als ik het wist dan had ik gevraagd of het bij jullie net zo voelde als bij mijquote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:22 schreef Arliator het volgende:
Nog geen ervaring met deze zaken?
1equote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:26 schreef Sebasser het volgende:
je hoeveelste topic is dit nu wel niet hier over
wat?!?!?!?!?!quote:Denk aan American Pie en de warme appeltaart
een gat in een meloen maken met een appelboor, het gat iets uitsnijden met een aardappelschilmesje, beetje zaad uit de meloen halen, even in de magnetron en je pik erin stoppen (zoals gezien bij spuiten en slikkenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:29 schreef McCarthy het volgende:
ander alternatief graag
Ga me nou niet vertellen dat je dit hebt uitgeprobeerd.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:29 schreef McCarthy het volgende:
[..]
1e
[..]
wat?!?!?!?!?!
appeltaart heeft aan de zijkant een harde korst. Dan kom ik er dus niet door en van de bovenkant is hij niet diep genoeg.
ander alternatief graag
Ik zal het straks even uitproberen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:21 schreef McCarthy het volgende:
Ik vroeg me ook af hoe het voelt als je met je stijve geslachtsdeel heel diep naar binnen penetreert en dan even een pauze neemt. Wordt hij dan minder slap?
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:31 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
een gat in een meloen maken met een appelboor, het gat iets uitsnijden met een aardappelschilmesje, beetje zaad uit de meloen halen, even in de magnetron en je pik erin stoppen (zoals gezien bij spuiten en slikken
yay goed idee man en als je nou geen pik hebt?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:31 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
een gat in een meloen maken met een appelboor, het gat iets uitsnijden met een aardappelschilmesje, beetje zaad uit de meloen halen, even in de magnetron en je pik erin stoppen (zoals gezien bij spuiten en slikken
JEZUS.. wees creatief of zo...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 02:02 schreef donnahvh het volgende:
[..]
yay goed idee man en als je nou geen pik hebt?![]()
Dan ga je weer de hoertjes bezoeken, bedoel je?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 08:50 schreef ClaireDanes het volgende:
Maandag is het weer tijd om mijn broekje op mijn enkels te doen ^^
IK ga om 10 uur (vndaag) naar amsterdam, dan ga ik niet naar de hoertjes.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 08:52 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dan ga je weer de hoertjes bezoeken, bedoel je?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |