p.s. Hugh Lauriequote:Op zondag 26 maart 2006 16:13 schreef DennisMoore het volgende:
TS begint.
quote:Op zondag 26 maart 2006 16:54 schreef TiepJoop het volgende:
Ik pomp die geile slet gewoon vol but, voor de rest intresseert het me geen ene fuck.
Zou dat nu een vorm van verkrachten opleveren? Lijkt mij een interessante discussie.quote:Op zondag 26 maart 2006 15:43 schreef FuifDuif het volgende:
Iedere man kent het. Je gaat lekker bezig en op een gegeven moment begint het Gevoel op te komen en dan komt de geilheid en hitsigheid pas echt los. Je kunt instinctief niet meer stoppen en wilt alleen nog maar ze zaad lozen in datgene waar je op dat moment in loopt te hatseflatsen.
Wie van de heren is op dat punt zover heen dat hij zich niet meer echt bekommert om de vrouw en de manier waarop zij het ervaart, maar is enkel nog gefixeerd op het harde rammen, waarbij hij de vrouw enkel ziet als een object om de eigen lusten tot explosieve hoogten te brengen?
Ik denk dat vanaf het moment dat ze door je harde geram aangeeft niet meer te willen je wel kunt spreken van verkrachting. De vraag is dan interessant: zou dat strafbaar zijn? Ze heeft immers in eerste instantie toegestaan om bereden te worden.quote:Op zondag 26 maart 2006 17:04 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Zou dat nu een vorm van verkrachten opleveren? Lijkt mij een interessante discussie.
Daar zitten wel wat haken en ogen aan denk ik. Het makkelijke antwoord is: strafbaar, maar ik denk dat je als man wel heel wat houtsnijdende verweren zult hebben.quote:Op zondag 26 maart 2006 17:18 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik denk dat vanaf het moment dat ze door je harde geram aangeeft niet meer te willen je wel kunt spreken van verkrachting. De vraag is dan interessant: zou dat strafbaar zijn? Ze heeft immers in eerste instantie toegestaan om bereden te worden.
Hee halve zool, ik ben geen kerkganger. En hoe was jouw beurt van de buurman? Heeft hij ook lekker door geramd?quote:Op zondag 26 maart 2006 17:53 schreef Lotusss het volgende:
Ah, meneer is weer terug van de kerkdienst...
Mag dat uberhaupt wel van jouw kerkgemeente, zo open over seksuele taboes praten?
Ga buiten spelen.![]()
Ik heb geen lekkere buurman helaas. Maar mijn neukertje ramt wel lekker door hoor...quote:Op zondag 26 maart 2006 17:56 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Hee halve zool, ik ben geen kerkganger. En hoe was jouw beurt van de buurman? Heeft hij ook lekker door geramd?
Die ervaring moet nog komen. Interesse om jouw neukertje beschikbaar te stellen?quote:Op zondag 26 maart 2006 17:59 schreef Lotusss het volgende:
Ik heb geen lekkere buurman helaas. Maar mijn neukertje ramt wel lekker door hoor...![]()
Wanneer heb jij voor het laatst geramd in een ECHT vrouwelijk geslachtsorgaan?
Dat hoef ik niet te vragen aan mijn neukertje, hij is niet bi-seksueel en daarom ook helemaal niet seksueel geinteresseerd in mannen. Ben je homo dan?quote:Op zondag 26 maart 2006 18:01 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Die ervaring moet nog komen. Interesse om jouw neukertje beschikbaar te stellen?
Ooooh je bent een vrouw, dat wist ik nietquote:Op zondag 26 maart 2006 18:04 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat hoef ik niet te vragen aan mijn neukertje, hij is niet bi-seksueel en daarom ook helemaal niet seksueel geinteresseerd in mannen. Ben je homo dan?
Stel jij die vraag aan alles wat een gat heeft?quote:Op zondag 26 maart 2006 18:06 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ooooh je bent een vrouw, dat wist ik niet. Goed, jij interesse dan?
Dat is uberhaupt de enige manier waarop ik het voor elkaar krijgquote:Op zondag 26 maart 2006 15:43 schreef FuifDuif het volgende:
dat hij zich niet meer echt bekommert om de vrouw en de manier waarop zij het ervaart, maar is enkel nog gefixeerd op het harde rammen, waarbij hij de vrouw enkel ziet als een object om de eigen lusten tot explosieve hoogten te brengen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |