Of raspen en verwerken in een saladequote:Op woensdag 12 april 2006 18:47 schreef korenwolfje het volgende:
Een wortel kan je na gebruik makkelijk weg gooien
jaaa preciesquote:Op woensdag 12 april 2006 18:47 schreef korenwolfje het volgende:
Best smakelijk. Je vinger gaat zo stinken. Een wortel kan je na gebruik makkelijk weg gooien
handschoenquote:Op woensdag 12 april 2006 18:47 schreef korenwolfje het volgende:
Best smakelijk. Je vinger gaat zo stinken.
maar dat kan ookquote:Een wortel kan je na gebruik makkelijk weg gooien
quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:47 schreef McCarthy het volgende:
Ik heb wat eten nodig dus net naar de super geweest (C1000). Dit kocht ik
1 grote tros druiven 1.35
1 boerentarwe (half) 0.65
1 toffifee (lekker) 1.25
1 winterpeen 0.11
1 rode kool 0.55
TOTAAL 3.91
btw was 6% en is dus 0.22 euro van het totaal
Dit is ruim voldoende voor 1 avond maaltijd. sterker nog. Die tofifee was luxe en ik had teveel peen en druiven.
Kortom: eten is spotgoedkoop en niemand hoeft dus in dit land honger te lijden. 1 uur bij de mac werken is al voldoende om een avond maaltijd bij elkaar te verdienen.
het voedsel is dus iig goedkoop, Ik wil dus geen gehuil meer horen van links wat betreft voedsel
bill clinton deed iets met een wel heel lelijk wijf.quote:Op woensdag 12 april 2006 18:51 schreef Mwanatabu het volgende:
Dus nu moet ik iemand die publiekelijk toegeeft groente in zijn endeldarm te forceren omdat hij te wereldvreemd is om een partner te vinden serieus nemen als hij de oplossing van de wereldproblematiek in privatisering en eigen verantwoordelijkheid samenvat?![]()
Loooolllllquote:
niet in z'n kontquote:Op woensdag 12 april 2006 18:51 schreef McCarthy het volgende:
[..]
bill clinton deed iets met een wel heel lelijk wijf.
Als je de wortel opeet komt hij ook door je poepgat eruit, net zo makkelijkquote:Op woensdag 12 april 2006 18:51 schreef McCarthy het volgende:
[..]
bill clinton deed iets met een wel heel lelijk wijf.
daar doe ik andere dingen mee, maar dat in een volgend topicquote:
Link?quote:Op woensdag 12 april 2006 18:58 schreef McCarthy het volgende:
[..]
daar doe ik andere dingen mee, maar dat in een volgend topic
wortel in je kontquote:Op woensdag 12 april 2006 18:58 schreef Catch22- het volgende:
probeer het eens met een winterpeen
Nou ja hij is tenminste wel eerlijkquote:
Dan laat je een scheet met zoveel stuwkracht dat je vliegtquote:
quote:Op woensdag 12 april 2006 19:17 schreef Beurlap het volgende:
ROOKWORST, bij mn ma in het ziekenhuis zijnal verschillende personen met die dingen in hun aarsch op de eerste hulp beland
Met de raarste smoezen, "jaaa uhmmm ik ben erop gevallen" of "een rookworst?! Dat moet dan in mn slaap gebeurd zijn" hehequote:
quote:Op woensdag 12 april 2006 19:42 schreef Beurlap het volgende:
[..]
Met de raarste smoezen, "jaaa uhmmm ik ben erop gevallen" of "een rookworst?! Dat moet dan in mn slaap gebeurd zijn"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |