Typisch FuifDuif? Ik weet zeker dat jij hier blijft lurken, want je zou het zelf ook maar al te graag willen, hè? Jij viespeukquote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:01 schreef Gstyles het volgende:
Een typisch FuifDuif topic.. maar helaas ik zou niet weten hoe je deze fase verlengt...
hehehequote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:02 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Typisch FuifDuif? Ik weet zeker dat jij hier blijft lurken, want je zou het zelf ook maar al te graag willen, hè? Jij viespeuk?
Ook geïnteresseerd in het verlengen van het aanloopgevoel naar de zaadlozing?quote:Op zondag 7 mei 2006 19:45 schreef Developersrus het volgende:
TVP
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:00 schreef Tafkahs het volgende:
adem inhouden. Wiet verlengd ook.
't is geen makkelijke truuk. eigenlijk moet je net je adem al even vasthebben voordat je dat ene gevoel krijgt. dat duurt dan langer en is heviger, evenals het orgasme.quote:Op zondag 7 mei 2006 19:42 schreef FuifDuif het volgende:
Ik zal eens een poging wagen en mijn ervaring delen. Maar ik snap niet de relatie tussen de ademhaling (en longinhoud) en de ervaring van de ejaculatie.
Adem inhouden resulteert erin dat het gevoel van ejaculatie minder intensief wordt ervaren naderhand. Je bent hierbij in de praktijk te gefixeerd bezig met andere zaken zodat de sexuele gedachten welke verantwoordelijk zijn voor de prikkeling naar de achtergrond worden geschoven. Psychische substitutie dus.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:00 schreef Tafkahs het volgende:
adem inhouden. Wiet verlengd ook.
meer proberen, lukt vaker niet dan wel. je moet je enorm kunnen concentreren en botergeil zijn.quote:Op zondag 7 mei 2006 19:50 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Adem inhouden resulteert erin dat het gevoel van ejaculatie minder intensief wordt ervaren naderhand. Je bent hierbij in de praktijk te gefixeerd bezig met andere zaken zodat de sexuele gedachten welke verantwoordelijk zijn voor de prikkeling naar de achtergrond worden geschoven. Psychische substitutie dus.
*heeft dit al geprobeerd nml...
Wurgseks..adembenemendquote:Op zondag 7 mei 2006 19:50 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Adem inhouden resulteert erin dat het gevoel van ejaculatie minder intensief wordt ervaren naderhand. Je bent hierbij in de praktijk te gefixeerd bezig met andere zaken zodat de sexuele gedachten welke verantwoordelijk zijn voor de prikkeling naar de achtergrond worden geschoven. Psychische substitutie dus.
*heeft dit al geprobeerd nml...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |