quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Sie sind 166 jahre alt.
Creepze moeten je vastzetten ja
Aber, aber, warum nichtquote:
Je moet je snaveltje maar gewoon houden, of een fatsoenlijke taal typen.quote:
Du bist ein schweinhundquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je moet je snaveltje maar gewoon houden, of een fatsoenlijke taal typen.
KEZE... klinkt als käse, wat weer Duits is voor kaas... je doet dus zelf gewoon mee met het Duits!quote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
KEZE... klinkt als käse, wat weer Duits is voor kaas... je doet dus zelf gewoon mee met het Duits!
Houd op! Bijdehante engel met een b ervoor.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
KEZE... klinkt als käse, wat weer Duits is voor kaas... je doet dus zelf gewoon mee met het Duits!
Mij is ooit verteld dat vrouwen en homo's nooit zeggen wat ze bedoelen. Dus eigenlijk wil je dat ik gewoon door ga met plagen!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Houd op! Bijdehante engel met een b ervoor.
Hoe schrijf je bijdehante?
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mij is ooit verteld dat vrouwen en homo's nooit zeggen wat ze bedoelen. Dus eigenlijk wil je dat ik gewoon door ga met plagen!![]()
Vooral doen wat je niet laten kanquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mij is ooit verteld dat vrouwen en homo's nooit zeggen wat ze bedoelen. Dus eigenlijk wil je dat ik gewoon door ga met plagen!![]()
Maar je spreekt het uit als bijdehante. Maar je schrijft het dus als bijdehande? Of is het bijdehandtequote:
Is dat een dreigement? je gaat toch niet je roze tutu aandoen en je zweepje pakken he?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vooral doen wat je niet laten kan. Maar op eigen risico.
Je worst?quote:
Nee, hij gaat je van achteren nemenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is dat een dreigement? je gaat toch niet je roze tutu aandoen en je zweepje pakken he? [afbeelding]
Nee, voor jou verzin ik wel iets leukers.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is dat een dreigement? je gaat toch niet je roze tutu aandoen en je zweepje pakken he? [afbeelding]
Oh, wacht even... het is bijdehand en bijdehante...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:34 schreef rena het volgende:
[..]
Maar je spreekt het uit als bijdehante. Maar je schrijft het dus als bijdehande? Of is het bijdehandte![]()
![]()
?
quote:een bijdehand kind
een bijdehante juffrouw rena
Weet je het zeker? Want als ik met je klaar ben is die kurk alleen operatief te verwijderen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart propt er maar weer een kurk in.![]()
Kips leverworst.quote:
Ik hou ook van worstquote:
DOENquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Want als ik met je klaar ben is die kurk alleen operatief te verwijderen.
Ik hou van hardquote:
Dan breng ik dit wel in in plaats van een kurk!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Want als ik met je klaar ben is die kurk alleen operatief te verwijderen.
Ik zoek gewoon een ander gat.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan breng ik dit wel in in plaats van een kurk!![]()
Dat lied is van Rob de Nijs, Bassie.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moet nou nou liegen door WIE? te zeggen?
Ik ken m wel...
Het is een banger harttttt
Erik toch, wat ben je kinky vanavondquote:
Ik zie Tim Immers hem zingen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat lied is van Rob de Nijs, Bassie.
Ja, dat komt omdat ik geprikkeld wordt door Marts buttplugquote:
Volgens mij had Tim Immers ook een liedje met een dergelijke titel.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat lied is van Rob de Nijs, Bassie.
Er zit dan wel een ander vies kwakje in, behalve oorsmeerquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan hoef ik mijn oren zelf niet schoon te maken met een wattenstaafje!![]()
![]()
ZIE JE ZIE JEquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:44 schreef rena het volgende:
[..]
Volgens mij had Tim Immers ook een liedje met een dergelijke titel. [afbeelding]
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zie Tim Immers hem zingen.
Jeez, hoezo een slechte conclusie![]()
Nee, die keek door zijn roze bril in de spiegel en vond zichzelf liever dan lief.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:44 schreef rena het volgende:
[..]
Volgens mij had Tim Immers ook een liedje met een dergelijke titel. [afbeelding]
Skullfuckingquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan hoef ik mijn oren zelf niet schoon te maken met een wattenstaafje!![]()
![]()
Liever dan lief - Tim Immersquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:44 schreef rena het volgende:
[..]
En jij denkt dat hij zover komt? Als hij ook maar aanstalten maakt om zoiets te flikken, dan mag hij zich voortaan Erika gaan noemen!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:45 schreef rena het volgende:
[..]
Er zit dan wel een ander vies kwakje in, behalve oorsmeer![]()
Klinkt behoorlijk hetzelfde toch?quote:
Dat doe ik al, en ik sla je eerst knock-out met mijn genotsknotsquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
En jij denkt dat hij zover komt? Als hij ook maar aanstalten maakt om zoiet te flikken, dan mag hij zich voortaan Erika gaan noemen!![]()
En hij had toen verkering met Georgina Verbaan.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, die keek door zijn roze bril in de spiegel en vond zichzelf liever dan lief.
Shit, waarom weet ik dat soort dingen nog?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het nummer dacht ik..quote:
Erbij geëdit zeker.quote:
Je neemt je zaklantaarn mee?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat doe ik al, en ik sla je eerst knock-out met mijn genotsknots.
Dudequote:
"Is dat een zaklantaarn in je broek of ben je gewoon blij om me te zien?quote:
Ja, ik wil goed in je holletje kijken.quote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:48 schreef rena het volgende:
[..]
"Is dat een zaklantaarn in je broek of ben je gewoon blij om me te zien?"
Beide eigenlijk welquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:48 schreef rena het volgende:
[..]
"Is dat een zaklantaarn in je broek of ben je gewoon blij om me te zien?"
Ik probeer duits nog hier te tikken.quote:
Dig yourself a way inquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik wil goed in je holletje kijken.
En wanneer rot je eens op?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:49 schreef Svensational het volgende:
DaMart, hoevaak pas jij je avatar aan?
Ik vind jou maar een relnicht vanavondquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik wil goed in je holletje kijken.
Ik probeer duits nog hier te tikkenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik probeer duits nog hier te tikken.
Maar dat mag niet meer![]()
Ja, en ik vind jou maar een lustslaaf.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vind jou maar een relnicht vanavond![]()
Ik ben brak, okayquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:50 schreef rena het volgende:
[..]
Ik probeer duits nog hier te tikkenBedoel je: "Ik probeer hier nog duits te tikken". ?
De laatste tijd gemiddeld één keer per twee weken. Daarvoor heb ik er eentje een half jaar achter elkaar niet veranderd.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:49 schreef Svensational het volgende:
DaMart, hoevaak pas jij je avatar aan?
Oei.quote:
Ja en? Is dat een excuus voor typefouten? NEE DUSquote:
Typefouten zijn voor de dommen en voor Erikquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:52 schreef rena het volgende:
[..]
Ja en? Is dat een excuus voor typefouten? NEE DUS![]()
![]()
Normaal tik je 'typfouten' .quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:52 schreef rena het volgende:
[..]
Ja en? Is dat een excuus voor typefouten? NEE DUS![]()
![]()
Ik vind van niet.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en ik vind jou maar een lustslaaf.
1+1=2!
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Normaal tik je 'typfouten' .
Geef maar toe!
Daarom is Erik toffer dan bijvoorbeeld Rena.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Typefouten zijn voor de dommen en voor Erik.
Ja, rena is zo dom.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Normaal tik je 'typfouten' .
Geef maar toe!
En 3+4 = 7.quote:
Potdimme, doe eens even aardig.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Daarom is Erik toffer dan bijvoorbeeld Rena.
Die opmerking ga ik inlijstenquote:
Sommige mensen zijn dat altijd.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben minder populair omdat ik minder tiepvauten maak?
Je bedoelt "d'r"?quote:
O.quote:
Op de po.quote:
Maak je schoon waar je piemol van 4 cm klaar is gekomen?quote:
Moeten wij iets op de puntjes invulen, of wat is de bedoeling?quote:
Piemolquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maak je schoon waar je piemol van 4 cm klaar is gekomen?
Stupid? Stom? Staatshoofd der debielen?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Moeten wij iets op de puntjes invulen, of wat is de bedoeling?
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:58 schreef Svensational het volgende:
Speciaal voor rena..
En voor Erikje.
Gatverdekke, zeg.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:58 schreef Svensational het volgende:
Speciaal voor rena..
En voor Erikje.
O? Wat dan?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:58 schreef Svensational het volgende:
JE.SIG.KLOPT.NIET.RENA.
Maar Paltosje van me, ik had toch helemaal niet gezegd dat jij mocht klikkenquote:
Heet jij rena of Erik? Ik niet, dus ik keek maar niet... dat was een goede beslissing aan jouw reactie te zien!quote:
Ik heb dat niet gezegdquote:
Leuk dat je foto's van jezelf maakt, maar doe dit dan ook lekker voor jezelf houden.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:58 schreef Svensational het volgende:
Speciaal voor rena..
En voor Erikje.
Niks geen editquote:
Ik kon het niet latenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar Paltosje van me, ik had toch helemaal niet gezegd dat jij mocht klikken?
Ik mag iets niet doen wat ik wil... Nofi natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Moeten wij iets op de puntjes invulen, of wat is de bedoeling?
Ik hoop dat je er van geleerd hebt.quote:
Niet echt. Hier op Fok! heb ik anders best al ervaring met zo'n links van 'klik niet!'.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik hoop dat je er van geleerd hebt.
Zo ben ik nietquote:
Sterf.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik mag iets niet doen wat ik wil... Nofi natuurlijk.
Hihi.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:02 schreef rena het volgende:
[..]
Zo ben ik nietIk ben niet zo'n verraderlijke klootzak als S. Vensational.
![]()
Ik heb wel iets geleerd. Als er staat 'niet klikken' wacht ik even tot Paltos zijn ervaringen met ons deelt, dan weet ik of het de moeite waard is om toch te klikken, of juist niet!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:01 schreef Paltos het volgende:
[..]
Niet echt. Hier op Fok! heb ik anders best al ervaring met zo'n links van 'klik niet!'.
Áltijd de mening van Paltos vragen voor je iets doet, zo hoort het.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb wel iets geleerd. Als er staat 'niet klikken' wacht ik even tot Paltos zijn ervaringen met ons deelt, dan weet ik of het de moeite waard is om toch te klikken, of juist niet!![]()
Ja, laatquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb wel iets geleerd. Als er staat 'niet klikken' wacht ik even tot Paltos zijn ervaringen met ons deelt, dan weet ik of het de moeite waard is om toch te klikken, of juist niet!![]()
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:04 schreef Tha_Erik het volgende:
SVEN IS SOWIESO EEN HOER
Voor hetzelfde geld had Paltos juist het plezier gehad en ik niet. Dus ik ben best sociaal hoor!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:04 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, laatPaltos
het trauma maar weer oplopen he
![]()
Egoist![]()
*proest*quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld had Paltos juist het plezier gehad en ik niet. Dus ik ben best sociaal hoor!
Whahaha! Lachen!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:58 schreef Svensational het volgende:
Speciaal voor rena..
En voor Erikje.
Foto's van onze Svenquote:
Zal ik je dan maar serieus nemen?quote:
* DaMart checkt de link.quote:
Je moet hem ook niet serieus nemen. Hij neemt jou wel serieusquote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zal ik je dan maar serieus nemen?
()
Ja, doe maar een keertje. In de niet seksuele betekenis dan he!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zal ik je dan maar serieus nemen?
()
Ik noem het tedere liefde, mag het dan wel?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, doe maar een keertje. In de niet seksuele betekenis dan he!
Dat moet je er niet bij zeggenquote:
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik noem het tedere liefde, mag het dan wel?
Dat ze zo verdacht vriendelijk doet?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:12 schreef Svensational het volgende:
Leuk rena, is dit een wraakactie ofzo?
cctje naar [mailadres]quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:13 schreef Svensational het volgende:
Je mag je mailtjes trouwens ook bij je houden hoor.
Maar ik heb een reputatie waar te maken.quote:
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
DM! [afbeelding]
Je kan leuke grapjes vertellen, maar je weet ook die van anderen te verkloten.Why?
Dat je gewoon de clou nog eens rustig navertelt in een andere bewoording ofzo...
Nee, ze is me "dreigmails" aan het sturen, ben ik niet echt van gediend.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:14 schreef Paltos het volgende:
[..]
Dat ze zo verdacht vriendelijk doet?
Lijkt inderdaad wel op Brutus, voor ie Caesar een mes in de rug stak..
Toch raar dat mijn dagelijkse fanmail nog gewoon aankomt.quote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, ze is me "dreigmails" aan het sturen, ben ik niet echt van gediend..
Ohw, jij watje. Je bent best triest. Och èrme toch.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, ze is me "dreigmails" aan het sturen, ben ik niet echt van gediend..
Ocharme..quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ohw, jij watje. Je bent best triest. Och èrme toch.
Dusquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:16 schreef rena het volgende:
[..]
Grapjas. Ik weet je email adres niet eens.
En ik wil het niet eens weten ook
![]()
komt niet van jou?quote:Tij om wat reeele angsten te krijgen sick bastard, ik zou maar flink over mn schouders kijken als ik jou was want je stalked nu toch echt de verkeerde. Jij zielige sociaal incapabale miskleun..je bent een lachertje, doe de wereld een plezier en maak jezelf van kant voordat je zeer binnenkort een paar vingertjes moet missen..
quote:
Jij bent cool. Ik krijg nooit dreigmailtjes.quote:
Whehehequote:
Moet ik je er eentje sturen?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij bent cool. Ik krijg nooit dreigmailtjes.
Iew, sickoquote:
Eigenlijk had iemand die naar QyRoZ gestuurdquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij bent cool. Ik krijg nooit dreigmailtjes.
Ja, erg grappig zeg. Ik wil ze best sturen als je er op kickt.quote:
Triest. Ja, jij, ja.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Eigenlijk had iemand die naar QyRoZ gestuurd.
Doe maarquote:
Ik stuur geen dreigmailtjes. Ten eerste, omdat die toch niet serieus genomen worden, en ten tweede omdat ik graag serieus wil nemen.quote:
Hihi. Heb je zin?quote:
Zal ik je serieus nemen danquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik stuur geen dreigmailtjes. Ten eerste, omdat die toch niet serieus genomen worden, en ten tweede omdat ik graag serieus wil nemen.
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:19 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, erg grappig zeg. Ik wil ze best sturen als je er op kickt.
Ik doelde op het sicko gedeelte...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik stuur geen dreigmailtjes. Ten eerste, omdat die toch niet serieus genomen worden, en ten tweede omdat ik graag serieus wil nemen.
Zeg, ga jij je kuthumeur eens op iemand anders afreageren.quote:
Dus jij vind homo's sicko's?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik doelde op het sicko gedeelte...![]()
... en ik vond het een originele woordspeling![]()
linkquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:21 schreef Renesite het volgende:
Voor hoerige 555 euro een laptop bij mediamarkt..
Dat word morgen slapen voor de mediamarkt voor sommigen
Daar heeft ie ook gelijk in.quote:
Jij reageert zo leukquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zeg, ga jij je kuthumeur eens op iemand anders afreageren.
Ja.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:23 schreef Svensational het volgende:
Tha_Erik, zeg je ook wel eens "Jij loop naar de deur."
Nee.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zeg, ga jij je kuthumeur eens op iemand anders afreageren.
Wat bedoelde je dan? Ik ben niet al te slim, dus je zult het echt uit moeten leggen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet!![]()
Je lijkt wel een vrouw... een beetje dingen lezen die er niet staan
Reclame.quote:
Enkele uren terug.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:25 schreef DaMart het volgende:
Ligt het aan mij of heb je zojuist je sig veranderd, Erik?
Val zelf pijnlijk met het gevolg dat je je ogen niet meer open doet. <quote:
Hij is niet zo snel. Give him a breakquote:
Nu alleen nog "noem me Erik" veranderen in "noem me Ciske"quote:
Watte?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Val zelf pijnlijk met het gevolg dat je je ogen niet meer open doet. <
Ik doelde meer op de eerdere grapjes van je... om mijn uhm... persoonlijke levenssfeer op alle mogelijke manier te penetrerenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat bedoelde je dan? Ik ben niet al te slim, dus je zult het echt uit moeten leggen.
MissBlizzlequote:
Oei, dat is kut. Beterschapquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
MissBlizzle
Maaruh ik ben weer weg.. mag weer plat liggen op bed. Migraines zijn zooo leuk.
Zo ben ik vanavond. Jij, Sven, Paltos, en de rest (behalve rena, XcUZ_Me, en nog een paar) zijn deze avond het slachtoffer van de heerlijkheid van mijn humeur.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de eerdere grapjes van je... om mijn uhm... persoonlijke levenssfeer op alle mogelijke manier te penetreren![]()
...dat plus het feit dat ik een origineel woordgrapje bedacht, dat ik even met je wilde delen.
Ik bedoelde er verder niets mee dus, en je moet ook niet overal iets achter zoeken!![]()
Ohquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
MissBlizzle
Doe maar.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:30 schreef Svensational het volgende:
Dan moet ik jouw part wel hebben Erik, wil ik er dood van kunnen vallen.
Doodverwensing.quote:Krijg toch allemaal de kolere, val van mijn part allemaal dood.
Toekomstig geniequote:
Je mag je op mij ook best afreageren. Ik houd wel van een partijtje SM.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zo ben ik vanavond. Jij, Sven, Paltos, en de rest (behalve rena, XcUZ_Me, en nog een paar) zijn deze avond het slachtoffer van de heerlijkheid van mijn humeur.
quote:
Ik speel ook gewoon vrolijk mee hoor!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zo ben ik vanavond. Jij, Sven, Paltos, en de rest (behalve rena, XcUZ_Me, en nog een paar) zijn deze avond het slachtoffer van de heerlijkheid van mijn humeur.
Maar jij bent tof.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:33 schreef rena het volgende:
[..]
Je mag je op mij ook best afreageren. Ik houd wel van een partijtje SM.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
MissBlizzle
Mijn humeur heeft een eigen leven inderdaad.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik speel ook gewoon vrolijk mee hoor!![]()
Ik ben heus niet vergeten wat je vanochtend in de LPT schreef, wat ongetwijfeld zijn weerslag op je humeur heeft.![]()
Ik ga je bannenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn humeur heeft een eigen leven inderdaad.
VUILE ROTMONGOOL![]()
.
Hartstikke tof.quote:
Pff, ik had overwogen om je nog bij de mensen te zetten die ik vanavond tof vind, maar ik ben blij dat je niet zo ver bent gekomen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ga je bannenDit vind ik niet kunnen. Puh!
EN JIJ KAN NNIET BANNEN!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ga je bannenDit vind ik niet kunnen. Puh!
Ik bedoel alles ook zo enorm serieus.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Pff, ik had overwogen om je nog bij de mensen te zetten die ik vanavond tof vind, maar ik ben blij dat je niet zo ver bent gekomen.
NNIET?quote:
Anders ik welquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik bedoel alles ook zo enorm serieus.
Je hebt er volgens mij ook nooit een gehad.quote:
BUPAWANNABE!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn humeur heeft een eigen leven inderdaad.
VUILE ROTMONGOOL![]()
.
WELLESWELLESWELLES!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:37 schreef rena het volgende:
[..]
Je hebt er volgens mij ook nooit een gehad.![]()
Echt wel.quote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart is het volledig met rene eens!![]()
Ga jij eens even d**d.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dit is een uitnodiging voor een SM date?quote:
Wat voor pijn?quote:
Ga jij eens kennis maken met Svenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dit is een uitnodiging voor een SM date?
Alsof dat een straf is voor rena:quote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:33 schreef rena het volgende:
[..]
Je mag je op mij ook best afreageren. Ik houd wel van een partijtje SM.![]()
![]()
Zolang het maar onnoemlijk zeer doet tegen je wil in.quote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dit is een uitnodiging voor een SM date?
Sven is stom.quote:
Hihi.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zolang het maar onnoemlijk zeer doet tegen je wil in.
Ik ben bezig.quote:
Jij vind Rena niet zo aardig?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben nu in een betere bui dan een uurtje terug.
Dat is goed nieuws!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben nu in een betere bui dan een uurtje terug.
Rena is het leukst van heel showchatquote:
Ja. Bedankt nog.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is goed nieuws!
Het afreageren heeft dus geholpen?
Dankjequote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Rene is het leukst van heel showchat.
Ik schijt op Renesitequote:
Vind ik niet zo lekker, ik vind die variatie van sexks niet zo lekker.quote:
Kotsen dan?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vind ik niet zo lekker, ik vind die variatie van sexks niet zo lekker.
Misschien een ander?
NIET!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen dank.![]()
eigenlijk ben ik toch ook wel een beetje tof he
Doe je A is het B en doe je B is het Aquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je wist niet wat de juiste spelling was, dus combineerde je de mogelijkheden maar?![]()
Correct Nederlands: seksquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Doe je A is het B en doe je B is het A
En het meest gebruiktquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Correct Nederlands: seks
Correct Engels: sex
En welke is het lekkerst?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Correct Nederlands: seks
Correct Engels: sex
Dan ga je voor C.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Doe je A is het B en doe je B is het A
Echtquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:53 schreef Renesite het volgende:
Maare.
Mijn rug is gebroken. Dus het is tijd om mijn bed zo in te gaan (plat gaanhet moet maar
)
Je rug is gebroken? Serieus? Of is dit een van je doldwaze grappen?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:53 schreef Renesite het volgende:
Maare.
Mijn rug is gebroken. Dus het is tijd om mijn bed zo in te gaan (plat gaanhet moet maar
)
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:55 schreef Renesite het volgende:
Nee, niet gebroken, maar hij is nogal fragiel geworden na het tillen van een krat met pakken melk.
Wie zei dat het werken in de supermarkt niet met gevolgen is.
Dan was het vast geen halfvolle melk!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:55 schreef Renesite het volgende:
Nee, niet gebroken, maar hij is nogal fragiel geworden na het tillen van een krat met pakken melk.
Jaweeelquote:
Oei, dat is kut zegquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:55 schreef Renesite het volgende:
quote:
Moah.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:56 schreef rena het volgende:
[..]
Oei, dat is kut zegKan er nog wat aan gedaan worden?
Kap dan met dat kolerebaantje, en ga iets anders doen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moah.
Ik ben het eigenlijk wel gewend, mijn moeder heeft het ook wel vaak, zal wel iets erfelijks zijn... Mijn broer klaagt soms ook wel.
Matrassen testen bijvoorbeeld!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kap dan met dat kolerebaantje, en ga iets anders doen..
Ik moest ff een uurtje dáár doen, normaal zit ik op goede stoelen achter de kassaquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kap dan met dat kolerebaantje, en ga iets anders doen..
Je bent een cassièrequote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik moest ff een uurtje dáár doen, normaal zit ik op goede stoelen achter de kassa![]()
Ik zou voortaan lekker zeggen dat je een zwakke rug hebt, want dit is echt niet gezond als je er zo snel al zo'n last van krijgtquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik moest ff een uurtje dáár doen, normaal zit ik op goede stoelen achter de kassa![]()
Noh.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:00 schreef rena het volgende:
[..]
Ik zou voortaan lekker zeggen dat je een zwakke rug hebt, want dit is echt niet gezond als je er zo snel al zo'n last van krijgt![]()
Dat ben ik ook ooit nog eens geweest. En na een half jaar mocht ik oprotten.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je bent een cassière.
Kassamedewerker, dus.
Ik zit al 1.5 jaarquote:Op zondag 28 mei 2006 00:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat ben ik ook ooit nog eens geweest. En na een half jaar mocht ik oprotten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |