Ik ben bezig.quote:
Jij vind Rena niet zo aardig?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben nu in een betere bui dan een uurtje terug.
Dat is goed nieuws!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben nu in een betere bui dan een uurtje terug.
Rena is het leukst van heel showchatquote:
Ja. Bedankt nog.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is goed nieuws!
Het afreageren heeft dus geholpen?
Dankjequote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Rene is het leukst van heel showchat.
Ik schijt op Renesitequote:
Vind ik niet zo lekker, ik vind die variatie van sexks niet zo lekker.quote:
Kotsen dan?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vind ik niet zo lekker, ik vind die variatie van sexks niet zo lekker.
Misschien een ander?
NIET!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen dank.![]()
eigenlijk ben ik toch ook wel een beetje tof he
Doe je A is het B en doe je B is het Aquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je wist niet wat de juiste spelling was, dus combineerde je de mogelijkheden maar?![]()
Correct Nederlands: seksquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Doe je A is het B en doe je B is het A
En het meest gebruiktquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Correct Nederlands: seks
Correct Engels: sex
En welke is het lekkerst?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Correct Nederlands: seks
Correct Engels: sex
Dan ga je voor C.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Doe je A is het B en doe je B is het A
Echtquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:53 schreef Renesite het volgende:
Maare.
Mijn rug is gebroken. Dus het is tijd om mijn bed zo in te gaan (plat gaanhet moet maar
)
Je rug is gebroken? Serieus? Of is dit een van je doldwaze grappen?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:53 schreef Renesite het volgende:
Maare.
Mijn rug is gebroken. Dus het is tijd om mijn bed zo in te gaan (plat gaanhet moet maar
)
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:55 schreef Renesite het volgende:
Nee, niet gebroken, maar hij is nogal fragiel geworden na het tillen van een krat met pakken melk.
Wie zei dat het werken in de supermarkt niet met gevolgen is.
Dan was het vast geen halfvolle melk!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:55 schreef Renesite het volgende:
Nee, niet gebroken, maar hij is nogal fragiel geworden na het tillen van een krat met pakken melk.
Jaweeelquote:
Oei, dat is kut zegquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:55 schreef Renesite het volgende:
quote:
Moah.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:56 schreef rena het volgende:
[..]
Oei, dat is kut zegKan er nog wat aan gedaan worden?
Kap dan met dat kolerebaantje, en ga iets anders doen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moah.
Ik ben het eigenlijk wel gewend, mijn moeder heeft het ook wel vaak, zal wel iets erfelijks zijn... Mijn broer klaagt soms ook wel.
Matrassen testen bijvoorbeeld!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kap dan met dat kolerebaantje, en ga iets anders doen..
Ik moest ff een uurtje dáár doen, normaal zit ik op goede stoelen achter de kassaquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kap dan met dat kolerebaantje, en ga iets anders doen..
Je bent een cassièrequote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik moest ff een uurtje dáár doen, normaal zit ik op goede stoelen achter de kassa![]()
Ik zou voortaan lekker zeggen dat je een zwakke rug hebt, want dit is echt niet gezond als je er zo snel al zo'n last van krijgtquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik moest ff een uurtje dáár doen, normaal zit ik op goede stoelen achter de kassa![]()
Noh.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:00 schreef rena het volgende:
[..]
Ik zou voortaan lekker zeggen dat je een zwakke rug hebt, want dit is echt niet gezond als je er zo snel al zo'n last van krijgt![]()
Dat ben ik ook ooit nog eens geweest. En na een half jaar mocht ik oprotten.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je bent een cassière.
Kassamedewerker, dus.
Ik zit al 1.5 jaarquote:Op zondag 28 mei 2006 00:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat ben ik ook ooit nog eens geweest. En na een half jaar mocht ik oprotten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |