doe nou even meequote:Op zaterdag 27 mei 2006 02:08 schreef LostFormat het volgende:
Jemig, ik verbaas me telkens weer over je hopeloosheid.
nee met, en weet je, ik heb ook geen petje op met McCquote:Op zaterdag 27 mei 2006 02:07 schreef Toffe_Ellende het volgende:
loop jij ook zonder broek rond?
en de dag is nog jong... is het volle maan?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 02:09 schreef thabit het volgende:
Je bent lekker op dreef vandaag!
been there done thatquote:Op zaterdag 27 mei 2006 02:06 schreef McCarthy het volgende:
[afbeelding]
zijn er nog meer fokkers die dit net zoals ik eens in het echt hebben gedaan. Zo ja wat waren de reacties. De ene bij mij gaf een zakelijk nee, de ander liep gillend weg.
Ik heb wel regelmatig gevraagd of ze met me uit wilde gaan. De reacties daarop waren minder erg. Ze moesten lachen en bedankten vriendelijk
succesvol = uitgaan of neuken????quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:45 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
been there done that![]()
van de 10 keer, 7 keer nee, 1 keer klap in mijn gezicht, 1 keer glas drinken over mij heen EN 1 x succesvol!
![]()
En was die ene keer die negen afgangen waard?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:45 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
been there done that![]()
van de 10 keer, 7 keer nee, 1 keer klap in mijn gezicht, 1 keer glas drinken over mij heen EN 1 x succesvol!
![]()
Zou McCarthy nu spontaan beginnen te rukken?quote:
dit is toch gewoon een normaal SEX topicquote:
Ja, lijkt mij ook hoor.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:45 schreef McCarthy het volgende:
[..]
dit is toch gewoon een normaal SEX topic
neuken dusquote:
9 afgangen is een beetje overdreven. al die keren dat er gewoon nee werd gezegd heb ik niet als afgang ervaren in ieder geval.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:26 schreef Biancavia het volgende:
[..]
En was die ene keer die negen afgangen waard?
Het is meer het feit dat je tig SEX-topics maakt, die allemaal vrij weinig toevoegen aan de waarde van dit forumquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:45 schreef McCarthy het volgende:
[..]
dit is toch gewoon een normaal SEX topic
dat is jou individuele subjectieve wereldvreemde interpretatiequote:Op zondag 28 mei 2006 11:38 schreef synthesix het volgende:
[..]
Het is meer het feit dat je tig SEX-topics maakt, die allemaal vrij weinig toevoegen aan de waarde van dit forum![]()
![]()
Als je moeilijke woorden gebruikt let dan ook een beetje op de rest van de spelling..quote:Op zondag 28 mei 2006 11:39 schreef McCarthy het volgende:
[..]
dat is jouw individuele subjectieve wereldvreemde interpretatie
En dat was als ze je irl zagen?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 02:06 schreef McCarthy het volgende:
[afbeelding]
zijn er nog meer fokkers die dit net zoals ik eens in het echt hebben gedaan. Zo ja wat waren de reacties. De ene bij mij gaf een zakelijk nee, de ander liep gillend weg.
Ik heb wel regelmatig gevraagd of ze met me uit wilde gaan. De reacties daarop waren minder erg. Ze moesten lachen en bedankten vriendelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |