Komt mijn boodschap iig goed overquote:Op zondag 28 mei 2006 14:41 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik vind dit een zeer beledigende opmerking.
We moeten nog even zien hoe we het precies gaan invullen.quote:Op zondag 28 mei 2006 14:47 schreef RemcoDelft het volgende:
Als hier nou een webcam-actie a-la American Pie bij komt, wordt doneren interessanter
ach, zolang hij geen topic's vol met rare zaken aan het maken is zie ik het probleem niet zo.quote:Op zondag 28 mei 2006 14:58 schreef thabit het volgende:
McCarthy is wel erg stil zeg.
+ rente.........!!quote:Op zondag 28 mei 2006 15:20 schreef K33T het volgende:
He PONYLOVER, ik stel een voorwaarde tegenover; als er niet genoeg geld gestort wordt, krijgen de donateurs hun geld weer terug.
JA?
Dat is toch haast niet te doen....al die kleine bedragjes terugstorten.quote:Op zondag 28 mei 2006 15:20 schreef K33T het volgende:
He PONYLOVER, ik stel een voorwaarde tegenover; als er niet genoeg geld gestort wordt, krijgen de donateurs hun geld weer terug.
JA?
JE GAAT TOCH NIET ZELF NAAR DE HOEREN VAN HET GELD HE..quote:Op zondag 28 mei 2006 15:13 schreef Pony-Lover het volgende:
Mensen, ik ga even iets anders doen.
om 5 uur kom ik terug om de stand door te geven
blijf dus overmaken!!!
fokkers zijn echt gierig he.quote:Op zondag 28 mei 2006 15:20 schreef K33T het volgende:
JA?
Dude, in totaal gaat het hier wel om 100 euro.quote:Op zondag 28 mei 2006 15:41 schreef Goed_Gek het volgende:
[..]
fokkers zijn echt gierig he.
iedereen wil mooie acties maar als het een beetje geld kost dan word er moeilijk gedaan.
ik hoef mijn geld niet terug.
mocht dit niet doorgaan maak het dan maar over aan een goed doel....
Jazekerquote:Op zondag 28 mei 2006 15:20 schreef K33T het volgende:
JA?
ja, waarvan iedereen een heel klein deel heeft bijgedragen....quote:Op zondag 28 mei 2006 15:43 schreef K33T het volgende:
[..]
Dude, in totaal gaat het hier wel om 100 euro.
nee, natuurlijk nietquote:Op zondag 28 mei 2006 15:36 schreef longinus het volgende:
[..]
JE GAAT TOCH NIET ZELF NAAR DE HOEREN VAN HET GELD HE..
dat is ook wel gezellig jaquote:Op zondag 28 mei 2006 15:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]Ik stel voor dat we in dat geval allemaal gezellie bij PL komen eten
![]()
dan moet die meet wel een beetje op tijd komen aangezien we straks met vakanties zittenquote:
prima planquote:Op zondag 28 mei 2006 15:46 schreef Goed_Gek het volgende:
[..]
dan moet die meet wel een beetje op tijd komen aangezien we straks met vakanties zitten
waar doen we de meet en actie dan? utrecht?
mail me evenquote:Op zondag 28 mei 2006 15:31 schreef NeoPhythe het volgende:
goede acti , mss gelijk wat geld erbij storten
Mail me maar evenquote:Op zondag 28 mei 2006 15:20 schreef K33T het volgende:
JA?
hey, als 't niet doorgaat vang ik hequote:Op zondag 28 mei 2006 15:50 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Mail me maar even
(of maak het over via mijnpostbank.nl)
![]()
quote:Op zondag 28 mei 2006 15:41 schreef Goed_Gek het volgende:
[..]
fokkers zijn echt gierig he.
iedereen wil mooie acties maar als het een beetje geld kost dan word er moeilijk gedaan.
ik hoef mijn geld niet terug.
mocht dit niet doorgaan maak het dan maar over aan een ander goed doel....
Maar dan moet het niet gefilmd worden. Anders hebben we bij voorbaat allemaal al gegeten en gedronken.quote:Op zondag 28 mei 2006 15:46 schreef Goed_Gek het volgende:
[..]
dan moet die meet wel een beetje op tijd komen aangezien we straks met vakanties zitten
waar doen we de meet en actie dan? utrecht?
We moeten ook nog maar iemand kunnen vinden die wil filmenquote:Op zondag 28 mei 2006 15:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar dan moet het niet gefilmd worden. Anders hebben we bij voorbaat allemaal al gegeten en gedronken.
Ze hebben een extra duwtje nodig, bij wijze van spreken.quote:Op zondag 28 mei 2006 16:00 schreef Wouser het volgende:
Hey sorry hoor maar ze kunne de hoer toch ook gewoon zelf betalen??
Ze zullen vast wel zakgeld krijgenquote:Op zondag 28 mei 2006 16:00 schreef Wouser het volgende:
Hey sorry hoor maar ze kunne de hoer toch ook gewoon zelf betalen??
Nee, je draait er omheen. Dat is laf.quote:Op zondag 28 mei 2006 15:50 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Mail me maar even
(of maak het over via mijnpostbank.nl)
![]()
Jongen zeik niet zoquote:Op zondag 28 mei 2006 16:04 schreef K33T het volgende:
[..]
Nee, je draait er omheen. Dat is laf.
Ik stel je de vraag of donateurs hun geld terugkrijgen als het actie niet genoeg opbrengt. Nu weet ik vrijwel zeker dat je met het potje ervandoor gaat, mocht de actie mislukken.![]()
.
quote:Op zondag 28 mei 2006 15:44 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Jazekerje kan het dan terug krijgen
(had ik in het vorige topic ook al wel aangegeven hoor)
wat ben je voor krent zeg...quote:Op zondag 28 mei 2006 16:04 schreef K33T het volgende:
[..]
Nee, je draait er omheen. Dat is laf.
Ik stel je de vraag of donateurs hun geld terugkrijgen als het actie niet genoeg opbrengt. Nu weet ik vrijwel zeker dat je met het potje ervandoor gaat, mocht de actie mislukken.![]()
.
topquote:Op zondag 28 mei 2006 16:08 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hey PL
Ik zal eens kijken of ik wat kan missen
waar slaat dat nou weer opquote:Op zondag 28 mei 2006 16:10 schreef FuifDuif het volgende:
Er bekruipt mij een onbehagelijk gevoel dat sommige mensen een commercieel slaatje willen slaan uit dit hele gebeuren.
Dat betwijfel ik dus. Ten eerste betwijfel ik of het volledig ingezamelde bedrag uberhaupt tot ons komt (jij bent als enige die daadwerkelijke inzage hebt in de bedragen die binnenkomen) en ten tweede betwijfel ik of we beter worden van een ontmaagding door een hoer. Maar misschien voel ik mij enkel wat onwennig bij het idee dat ik over niet al te lange tijd dan toch eindelijk een gewillige schede zal betreden.quote:Op zondag 28 mei 2006 16:11 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
waar slaat dat nou weer op![]()
jij krijgt dat geld he, de enige die er beter van worden zijn jij en McCarthy
De mensen die geld hebben overgemaakt hebben allemaal mijn gegevens.quote:Op zondag 28 mei 2006 16:13 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik dus. Ten eerste betwijfel ik of het volledig ingezamelde bedrag uberhaupt tot ons komt (jij bent als enige die daadwerkelijke inzage hebt in de bedragen die binnenkomen) en ten tweede betwijfel ik of we beter worden van een ontmaagding door een hoer. Maar misschien voel ik mij enkel wat onwennig bij het idee dat ik over niet al te lange tijd dan toch eindelijk een gewillige schede zal betreden.
Goed, dan zit het wat dat betreft voor mij goedquote:Op zondag 28 mei 2006 16:15 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
De mensen die geld hebben overgemaakt hebben allemaal mijn gegevens.
Al mocht ik het willen , ik kan dat geld dus niet zomaar in mijn eigen zak steken![]()
goed om te horen, dat is de juiste instellingquote:Op zondag 28 mei 2006 16:18 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Goed, dan zit het wat dat betreft voor mij goed. Ik heb er stiekem toch wel zin an moet ik zeggen
.
quote:Op zondag 28 mei 2006 16:22 schreef UncleJB het volgende:
Weer een fantastische actie en een fantastisch topic van P-L!Hulde
![]()
Ik heb ook meteen wat overgemaakt natuurlijk![]()
De 20 even volgemaakt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |