MissBlizzlequote:
Oei, dat is kut. Beterschapquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
MissBlizzle
Maaruh ik ben weer weg.. mag weer plat liggen op bed. Migraines zijn zooo leuk.
Zo ben ik vanavond. Jij, Sven, Paltos, en de rest (behalve rena, XcUZ_Me, en nog een paar) zijn deze avond het slachtoffer van de heerlijkheid van mijn humeur.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de eerdere grapjes van je... om mijn uhm... persoonlijke levenssfeer op alle mogelijke manier te penetreren![]()
...dat plus het feit dat ik een origineel woordgrapje bedacht, dat ik even met je wilde delen.
Ik bedoelde er verder niets mee dus, en je moet ook niet overal iets achter zoeken!![]()
Ohquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
MissBlizzle
Doe maar.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:30 schreef Svensational het volgende:
Dan moet ik jouw part wel hebben Erik, wil ik er dood van kunnen vallen.
Doodverwensing.quote:Krijg toch allemaal de kolere, val van mijn part allemaal dood.
Toekomstig geniequote:
Je mag je op mij ook best afreageren. Ik houd wel van een partijtje SM.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zo ben ik vanavond. Jij, Sven, Paltos, en de rest (behalve rena, XcUZ_Me, en nog een paar) zijn deze avond het slachtoffer van de heerlijkheid van mijn humeur.
quote:
Ik speel ook gewoon vrolijk mee hoor!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zo ben ik vanavond. Jij, Sven, Paltos, en de rest (behalve rena, XcUZ_Me, en nog een paar) zijn deze avond het slachtoffer van de heerlijkheid van mijn humeur.
Maar jij bent tof.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:33 schreef rena het volgende:
[..]
Je mag je op mij ook best afreageren. Ik houd wel van een partijtje SM.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
MissBlizzle
Mijn humeur heeft een eigen leven inderdaad.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik speel ook gewoon vrolijk mee hoor!![]()
Ik ben heus niet vergeten wat je vanochtend in de LPT schreef, wat ongetwijfeld zijn weerslag op je humeur heeft.![]()
Ik ga je bannenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn humeur heeft een eigen leven inderdaad.
VUILE ROTMONGOOL![]()
.
Hartstikke tof.quote:
Pff, ik had overwogen om je nog bij de mensen te zetten die ik vanavond tof vind, maar ik ben blij dat je niet zo ver bent gekomen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ga je bannenDit vind ik niet kunnen. Puh!
EN JIJ KAN NNIET BANNEN!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ga je bannenDit vind ik niet kunnen. Puh!
Ik bedoel alles ook zo enorm serieus.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Pff, ik had overwogen om je nog bij de mensen te zetten die ik vanavond tof vind, maar ik ben blij dat je niet zo ver bent gekomen.
NNIET?quote:
Anders ik welquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik bedoel alles ook zo enorm serieus.
Je hebt er volgens mij ook nooit een gehad.quote:
BUPAWANNABE!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn humeur heeft een eigen leven inderdaad.
VUILE ROTMONGOOL![]()
.
WELLESWELLESWELLES!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:37 schreef rena het volgende:
[..]
Je hebt er volgens mij ook nooit een gehad.![]()
Echt wel.quote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart is het volledig met rene eens!![]()
Ga jij eens even d**d.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dit is een uitnodiging voor een SM date?quote:
Wat voor pijn?quote:
Ga jij eens kennis maken met Svenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dit is een uitnodiging voor een SM date?
Alsof dat een straf is voor rena:quote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:33 schreef rena het volgende:
[..]
Je mag je op mij ook best afreageren. Ik houd wel van een partijtje SM.![]()
![]()
Zolang het maar onnoemlijk zeer doet tegen je wil in.quote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dit is een uitnodiging voor een SM date?
Sven is stom.quote:
Hihi.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zolang het maar onnoemlijk zeer doet tegen je wil in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |