Vanaf hier wordt het al ongeloofwaardig. "Stel dat..."quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:39 schreef McCarthy het volgende:
Eens komt dat moment dat je je vriendin aan je ouders en de rest van de famlilie moet voorstellen. Stel dat je echt zo'n superlekker langbenig goed gevuld turbo mokkel hebt
Denk ik foto's te zien...quote:presentatie van lekkere geile vriendin
Ja zeg.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:43 schreef Puckzzz het volgende:
tot ze vooroverbuigt en er een lekkere zachte scheet ontsnapt aan haar bevallige billen...
Nee, ze kunnen zich niet beheersen en het wordt 1 grote massale gang-bang-quadruple-penetration-rape-bukkakequote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:39 schreef McCarthy het volgende:
[...]
Wat denken ze dan. Kunnen ze zich beheersen. Hoe gaat dat. Wat voor situaties doet zich voor.
[...]
ja he wat, ik zei toch niet dat ik er een had. Ik beschrijf alleen een hypotethische situatie.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:42 schreef Gripper het volgende:
[..]
Vanaf hier wordt het al ongeloofwaardig. "Stel dat..."![]()
nee die komen spuitend klaar (heeft alleen wel een vreemd kleurtjequote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:44 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ja zeg.![]()
Hoe vaak moeten we nou nog uitleggen dat mooie vrouwen niet poepen?
Wierd science.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:42 schreef Gripper het volgende:
[..]
Vanaf hier wordt het al ongeloofwaardig. "Stel dat..."![]()
Misschien moet toch niet zo zwaar leunenen op die jaren 80 film met die twee nerds sexueel niet al te ervaren jongens die uit hun computer de ideale vrouw tevoorschijn toveren..![]()
correct... ze nemen klysmasquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:44 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ja zeg.![]()
Hoe vaak moeten we nou nog uitleggen dat mooie vrouwen niet poepen?
Jaloers?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:48 schreef 2Mini het volgende:
Een van mijn meisjes die ik heb gehad... was dus zon type.
Volle 75 C in zon haltertopje (als ik het goed heb..).
Enige probleem dat me familie had, is dat zij niet zo lekker waren als haar..
Vrienden integendeel waren fokking jaloers en zeiden ook telkens: Hoe moet et zijn om met haar te liggen rotzooien?
Precies dan heb je pas ballenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:54 schreef SocialDisorder het volgende:
probeer eens eerst een lelijke vriendin te scoren, das nog veel lastiger voor te stellen aan de familie
Hey 2Mini... ga eens stoppen met Fok!ken.. jij moet ook naar uniquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:56 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Nee... jij behoort niet tot die vrienden..
Jij moest zonodig naar de uni
Hahahahaha oke, ik behoor tot de andere groep.. Juist ja.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:56 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Nee... jij behoort niet tot die vrienden..
Jij moest zonodig naar de uni
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |