die wortels zijn wel sterk hoorquote:
wat is dat?quote:Op woensdag 12 april 2006 18:40 schreef troma78 het volgende:
euhhh, koop gewoon een Butt plug ofzo?
Ok, ik test ze eigenlijk nooit zo op breekbestendigheid, maar de knakken toch vrij makkelijk zou ik zeggen.quote:
dat ben ik, ik loop hier wel met 6 accounts rondquote:Op woensdag 12 april 2006 18:43 schreef alsem het volgende:
pssst. maak eerst een kloon aan voordat je zulke dingen post![]()
quote:Op woensdag 12 april 2006 18:39 schreef McCarthy het volgende:
Toen ik nog op de middelbare school zat ontbrak het mij aan sex nu op de uni ook niet maar dat terzijde, om toch een beetje mijn leven op te spicen en ik wel een vermoeden had wat homo's deden besloot ik maar langwerpige dingen in mijn eigen kont te stoppen. Het leek mij toch allemaal een beetje vies dus een volgelopen badkuip was IMO ene egschikte lokatie hiervoor. Groente was bij uitstek het middel om mijn ontdekking te doen. Organisch meets organisch, dat kan niet fout gaan. Met een medium sized wortel stapte ik het bad in en na wat proppen en persen zat hij er uiteindelijk in. Aparte ervaringen die ik niet graag had willen missen en mij ook enig plezier gaven. Uit angst voor complicaties ben ik nooit verder gekomen dan 1/3 van de wortel en ik heb daarom altijd het idee gehad nooit de real thing ervaren te hebben.
De douchekop op de hardste straal zetten bood mij een ander alternatief, dat heb ik echter niet lang vol kunnen houden omdat ik al snel redelijk misselijk werd en ik niet zat te wachten op nog meer potentiele complicaties.
Hebben jullie soortgelijke ervaringen?
Hoe ver kan een wortel er in?
Hebben jullie nog alternatieven om een solistisch sex leven te veranderen in iets spannends
die bovenste, dan nog misschien iets langwerpigerquote:
Jij bent een kloon van Brechtje?quote:Op woensdag 12 april 2006 18:44 schreef McCarthy het volgende:
[..]
dat ben ik, ik loop hier wel met 6 accounts rond
Dit gaat wel ver hoorquote:Op woensdag 12 april 2006 18:44 schreef McCarthy het volgende:
[..]
en welke zijn die?quote:Op woensdag 12 april 2006 18:44 schreef McCarthy het volgende:
[..]
Of raspen en verwerken in een saladequote:Op woensdag 12 april 2006 18:47 schreef korenwolfje het volgende:
Een wortel kan je na gebruik makkelijk weg gooien
jaaa preciesquote:Op woensdag 12 april 2006 18:47 schreef korenwolfje het volgende:
Best smakelijk. Je vinger gaat zo stinken. Een wortel kan je na gebruik makkelijk weg gooien
handschoenquote:Op woensdag 12 april 2006 18:47 schreef korenwolfje het volgende:
Best smakelijk. Je vinger gaat zo stinken.
maar dat kan ookquote:Een wortel kan je na gebruik makkelijk weg gooien
quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:47 schreef McCarthy het volgende:
Ik heb wat eten nodig dus net naar de super geweest (C1000). Dit kocht ik
1 grote tros druiven 1.35
1 boerentarwe (half) 0.65
1 toffifee (lekker) 1.25
1 winterpeen 0.11
1 rode kool 0.55
TOTAAL 3.91
btw was 6% en is dus 0.22 euro van het totaal
Dit is ruim voldoende voor 1 avond maaltijd. sterker nog. Die tofifee was luxe en ik had teveel peen en druiven.
Kortom: eten is spotgoedkoop en niemand hoeft dus in dit land honger te lijden. 1 uur bij de mac werken is al voldoende om een avond maaltijd bij elkaar te verdienen.
het voedsel is dus iig goedkoop, Ik wil dus geen gehuil meer horen van links wat betreft voedsel
bill clinton deed iets met een wel heel lelijk wijf.quote:Op woensdag 12 april 2006 18:51 schreef Mwanatabu het volgende:
Dus nu moet ik iemand die publiekelijk toegeeft groente in zijn endeldarm te forceren omdat hij te wereldvreemd is om een partner te vinden serieus nemen als hij de oplossing van de wereldproblematiek in privatisering en eigen verantwoordelijkheid samenvat?![]()
Loooolllllquote:
niet in z'n kontquote:Op woensdag 12 april 2006 18:51 schreef McCarthy het volgende:
[..]
bill clinton deed iets met een wel heel lelijk wijf.
Als je de wortel opeet komt hij ook door je poepgat eruit, net zo makkelijkquote:Op woensdag 12 april 2006 18:51 schreef McCarthy het volgende:
[..]
bill clinton deed iets met een wel heel lelijk wijf.
daar doe ik andere dingen mee, maar dat in een volgend topicquote:
Link?quote:Op woensdag 12 april 2006 18:58 schreef McCarthy het volgende:
[..]
daar doe ik andere dingen mee, maar dat in een volgend topic
wortel in je kontquote:Op woensdag 12 april 2006 18:58 schreef Catch22- het volgende:
probeer het eens met een winterpeen
Nou ja hij is tenminste wel eerlijkquote:
Dan laat je een scheet met zoveel stuwkracht dat je vliegtquote:
quote:Op woensdag 12 april 2006 19:17 schreef Beurlap het volgende:
ROOKWORST, bij mn ma in het ziekenhuis zijnal verschillende personen met die dingen in hun aarsch op de eerste hulp beland
Met de raarste smoezen, "jaaa uhmmm ik ben erop gevallen" of "een rookworst?! Dat moet dan in mn slaap gebeurd zijn" hehequote:
quote:Op woensdag 12 april 2006 19:42 schreef Beurlap het volgende:
[..]
Met de raarste smoezen, "jaaa uhmmm ik ben erop gevallen" of "een rookworst?! Dat moet dan in mn slaap gebeurd zijn"
Jezus, wat flauw!quote:
Volgens mij zat die 's avonds gewoon in de rauwkost salade!quote:Op woensdag 12 april 2006 18:47 schreef korenwolfje het volgende:
Best smakelijk. Je vinger gaat zo stinken. Een wortel kan je na gebruik makkelijk weg gooien
Tonksquote:Op woensdag 12 april 2006 20:42 schreef Pietverdriet het volgende:
waarom laat TS zich niet gewoon eens neuken door een leuke vent?
Ik krijg veel meer een sararaats-gevoel hierbijquote:Op woensdag 12 april 2006 20:40 schreef P0rt0 het volgende:
Waarom moest ik gelijk aan deze foto denken?
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |