelfbeheersing helemaal fout gaat en zul; je voor dat geld niet lang lol hebben.
Op zich prima voor de dame maar al die fratsen uit de topics uit de OP kun je dan niet uitvoeren.
http://en.wikipedia.org/wiki/Premature_ejaculationquote:Op zondag 28 mei 2006 14:21 schreef FuifDuif het volgende:
[..]Yaay, het gaat eindelijk gebeuren.
![]()
Ik ga vanaf nu de hand niet meer aan mijzelf slaan, opdat de ontlading des te groter zal zijn wanneer de daad geschiedt.
Moeten haast wel met een satirische noot zijn geopend, die uiterst kansloze en zielige topics van beide heren...quote:Op zondag 28 mei 2006 14:25 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ik heb ergens het vermoeden dat beide heren niet bepaald hoeven te klagen over hun uiterlijk.
In het verkrachtingstopic begaf je je anders aardig aan mijn kant als ik mij goed herinnerquote:Op zondag 28 mei 2006 14:29 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Moeten haast wel met een satirische noot zijn geopend, die uiterst kansloze en zielige topics van beide heren...
Kan me niet voorstellen waarom iemand zoiets doms zou doenquote:Op zondag 28 mei 2006 14:31 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
In het verkrachtingstopic begaf je je anders aardig aan mijn kant als ik mij goed herinner.
Nee, ze moeten neukenquote:Op zondag 28 mei 2006 14:33 schreef MouseOver het volgende:
Zeg, maar Ponylover.. ga je nu zelf ook controleren dat het echt tot neuqen komt?
Stel je voor dat het bij een goed gesprek blijft, dan zijn we nog verder van huis.
Heb je die topics wel gelezen? Niet zo snel oordelen.quote:Op zondag 28 mei 2006 14:33 schreef Ku_Klux_Kloon het volgende:
Kan me niet voorstellen waarom iemand zoiets doms zou doen
Ik heb het over "zich aan Fuif-Duifs kant scharen" want dat wil toch niemand, kom op zegquote:Op zondag 28 mei 2006 14:36 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Heb je die topics wel gelezen? Niet zo snel oordelen.
Ik vind ze vermakelijk, en ik vermoed dat een zeker effectbejag heeft meegespeeld bij het openen van de topics, althans met opzet voor een bepaalde formulering is gekozen. Dat neemt niet weg dat het vaak serieuzere discussies oplevert dan de standaardtopics van minder creatieven.quote:Op zondag 28 mei 2006 14:29 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Moeten haast wel met een satirische noot zijn geopend, die uiterst kansloze en zielige topics van beide heren...
Zeg, ik wil wel over zo'n hoer heen, maar niet wanneer een groep fokkers aan de andere kant van de deur staat mee te genieten. Want oh ja... genieten wordt hetquote:Op zondag 28 mei 2006 14:35 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Nee, ze moeten neuken![]()
We moeten nog maar even overleggen hoe we dat gaan controleren. Misschien kunnen we er een Fok-event van maken icm de meet.![]()
![]()
![]()
Waarom niet? Als Fuifduif gelijk heeft heeft hij gelijk.quote:Op zondag 28 mei 2006 14:37 schreef Ku_Klux_Kloon het volgende:
[..]
Ik heb het over "zich aan Fuif-Duifs kant scharen" want dat wil toch niemand, kom op zeg
gelukkig heb je er al zin inquote:Op zondag 28 mei 2006 14:40 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Zeg, ik wil wel over zo'n hoer heen, maar niet wanneer een groep fokkers aan de andere kant van de deur staat mee te genieten. Want oh ja... genieten wordt het.
quote:Op zondag 28 mei 2006 14:28 schreef Philosocles het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Premature_ejaculation
Ik vind dit een zeer beledigende opmerking.quote:Op zondag 28 mei 2006 14:37 schreef Ku_Klux_Kloon het volgende:
[..]
Ik heb het over "zich aan Fuif-Duifs kant scharen" want dat wil toch niemand, kom op zeg
Veel mensen zijn bang voor de waarheid en scharen zich liever achter de populisten, zo blijkt het maar weer eensquote:Op zondag 28 mei 2006 14:41 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Waarom niet? Als Fuifduif gelijk heeft heeft hij gelijk.
Ze denken primitief ja, als hij het zegt moet ik wat anders zeggen! Onafhankelijk denken en zaken objectief beoordelen is blijkbaar moeilijk.quote:Op zondag 28 mei 2006 14:42 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Veel mensen zijn bang voor de waarheid en scharen zich liever achter de populisten, zo blijkt het maar weer eens.
Komt mijn boodschap iig goed overquote:Op zondag 28 mei 2006 14:41 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik vind dit een zeer beledigende opmerking.
We moeten nog even zien hoe we het precies gaan invullen.quote:Op zondag 28 mei 2006 14:47 schreef RemcoDelft het volgende:
Als hier nou een webcam-actie a-la American Pie bij komt, wordt doneren interessanter
ach, zolang hij geen topic's vol met rare zaken aan het maken is zie ik het probleem niet zo.quote:Op zondag 28 mei 2006 14:58 schreef thabit het volgende:
McCarthy is wel erg stil zeg.
+ rente.........!!quote:Op zondag 28 mei 2006 15:20 schreef K33T het volgende:
He PONYLOVER, ik stel een voorwaarde tegenover; als er niet genoeg geld gestort wordt, krijgen de donateurs hun geld weer terug.
JA?
Dat is toch haast niet te doen....al die kleine bedragjes terugstorten.quote:Op zondag 28 mei 2006 15:20 schreef K33T het volgende:
He PONYLOVER, ik stel een voorwaarde tegenover; als er niet genoeg geld gestort wordt, krijgen de donateurs hun geld weer terug.
JA?
JE GAAT TOCH NIET ZELF NAAR DE HOEREN VAN HET GELD HE..quote:Op zondag 28 mei 2006 15:13 schreef Pony-Lover het volgende:
Mensen, ik ga even iets anders doen.
om 5 uur kom ik terug om de stand door te geven
blijf dus overmaken!!!
fokkers zijn echt gierig he.quote:Op zondag 28 mei 2006 15:20 schreef K33T het volgende:
JA?
Dude, in totaal gaat het hier wel om 100 euro.quote:Op zondag 28 mei 2006 15:41 schreef Goed_Gek het volgende:
[..]
fokkers zijn echt gierig he.
iedereen wil mooie acties maar als het een beetje geld kost dan word er moeilijk gedaan.
ik hoef mijn geld niet terug.
mocht dit niet doorgaan maak het dan maar over aan een goed doel....
Jazekerquote:Op zondag 28 mei 2006 15:20 schreef K33T het volgende:
JA?
ja, waarvan iedereen een heel klein deel heeft bijgedragen....quote:Op zondag 28 mei 2006 15:43 schreef K33T het volgende:
[..]
Dude, in totaal gaat het hier wel om 100 euro.
nee, natuurlijk nietquote:Op zondag 28 mei 2006 15:36 schreef longinus het volgende:
[..]
JE GAAT TOCH NIET ZELF NAAR DE HOEREN VAN HET GELD HE..
dat is ook wel gezellig jaquote:Op zondag 28 mei 2006 15:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]Ik stel voor dat we in dat geval allemaal gezellie bij PL komen eten
![]()
dan moet die meet wel een beetje op tijd komen aangezien we straks met vakanties zittenquote:
prima planquote:Op zondag 28 mei 2006 15:46 schreef Goed_Gek het volgende:
[..]
dan moet die meet wel een beetje op tijd komen aangezien we straks met vakanties zitten
waar doen we de meet en actie dan? utrecht?
mail me evenquote:Op zondag 28 mei 2006 15:31 schreef NeoPhythe het volgende:
goede acti , mss gelijk wat geld erbij storten
Mail me maar evenquote:Op zondag 28 mei 2006 15:20 schreef K33T het volgende:
JA?
hey, als 't niet doorgaat vang ik hequote:Op zondag 28 mei 2006 15:50 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Mail me maar even
(of maak het over via mijnpostbank.nl)
![]()
quote:Op zondag 28 mei 2006 15:41 schreef Goed_Gek het volgende:
[..]
fokkers zijn echt gierig he.
iedereen wil mooie acties maar als het een beetje geld kost dan word er moeilijk gedaan.
ik hoef mijn geld niet terug.
mocht dit niet doorgaan maak het dan maar over aan een ander goed doel....
Maar dan moet het niet gefilmd worden. Anders hebben we bij voorbaat allemaal al gegeten en gedronken.quote:Op zondag 28 mei 2006 15:46 schreef Goed_Gek het volgende:
[..]
dan moet die meet wel een beetje op tijd komen aangezien we straks met vakanties zitten
waar doen we de meet en actie dan? utrecht?
We moeten ook nog maar iemand kunnen vinden die wil filmenquote:Op zondag 28 mei 2006 15:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar dan moet het niet gefilmd worden. Anders hebben we bij voorbaat allemaal al gegeten en gedronken.
Ze hebben een extra duwtje nodig, bij wijze van spreken.quote:Op zondag 28 mei 2006 16:00 schreef Wouser het volgende:
Hey sorry hoor maar ze kunne de hoer toch ook gewoon zelf betalen??
Ze zullen vast wel zakgeld krijgenquote:Op zondag 28 mei 2006 16:00 schreef Wouser het volgende:
Hey sorry hoor maar ze kunne de hoer toch ook gewoon zelf betalen??
Nee, je draait er omheen. Dat is laf.quote:Op zondag 28 mei 2006 15:50 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Mail me maar even
(of maak het over via mijnpostbank.nl)
![]()
Jongen zeik niet zoquote:Op zondag 28 mei 2006 16:04 schreef K33T het volgende:
[..]
Nee, je draait er omheen. Dat is laf.
Ik stel je de vraag of donateurs hun geld terugkrijgen als het actie niet genoeg opbrengt. Nu weet ik vrijwel zeker dat je met het potje ervandoor gaat, mocht de actie mislukken.![]()
.
quote:Op zondag 28 mei 2006 15:44 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Jazekerje kan het dan terug krijgen
(had ik in het vorige topic ook al wel aangegeven hoor)
wat ben je voor krent zeg...quote:Op zondag 28 mei 2006 16:04 schreef K33T het volgende:
[..]
Nee, je draait er omheen. Dat is laf.
Ik stel je de vraag of donateurs hun geld terugkrijgen als het actie niet genoeg opbrengt. Nu weet ik vrijwel zeker dat je met het potje ervandoor gaat, mocht de actie mislukken.![]()
.
topquote:Op zondag 28 mei 2006 16:08 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hey PL
Ik zal eens kijken of ik wat kan missen
waar slaat dat nou weer opquote:Op zondag 28 mei 2006 16:10 schreef FuifDuif het volgende:
Er bekruipt mij een onbehagelijk gevoel dat sommige mensen een commercieel slaatje willen slaan uit dit hele gebeuren.
Dat betwijfel ik dus. Ten eerste betwijfel ik of het volledig ingezamelde bedrag uberhaupt tot ons komt (jij bent als enige die daadwerkelijke inzage hebt in de bedragen die binnenkomen) en ten tweede betwijfel ik of we beter worden van een ontmaagding door een hoer. Maar misschien voel ik mij enkel wat onwennig bij het idee dat ik over niet al te lange tijd dan toch eindelijk een gewillige schede zal betreden.quote:Op zondag 28 mei 2006 16:11 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
waar slaat dat nou weer op![]()
jij krijgt dat geld he, de enige die er beter van worden zijn jij en McCarthy
De mensen die geld hebben overgemaakt hebben allemaal mijn gegevens.quote:Op zondag 28 mei 2006 16:13 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik dus. Ten eerste betwijfel ik of het volledig ingezamelde bedrag uberhaupt tot ons komt (jij bent als enige die daadwerkelijke inzage hebt in de bedragen die binnenkomen) en ten tweede betwijfel ik of we beter worden van een ontmaagding door een hoer. Maar misschien voel ik mij enkel wat onwennig bij het idee dat ik over niet al te lange tijd dan toch eindelijk een gewillige schede zal betreden.
Goed, dan zit het wat dat betreft voor mij goedquote:Op zondag 28 mei 2006 16:15 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
De mensen die geld hebben overgemaakt hebben allemaal mijn gegevens.
Al mocht ik het willen , ik kan dat geld dus niet zomaar in mijn eigen zak steken![]()
goed om te horen, dat is de juiste instellingquote:Op zondag 28 mei 2006 16:18 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Goed, dan zit het wat dat betreft voor mij goed. Ik heb er stiekem toch wel zin an moet ik zeggen
.
quote:Op zondag 28 mei 2006 16:22 schreef UncleJB het volgende:
Weer een fantastische actie en een fantastisch topic van P-L!Hulde
![]()
Ik heb ook meteen wat overgemaakt natuurlijk![]()
De 20 even volgemaakt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |