Het probleem is dat ze denkt dat ze een vent is.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:11 schreef donnahvh het volgende:
jij was dat toch net van ballen en lullentopic?TS
hoe kan je nou weer een meid zijn dan, zeker verkeerd gelezen
dus eigenlijk is t heel leuk die aandacht danquote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:14 schreef juiced het volgende:
[..]
Het probleem is dat ze denkt dat ze een vent is.
Ik zie nergens een sekseindentiteitscrisis behalve bij jouquote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:11 schreef donnahvh het volgende:
jij was dat toch net van ballen en lullentopic?TS
hoe kan je nou weer een meid zijn dan, zeker verkeerd gelezen
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:55 schreef donnahvh het volgende:
ik vind mn lul wel interessant , als ik er een had zou ik er de hele dag aanzitten![]()
das de drankquote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:18 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ik zie nergens een sekseindentiteitscrisis behalve bij jou
[..]
![]()
Nouja kijk, als je als meisje denkt dat je een heterovent bent is het natuurlijk niks. Maar als je als meisje denkt dat je een homovent bent, is er niks aan de hand. Geen vent die dat merkt!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:15 schreef donnahvh het volgende:
[..]
dus eigenlijk is t heel leuk die aandacht dan
ofzo?![]()
jaquote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:19 schreef juiced het volgende:
[..]
Nouja kijk, als je als meisje denkt dat je een heterovent bent is het natuurlijk niks. Maar als je denkt dat je een homovent bent, is er niks aan de hand. Geen vent die dat merkt!
Nou! Als je een meisje bent.....ja?.....maar je denkt dat je een homovent bent.....ja?.....dan.....ja?.....dan zijn er allemaal mannetjes die naar je staren omdat je eigenlijk een meisje bent.....ja?.....en dan zeg je gewoon niet dat je eigenlijk een homovent bent......ja?.....en dan ga je gewoon sex hebben met zo'n vent.....ja?.....terwijl je denkt dat je een homovent bent!......ja?......en dan is iedereen eigenlijk wel blij!quote:
ja maar dan zit ie in je reet, omdat je denkt dat je homovent bent ja?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:22 schreef juiced het volgende:
[..]
Nou! Als je een meisje bent.....ja?.....maar je denkt dat je een homovent bent.....ja?.....dan.....ja?.....dan zijn er allemaal mannetjes die naar je staren omdat je eigenlijk een meisje bent.....ja?.....en dan zeg je gewoon niet dat je eigenlijk een homovent bent......ja?.....en dan ga je gewoon sex hebben met zo'n vent.....ja?.....terwijl je denkt dat je een homovent bent!......ja?......en dan is iedereen eigenlijk wel blij!![]()
Ja?![]()
Dan vind je dat dus helemaal geweldig!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:23 schreef donnahvh het volgende:
[..]
ja maar dan zit ie in je reet, omdat je denkt dat je homovent bent ja?![]()
ow ja, iedereen happy iddquote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:23 schreef juiced het volgende:
[..]
Dan vind je dat dus helemaal geweldig!
en met bier op post t makkelijker , morgen weer editten die handel waarschijnlijkquote:
Je geeft me valse hoop!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:35 schreef donnahvh het volgende:
[..]
en met bier op post t makkelijker , morgen weer editten die handel waarschijnlijk![]()
alvast sory
Eventuele pics kunnen gemaild wordenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:38 schreef juiced het volgende:
[..]
Je geeft me valse hoop!![]()
Kan ik niet nog even misbruik van je maken, nu je nog dronken bent?![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 03:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Eventuele piks kunnen gemaild worden.
Ik keek nog even voor de zekerheid naar m'n eigen post om te kijken of ik dat echt níet had gepostquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |