Vanaf hier wordt het al ongeloofwaardig. "Stel dat..."quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:39 schreef McCarthy het volgende:
Eens komt dat moment dat je je vriendin aan je ouders en de rest van de famlilie moet voorstellen. Stel dat je echt zo'n superlekker langbenig goed gevuld turbo mokkel hebt
Denk ik foto's te zien...quote:presentatie van lekkere geile vriendin
Ja zeg.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:43 schreef Puckzzz het volgende:
tot ze vooroverbuigt en er een lekkere zachte scheet ontsnapt aan haar bevallige billen...
Nee, ze kunnen zich niet beheersen en het wordt 1 grote massale gang-bang-quadruple-penetration-rape-bukkakequote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:39 schreef McCarthy het volgende:
[...]
Wat denken ze dan. Kunnen ze zich beheersen. Hoe gaat dat. Wat voor situaties doet zich voor.
[...]
ja he wat, ik zei toch niet dat ik er een had. Ik beschrijf alleen een hypotethische situatie.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:42 schreef Gripper het volgende:
[..]
Vanaf hier wordt het al ongeloofwaardig. "Stel dat..."![]()
nee die komen spuitend klaar (heeft alleen wel een vreemd kleurtjequote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:44 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ja zeg.![]()
Hoe vaak moeten we nou nog uitleggen dat mooie vrouwen niet poepen?
Wierd science.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:42 schreef Gripper het volgende:
[..]
Vanaf hier wordt het al ongeloofwaardig. "Stel dat..."![]()
Misschien moet toch niet zo zwaar leunenen op die jaren 80 film met die twee nerds sexueel niet al te ervaren jongens die uit hun computer de ideale vrouw tevoorschijn toveren..![]()
correct... ze nemen klysmasquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:44 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ja zeg.![]()
Hoe vaak moeten we nou nog uitleggen dat mooie vrouwen niet poepen?
Jaloers?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:48 schreef 2Mini het volgende:
Een van mijn meisjes die ik heb gehad... was dus zon type.
Volle 75 C in zon haltertopje (als ik het goed heb..).
Enige probleem dat me familie had, is dat zij niet zo lekker waren als haar..
Vrienden integendeel waren fokking jaloers en zeiden ook telkens: Hoe moet et zijn om met haar te liggen rotzooien?
Precies dan heb je pas ballenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:54 schreef SocialDisorder het volgende:
probeer eens eerst een lelijke vriendin te scoren, das nog veel lastiger voor te stellen aan de familie
Hey 2Mini... ga eens stoppen met Fok!ken.. jij moet ook naar uniquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:56 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Nee... jij behoort niet tot die vrienden..
Jij moest zonodig naar de uni
Hahahahaha oke, ik behoor tot de andere groep.. Juist ja.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:56 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Nee... jij behoort niet tot die vrienden..
Jij moest zonodig naar de uni
idd dus kom maar opquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:00 schreef Developersrus het volgende:
Heb je wel eens van 'alles zullen we delen' gehoord?
Tja.. zo vaak spreek ik je niet meerquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:02 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Hahahahaha oke, ik behoor tot de andere groep.. Juist ja.
Ja ik doe tenminste mn best
van het mannelijke gedeelte van het bezoek iig wel jah...van de vrouwen zou ik nog niet zo zeker van zijn....quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:01 schreef type_29 het volgende:
ik denk dat ik van iedereen schouderklopjes krijg
D'r is een geniale heindekort strip van een mannetje wat z'n vriendin showt aan z'n familie...'moet je eens kijken wat een tietjes...hee, hee, hee.... en die kont! Moet je eens zien wat voor kont ze heeft! Zo vind je ze niet veel meer tegenwoordig! 'quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:13 schreef WEST het volgende:
maar ff over TS ik zou gewoon waar de hele familie bij is op de keukentafel nemen![]()
Maar we zijn dus geinteresseerd in die tiende familie.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:59 schreef DS4 het volgende:
Mijn familie reageert er doodnormaal op, net als vermoedelijk 9 vd 10 families. Het is dus vreemd om te denken dat als je met een mooie vrouw binnenstapt bij je familie, sommigen zich niet kunnen beheersen.
Ben jij nog niet uitgekeken op de Tokkies?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:21 schreef Diederik_Duck het volgende:
Maar we zijn dus geinteresseerd in die tiende familie.
Triest..quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:27 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Bij ons in de familie is het gebruikelijk dat alle mannelijke lieden, die zich er toe geroepen voelen, één voor één over de nieuwkomende dame in kwestie gaan om zo met z'n allen te beslissen of ze wel aan de eisen voldoet om binnen onze familie toe te treden.
Ben je je aan alvast aan het voorbereiden op de dag je met een vriendinnetje thuiskomtquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:39 schreef McCarthy het volgende:
Eens komt dat moment dat je je vriendin aan je ouders en de rest van de famlilie moet voorstellen. Stel dat je echt zo'n superlekker langbenig goed gevuld turbo mokkel hebt, hoe reageert de famlie daar dan op? Stel je loopt de huiskamer in waar opoe, ooms en neefjes op de bank zitten. Ze horen de naaldhakken tikken. Ze kijken op. Wat denken ze dan. Kunnen ze zich beheersen. Hoe gaat dat. Wat voor situaties doet zich voor. Valt er een stile?
En hoe verloopt de rest van de dag dan? Stel je vriendin wilt taart pakken. Ze stapt op van de bank, in spijkerbroek omhulde curves voor iedereen zichtbaar, ze hurkt zich (geil) of anders buigt ze zich voorover (geil). Waar gaan de oogjes van opa heen. Werpt de tante een blik op het kruis van je oom? Wat doet je neefje 's avonds als hij in bed ligt?
In mijn geval is dit uiteraard zwaar hypothetisch (ik heb wel famlie, alleen geen vriendin), maar voor sommigen niet, bovendien is filosoferen er over leuk. Dus ik zie het topic wel vol lopen.
Precies... alleen de mannen die zich ertoe geroepen voelen... watjes...quote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:01 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
"Mom and Dad this is Chasey
Chasey this is my mom and dad
Now show 'em them titties
Now show 'em them titties"
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |