Toen ik nog op de middelbare school zat ontbrak het mij aan sex nu op de uni ook niet maar dat terzijde, om toch een beetje mijn leven op te spicen en ik wel een vermoeden had wat homo's deden besloot ik maar langwerpige dingen in mijn eigen kont te stoppen. Het leek mij toch allemaal een beetje vies dus een volgelopen badkuip was IMO een geschikte lokatie hiervoor. Groente was bij uitstek het middel om mijn ontdekking te doen. Organisch meets organisch, dat kan niet fout gaan. Met een medium sized wortel stapte ik het bad in en na wat proppen en persen zat hij er uiteindelijk in. Aparte ervaringen die ik niet graag had willen missen en mij ook enig plezier gaven. Uit angst voor complicaties ben ik nooit verder gekomen dan 1/3 van de wortel en ik heb daarom altijd het idee gehad nooit de real thing ervaren te hebben.
De douchekop op de hardste straal zetten bood mij een ander alternatief, dat heb ik echter niet lang vol kunnen houden omdat ik al snel redelijk misselijk werd en ik niet zat te wachten op nog meer potentiele complicaties.
Hebben jullie soortgelijke ervaringen?
Hoe ver kan een wortel er in?
Hebben jullie nog alternatieven om een solistisch sex leven te veranderen in iets spannends
[ Bericht 0% gewijzigd door McCarthy op 12-04-2006 18:46:38 ]
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy