Is je vriendin een hoer, dat je dat zo goed weet?quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:24 schreef 1ofthefew het volgende:
als je geregeld naar de hoeren gaat ben je of lelijk of een ontzettende loser of een combi daarvan...
Vaak wel! Ik zou nooit een vent willen die naar de hoeren is geweest! Bahquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:24 schreef 1ofthefew het volgende:
als je geregeld naar de hoeren gaat ben je of lelijk of een ontzettende loser of een combi daarvan...
hoeven , willen , en gaanquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:08 schreef Molluck het volgende:
Lekkere kerels hoeven over het algemeen toch niet naar de hoeren?
Dus jij hangt je worst liever in een benatte flamoes van een hoer die al genaaid is door duizenden kerels voor jou?quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:40 schreef blackbully het volgende:
[..]
hoeven , willen , en gaan
dat zijn verschillende dingen.
ik denk dat een avond naar de hoeren goedkoper is als hopen dat je in de kroeg een meisje op kan pikken voor een nacht sex.
dus als vrijgezel met veel centen en een goed boordeel om de hoek. waarom niet.
jij trekt wel erg makkelijk conclusies dametjequote:Op vrijdag 7 april 2006 23:42 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Dus jij hangt je worst liever in een benatte flamoes van een hoer die al genaaid is door duizenden kerels voor jou?
Nou have fun!
![]()
tja je kan ook kiezen voor een breezerslet die met 100man geneukt heeft maar nooit veilig.quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:42 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Dus jij hangt je worst liever in een benatte flamoes van een hoer die al genaaid is door duizenden kerels voor jou?
Nou have fun!
![]()
Daar hebben ze glijmiddel voor.quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:20 schreef Sessy het volgende:
Ik ben geen hoer maar ik zou denken dat als je de hele dag/nacht een pik in je hebt dat het dan wel redelijk schraal wordt of zo.
Schijnt mee te vallen heb ik me laten vertellen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:29 schreef Sessy het volgende:
Ja maar dan nog... Ik bedoel dan krijg je toch onderhand eelt in je kut?
Dat word nog moeilijk voor je, weet je wel niet hoeveel mannen er naar de hoeren gaan??quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:32 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Vaak wel! Ik zou nooit een vent willen die naar de hoeren is geweest! Bah![]()
wat doe je nou overdreven? je bent zelf een hoer, aan een aantal van je topics te zienquote:Op vrijdag 7 april 2006 23:32 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Vaak wel! Ik zou nooit een vent willen die naar de hoeren is geweest! Bah![]()
man, je kan oo kgewoon netjes blijven hoor, als zij dat vind laat der, haar mening is niet minder als de jouwe ofzoquote:Op zaterdag 8 april 2006 01:53 schreef Entonie het volgende:
[..]
wat doe je nou overdreven? je bent zelf een hoer, aan een aantal van je topics te zien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |