quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:01 schreef dolledingo het volgende:
Ik fantaseer er niet alleen over, ik voer het uit! Tegen een zitzak aanrijden is geil!
Super! Verkopen ze die dingen nog bij de Intertoys? Of waar anders?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:19 schreef MouseOver het volgende:
Ken je skippyballen? Nou, als je dat handvat naar binnenduwt zou je dat driezitsbankeffect wel eens kunnen evenaren
Vast wel! En het mooie is dat ze veel kleiner zijn dan een driezitsbank dus je kunt hem vast wel ongemerkt mee je kamer opsmokkelenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:21 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Super! Verkopen ze die dingen nog bij de Intertoys? Of waar anders?
Mijn verlangens worden inderdaad steeds vurige. Ik wil nu toch wel eens hem ergens in hangen.quote:
Waarom zoek je geen dame van lichte zeden? Als ik me niet vergis was je er toch van overtuigd dat alle vrouwen hoeren zijn, dus dan is er ook geen verschil met een echte nietwaar?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:25 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Mijn verlangens worden inderdaad steeds vurige. Ik wil nu toch wel eens hem ergens in hangen.
Jawel. De een is een overeenkomst om niet, de ander een wederkerige ovk.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:31 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Waarom zoek je geen dame van licht zeden? Als ik me niet vergis was je er toch van overtuigd dat alle vrouwen hoeren zijn, dus dan is er ook geen verschil met een echte nietwaar?
Nee, geen hoeren, maar slettenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:31 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Waarom zoek je geen dame van licht zeden? Als ik me niet vergis was je er toch van overtuigd dat alle vrouwen hoeren zijn, dus dan is er ook geen verschil met een echte nietwaar?
Dat wil uiteindelijk iedereen.....maar misschien zou zo'n bezoekje aan een prostituee wat druk van de ketel halen...vrouwen ruiken wanhoop al van mijlenver weet je....en dat is niet aantrekkelijk.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:36 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nee, geen hoeren, maar sletten. Nee, maar even serieus, ik zou toch liever de liefde bedrijven met een liefdespartner. Iemand die ik kan begeren, betasten en betreden en die daarnaast zielsveel om mij geeft.
Dat zeggen ze altijd dat vrouwen dat ruiken, maar zo'n grote neus hebben ze toch meestal niet?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:39 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dat wil uiteindelijk iedereen.....maar misschien zou zo'n bezoekje aan een prostituee wat druk van de ketel halen...vrouwen ruiken wanhoop al van mijlenver weet je....en dat is niet aantrekkelijk.
Als je wat zekerder bent en niet meer zo erg geobsedeerd door seks zul je wellicht toch een betere kans hebben om een leuk meisje aan te trekken.
Toch is het vrouwelijk neusorgaan gevoeliger, het zijn uiteindelijk immers de vrouwen die kiezenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:41 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dat zeggen ze altijd dat vrouwen dat ruiken, maar zo'n grote neus hebben ze toch meestal niet?
Desalniettemin; sneu.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:49 schreef cinnamongirl het volgende:
Er is trouwens een aandoening, die inhoudt dat mensen seksueel aangetrokken worden tot objecten.
Zo zag ik eens op televisie een programma waarin een vrouw vertelde verliefd te zijn op de Eiffeltoren. Ze had een mini-exemplaar ervan, waarmee ze elke nacht naar bed ging.
Of ze zichzelf er ook echt mee bevredigde, weet ik niet.
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:49 schreef cinnamongirl het volgende:
Er is trouwens een aandoening, die inhoudt dat mensen seksueel aangetrokken worden tot objecten.
Zo zag ik eens op televisie een programma waarin een vrouw vertelde verliefd te zijn op de Eiffeltoren. Ze had een mini-exemplaar ervan, waarmee ze elke nacht naar bed ging.
Of ze zichzelf er ook echt mee bevredigde, weet ik niet.
Dat denken vrouwen. Toch kan ik je uit ervaring zeggen dat ik als man ook vreselijk veel vrouwen afkeur.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:46 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Toch is het vrouwelijk neusorgaan gevoeliger, het zijn uiteindelijk immers de vrouwen die kiezen![]()
Of de Petronas Towers.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:51 schreef MouseOver het volgende:
[..]
* MouseOver vraagt zich af wat voor een seksuele activiteiten mensen met schaalmodellen van de twintowers ontplooien
Ben blij voor je dat je niet willoos onderworpen bent aan het vrouwmensch...sommige exemplaren..quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:54 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dat denken vrouwen. Toch kan ik je uit ervaring zeggen dat ik als man ook vreselijk veel vrouwen afkeur.
Er moet een pr0nmovie van uitkomen! 'Cindy gets DP'd by the Twin Towers'.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:51 schreef MouseOver het volgende:
[..]
* MouseOver vraagt zich af wat voor een seksuele activiteiten mensen met schaalmodellen van de twintowers ontplooien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |