quote:Op zondag 26 maart 2006 16:09 schreef DennisMoore het volgende:
Voor drie miljoen kun je een hoop schapen kopen.
Iedere keer een maagd.
quote:Op zondag 26 maart 2006 16:03 schreef Stretto het volgende:
Nee, want dat zal je altijd achtervolgen. Dan zit je daar in je Pagani Zonda F en dan hoor je de mensen roepen: Geitenneuker!
Droom lekker verder. Een oude vieze man met veel geld heeft niks beter te doen.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:03 schreef FuifDuif het volgende:
Stel een hele rijke oude vieze man benadert jou. Hij vraagt je om een gunst voor heel veel geld (bijvoorbeeld 3 miljoen euro). Hij vraagt je om precies te zijn om één keer een geit (of schaap, of wat dan ook) stevig te nemen onder zijn toeziend oog... gewoon omdat hij dat erg geil vindt.
Zou je zoiets doen voor zoveel geld?
En wel eerlijk zijn hè, Sunchaser?
stoer.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:59 schreef Genjuro het volgende:
als die kerel 3 millioen euro op zak heeft lok ik hem gewoon mee naar de wei slaag hem in mekaar, lekker geld rippen en naar het buitenland gaan feesten![]()
Is eervoller als een schaap neuken, en even illegaal
quote:Op zondag 26 maart 2006 17:10 schreef Economist het volgende:
uhm.... NEE dat doe ik niet:
Kassa.... tuurlijk zou ik dat doen. Wellicht gaat er een wereld voor me open. Zo niet ben ik in ieder geval rijk en kan ik de lekkerste foksters ook om leuke gunsten gaan vragenquote:Op zondag 26 maart 2006 16:03 schreef FuifDuif het volgende:
Stel een hele rijke oude vieze man benadert jou. Hij vraagt je om een gunst voor heel veel geld (bijvoorbeeld 3 miljoen euro). Hij vraagt je om precies te zijn om één keer een geit (of schaap, of wat dan ook) stevig te nemen onder zijn toeziend oog... gewoon omdat hij dat erg geil vindt.
Zou je zoiets doen voor zoveel geld?
En wel eerlijk zijn hè, Sunchaser?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |