Yup.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:24 schreef McCarthy het volgende:
Am I lost??
ze waren niet grappig bedoeld, ze waren serieus.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:29 schreef PsyCha het volgende:
Ik vond jou topics in SEX anders wel grappig.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:29 schreef Kiteless het volgende:
Nou ja, mensen zonder humor zijn sowieso saai.
Koste wat het kost vermijden, zulke types
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:30 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ze waren niet grappig bedoeld, ze waren serieus.
Idd, geen humorquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:30 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ze waren niet grappig bedoeld, ze waren serieus.
Van wat jij hier op fok laat zien van jezelf maak ik op dat je wel meer problemen hebt dan alleen je gebrek aan humor...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:24 schreef McCarthy het volgende:
Denken jullie dat het mogelijk is om als man zonder humor een vriendin te krijgen?
Vaak zie je dat jongens (met een vriendin) heel goed in staat zijn hun vriendinnetje of potentiele vriendin aan het lachen te maken. Leuk dat ze het dan heeft. Ik zit daar dan vaak met afgrijzen naar te kijken, omdat ik weet dat ik dat niet kan (ik dacht ik kom er maar ronduit voor uit).
Is humor dus een noodzakelijk onderdeel in het versieren/behouden van een meisje/vrouw?
Ik heb anno 2006 geleerd mijn kutgrappen voor me te houden. Humor zal ik dus nooit in de strijd kunnen zetten in de verovering. Am I lost??
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:31 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Dus misschien is er wel iemand die om jouw kutgrappen kan lachen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Hij besefte terdege dat dit op papier zetten riekte naar zelfingebeelde miskenning van een geraniumgeleerde die nooit echt gedurfd had zijn mond open te trekken." ©
Oh jaquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:34 schreef RM-rf het volgende:
Humor is enkel een wapen voor de mannen die zich niet kunnen beroepen op stalen biceps van 50 cm omtrek, een borstkas+zo'n wasbordje, een fotomodellen uiterlijk, of een hoog inkomen/vermogen inclusief designer-klamotten en ferrari/porsche .......
Er is veel keuze, maar als je een ielig studentje bent dat nog thuiswoont en van studiefinanciering rond moet komen, zou ik maar snel gaan oefenen op een leuke mop, wil je de komende twee of drie jaar nog van bil gaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |