Hoezo? Ik vraag toch alleen of het in de praktijk ook zo er aan toe gaat? Stel je in gedachten eens voor: je meid ligt onder je als een stootkussen en jij als een dolle stier eroverheen en maar doorhalen en -stoten. Gaat het zo?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:07 schreef thomzor het volgende:
Zoek hulp
Inderdaad.quote:
Nu weet ie wel dat ie hulp nodig heeft, hij wil een inhoudelijke replyquote:
Ja dat kan , Klaar nu?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:12 schreef FuifDuif het volgende:
Waarom kan niemand niet gewoon serieus reageren? Ik bedoel, het kan toch zijn dat je oerdriften het overnemen nadat je eerst lief en teder bent geweest. Zo van: heej liefje, aai liefje, RAM SLET, STOOT TEEF!
Hoezo? Kun jij aan de buitenkant zien hoe iemand zijn lusten botviert in het heetst van de strijd?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:17 schreef Locusta het volgende:
Als ik dit zo lees is het niet zonder reden dat je nog geen vriendin hebt gehad![]()
Ja, goede vraag, ik snap de link ook niet echtquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:19 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Hoezo? Kun jij aan de buitenkant zien hoe iemand zijn lusten botviert in het heetst van de strijd?
En anaal keihard nemen?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:32 schreef blaise het volgende:
Soms willen vrouwen ook gewoon keihard genomen worden. Niet elke vrouw houdt van zacht en teder.
Hangt dus een beetje van de persoon en stemming van die persoon af, FuifDuif.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |