abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38282012
Pijpen schijnt lekker te zijn. Zowel voor de man die zijn kloppende genotsknots in de scheur van de vrouw host, als wel voor de vrouw die mag sabbelen op een stuk vochtproducerend rauw vlees. Maar hoe zit het eigenlijk met de situatie waarbij de vrouw een (vaste) beugel draagt? Hoe wordt de pijpbeurt dan ervaren? Wil het bijvoorbeeld wel eens gebeuren dat er schaamhaar van de man vast komt te zitten in de beugel? Of misschien heeft de man wel een metaalallergie en zwelt zijn penis op als een reactie.
pi_38282256
Het is de bedoeling dat je de penis als vrouw zijnde alleen met je lippen etc raakt, niet met tanden.
Laat staan met het vlak waar over het algemeen een beugel zit. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik denk dat het probleem wel meevalt.

Wat open je domme topics trouwens.
pi_38285042
geweldig wweer dit topique
STRIJD MEE TEGEN HET STALINISME
GOOI DIE TOMAAT
TEGEN JANS MARXISTISCHE GELAAT
pi_38285864
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 21:19 schreef FuifDuif het volgende:
Pijpen schijnt lekker te zijn. Zowel voor de man die zijn kloppende genotsknots in de scheur van de vrouw host, als wel voor de vrouw die mag sabbelen op een stuk vochtproducerend rauw vlees. Maar hoe zit het eigenlijk met de situatie waarbij de vrouw een (vaste) beugel draagt? Hoe wordt de pijpbeurt dan ervaren? Wil het bijvoorbeeld wel eens gebeuren dat er schaamhaar van de man vast komt te zitten in de beugel? Of misschien heeft de man wel een metaalallergie en zwelt zijn penis op als een reactie.
Mijn god, het wordt steeds gekker hier! FuifDuif, je hebt me wel op een idee gebracht. Ik zal eens een literatuurstudie verrichten naar mannen met een allergische reactie op hun mannelijk lid na fellatio door een minderjarig onder orthodontische behandeling staand lid van het vrouwelijk geslacht. Als uit deze voorstudie iets interessant voortvloeit zal ik een onderzoeksvoorstel indienen voor een uitgebreidere studie op proefpersonen. Uiteraard volledig gerandomiseerd en dubbel blind, met placebo (een niet allergene 24k witgoud beugel bijvoorbeeld).
pi_38285998
Nou, ik heb inmiddels van de dokter zo'n ijzeren staaf in m'n piemel gekregen omdat m'n piemel steeds brak. En toen had ik eens een keer zo'n meisje die allergisch voor metaal was. Zwol heel die bakkes op! Was wel geil hoor, echt zo'n pijpmondje werd het, net als de emo net even hiervoor.
pi_38286366
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 22:59 schreef juiced het volgende:
Nou, ik heb inmiddels van de dokter zo'n ijzeren staaf in m'n piemel gekregen omdat m'n piemel steeds brak. En toen had ik eens een keer zo'n meisje die allergisch voor metaal was. Zwol heel die bakkes op! Was wel geil hoor, echt zo'n pijpmondje werd het, net als de emo net even hiervoor.
Ja het is wat hoor, zo'n contactallergie. 't Is natuurlijk wel heel geil, zo'n pijpmondje maar het kan ook heel lastig zijn, bijvoorbeeld als je even snel gepijpt wil worden tijdens een verjaardagsfeestje terwijl beneden tante Bep al klaar staat om jullie allebei hartelijk te begroeten. Dan valt zo'n pijpmondje wel erg op. Het is nuttig om te weten dat je een dergelijke allergische reactie kan couperen door een tabletje tegen hooikoorts (anti-histaminicum) in te nemen of een corticosteroïdenzalf te appliceren.
  zaterdag 27 mei 2006 @ 23:33:47 #8
38679 PRMNS
mijn icon is dood
pi_38287331
Jij bent toch die ene die sex vies vindt enzo?
pi_38288311
pijpen met een beugel? Da's Grolsch!!!!
"Vrijwel Ongevaarlijk"
  zondag 28 mei 2006 @ 00:04:00 #10
85919 Likkende_Lassie
Doe eens wat aan je ondertitel
pi_38288610
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 21:26 schreef Michelle.v het volgende:
Het is de bedoeling dat je de penis als vrouw zijnde alleen met je lippen etc raakt, niet met tanden.
Laat staan met het vlak waar over het algemeen een beugel zit. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik denk dat het probleem wel meevalt.

Wat open je domme topics trouwens.
Juist meisje (wanneer ben je weer eens online op msn? )
pi_38295891
Ervaring: sommige beugels hebben haakjes aan de binnenkant van de kiezen, die zijn vrij scherp. Dit is GEEN fijne ervaring.
  zondag 28 mei 2006 @ 12:10:03 #12
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_38296003
Ik denk zelf dat pijpactiviteiten stil komen te staan tot nader order. Ik weet dat niet zeker, ik heb nooit een beugel gehad.
pi_38296120
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 22:59 schreef juiced het volgende:
Wees blij dat ie geen magneet geïmplanteerd heeft, geeft zeer verrassende resultaten gecombineerd met de vraagstelling van Fuif.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  zondag 28 mei 2006 @ 14:01:38 #14
85919 Likkende_Lassie
pi_38299397
pi_38299405
Hela, je valt in herhaling

Ik ben een heldin in pijpen met beugel.
I will take the sun in my mouth
pi_38322958
M'n eerste pijpervaring was met een meisje met beugel, moet zeggen dat ik er nog wel vaker met een warm gevoel aan terugdenk

Gelukkig kan ik tot dusver de neiging alle tanden van m'n huidige vriendin los te slaan nog redelijk onderdrukken
Live it!
  maandag 29 mei 2006 @ 10:39:48 #17
85919 Likkende_Lassie
pi_38326319
quote:
Op maandag 29 mei 2006 01:57 schreef BlueEyed het volgende:
Gelukkig kan ik tot dusver de neiging alle tanden van m'n huidige vriendin los te slaan nog redelijk onderdrukken
  maandag 29 mei 2006 @ 10:41:01 #18
85919 Likkende_Lassie
pi_38326364
quote:
Op zondag 28 mei 2006 14:01 schreef warrel het volgende:
Hela, je valt in herhaling

Ik ben een heldin in pijpen met beugel.
Daar geloof ik niks van!
pi_38337900
quote:
Op maandag 29 mei 2006 10:41 schreef Likkende_Lassie het volgende: