quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:55 schreef McCarthy het volgende:
ik zie wel eens plaatjes van een vagina en dat ziet er maar vies uit.
Dat is allemaal afhankelijk van de omstandigheden van het geval. Het beste is om maar gewoon flink met je stijve geslachtsdeel in het rond te prikken, dat levert heus wel een keer een voltreffer op.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:55 schreef McCarthy het volgende:
ik zie wel eens plaatjes van een vagina en dat ziet er maar vies uit. Toch wil ik graag eens een keer iemand palen. Is het daarom mogelijk om met je ogen dicht (of het licht uit) naar binnen te gaan met je stijve geslachtsdeel? Moet ik dan mikken? Is de kans groot dat ik in 1 keer raak mik? Of moet ik het op de tast zien te vinden?
Heb ik mijn handen er bij nodig of kan het ook zonder handen? Met mijn handen hou ik liever haar vast dan dat ik tussen haar benen loop te wroeten
hoe? Met een spuitbusje water (plantenspuit) of moet ze eerst naar de badkamer gaan om daar met de douchekop te sproeien.quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:00 schreef ZwarteMagika het volgende:
![]()
Is best te doen hoor, maak de boel een beetje nat,
dat meen je toch zeker niet?!quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:04 schreef McCarthy het volgende:
[..]
hoe? Met een spuitbusje water of moet ze eerst naar de badkamer gaan om daar met de douchekop te sproeien.
ik wil gewoon weten of ik ook iemand kan neuken zonder dat mijn niet geslachtsdelen met haar vagina in aanraking komen. Vagina = vies.quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:06 schreef heiden6 het volgende:
Je bent weer aan het banhengelen geloof ik hè, McC?
Waarom wil je er dan in? Met je geslachtsdeel nog welquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:07 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ik wil gewoon weten of ik ook iemand kan neuken zonder dat mijn niet geslachtsdelen met haar vagina in aanraking komen. Vagina = vies.
ik moest het nat maken zei ze. Weet jij wel hoe het moet.quote:
Trek een biohazard-suit aan.quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:07 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ik wil gewoon weten of ik ook iemand kan neuken zonder dat mijn niet geslachtsdelen met haar vagina in aanraking komen. Vagina = vies.
neuken . . . . dat lijkt me wel wat.quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:08 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Waarom wil je er dan in? Met je geslachtsdeel nog wel![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:04 schreef McCarthy het volgende:
[..]
hoe? Met een spuitbusje water of moet ze eerst naar de badkamer gaan om daar met de douchekop te sproeien.
dan ben je dus voor de jongetjes .. en neen dan ga je dat vagina ding nooit hoeven te zienquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:07 schreef McCarthy het volgende:
Vagina = vies.
spuug X_xquote:
je ballen of je lulquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:12 schreef koffiekoekje het volgende:
Je kunt het beste je ballen uit het raam hangen en dan het raam sluiten. Je gaat dan vanzelf wel springen. Dat heet neuken. Wat anderen zeggen moet je niet geloven, laat je niks wijs maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |