Moeten wij iets op de puntjes invulen, of wat is de bedoeling?quote:
Piemolquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maak je schoon waar je piemol van 4 cm klaar is gekomen?
Stupid? Stom? Staatshoofd der debielen?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Moeten wij iets op de puntjes invulen, of wat is de bedoeling?
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:58 schreef Svensational het volgende:
Speciaal voor rena..
En voor Erikje.
Gatverdekke, zeg.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:58 schreef Svensational het volgende:
Speciaal voor rena..
En voor Erikje.
O? Wat dan?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:58 schreef Svensational het volgende:
JE.SIG.KLOPT.NIET.RENA.
Maar Paltosje van me, ik had toch helemaal niet gezegd dat jij mocht klikkenquote:
Heet jij rena of Erik? Ik niet, dus ik keek maar niet... dat was een goede beslissing aan jouw reactie te zien!quote:
Ik heb dat niet gezegdquote:
Leuk dat je foto's van jezelf maakt, maar doe dit dan ook lekker voor jezelf houden.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:58 schreef Svensational het volgende:
Speciaal voor rena..
En voor Erikje.
Niks geen editquote:
Ik kon het niet latenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar Paltosje van me, ik had toch helemaal niet gezegd dat jij mocht klikken?
Ik mag iets niet doen wat ik wil... Nofi natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Moeten wij iets op de puntjes invulen, of wat is de bedoeling?
Ik hoop dat je er van geleerd hebt.quote:
Niet echt. Hier op Fok! heb ik anders best al ervaring met zo'n links van 'klik niet!'.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik hoop dat je er van geleerd hebt.
Zo ben ik nietquote:
Sterf.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik mag iets niet doen wat ik wil... Nofi natuurlijk.
Hihi.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:02 schreef rena het volgende:
[..]
Zo ben ik nietIk ben niet zo'n verraderlijke klootzak als S. Vensational.
![]()
Ik heb wel iets geleerd. Als er staat 'niet klikken' wacht ik even tot Paltos zijn ervaringen met ons deelt, dan weet ik of het de moeite waard is om toch te klikken, of juist niet!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:01 schreef Paltos het volgende:
[..]
Niet echt. Hier op Fok! heb ik anders best al ervaring met zo'n links van 'klik niet!'.
Áltijd de mening van Paltos vragen voor je iets doet, zo hoort het.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb wel iets geleerd. Als er staat 'niet klikken' wacht ik even tot Paltos zijn ervaringen met ons deelt, dan weet ik of het de moeite waard is om toch te klikken, of juist niet!![]()
Ja, laatquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb wel iets geleerd. Als er staat 'niet klikken' wacht ik even tot Paltos zijn ervaringen met ons deelt, dan weet ik of het de moeite waard is om toch te klikken, of juist niet!![]()
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:04 schreef Tha_Erik het volgende:
SVEN IS SOWIESO EEN HOER
Voor hetzelfde geld had Paltos juist het plezier gehad en ik niet. Dus ik ben best sociaal hoor!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:04 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, laatPaltos
het trauma maar weer oplopen he
![]()
Egoist![]()
*proest*quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld had Paltos juist het plezier gehad en ik niet. Dus ik ben best sociaal hoor!
Whahaha! Lachen!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:58 schreef Svensational het volgende:
Speciaal voor rena..
En voor Erikje.
Foto's van onze Svenquote:
Zal ik je dan maar serieus nemen?quote:
* DaMart checkt de link.quote:
Je moet hem ook niet serieus nemen. Hij neemt jou wel serieusquote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zal ik je dan maar serieus nemen?
()
Ja, doe maar een keertje. In de niet seksuele betekenis dan he!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zal ik je dan maar serieus nemen?
()
Ik noem het tedere liefde, mag het dan wel?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, doe maar een keertje. In de niet seksuele betekenis dan he!
Dat moet je er niet bij zeggenquote:
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik noem het tedere liefde, mag het dan wel?
Dat ze zo verdacht vriendelijk doet?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:12 schreef Svensational het volgende:
Leuk rena, is dit een wraakactie ofzo?
cctje naar [mailadres]quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:13 schreef Svensational het volgende:
Je mag je mailtjes trouwens ook bij je houden hoor.
Maar ik heb een reputatie waar te maken.quote:
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
DM! [afbeelding]
Je kan leuke grapjes vertellen, maar je weet ook die van anderen te verkloten.Why?
Dat je gewoon de clou nog eens rustig navertelt in een andere bewoording ofzo...
Nee, ze is me "dreigmails" aan het sturen, ben ik niet echt van gediend.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:14 schreef Paltos het volgende:
[..]
Dat ze zo verdacht vriendelijk doet?
Lijkt inderdaad wel op Brutus, voor ie Caesar een mes in de rug stak..
Toch raar dat mijn dagelijkse fanmail nog gewoon aankomt.quote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, ze is me "dreigmails" aan het sturen, ben ik niet echt van gediend..
Ohw, jij watje. Je bent best triest. Och èrme toch.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, ze is me "dreigmails" aan het sturen, ben ik niet echt van gediend..
Ocharme..quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ohw, jij watje. Je bent best triest. Och èrme toch.
Dusquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:16 schreef rena het volgende:
[..]
Grapjas. Ik weet je email adres niet eens.
En ik wil het niet eens weten ook
![]()
komt niet van jou?quote:Tij om wat reeele angsten te krijgen sick bastard, ik zou maar flink over mn schouders kijken als ik jou was want je stalked nu toch echt de verkeerde. Jij zielige sociaal incapabale miskleun..je bent een lachertje, doe de wereld een plezier en maak jezelf van kant voordat je zeer binnenkort een paar vingertjes moet missen..
quote:
Jij bent cool. Ik krijg nooit dreigmailtjes.quote:
Whehehequote:
Moet ik je er eentje sturen?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij bent cool. Ik krijg nooit dreigmailtjes.
Iew, sickoquote:
Eigenlijk had iemand die naar QyRoZ gestuurdquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij bent cool. Ik krijg nooit dreigmailtjes.
Ja, erg grappig zeg. Ik wil ze best sturen als je er op kickt.quote:
Triest. Ja, jij, ja.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Eigenlijk had iemand die naar QyRoZ gestuurd.
Doe maarquote:
Ik stuur geen dreigmailtjes. Ten eerste, omdat die toch niet serieus genomen worden, en ten tweede omdat ik graag serieus wil nemen.quote:
Hihi. Heb je zin?quote:
Zal ik je serieus nemen danquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik stuur geen dreigmailtjes. Ten eerste, omdat die toch niet serieus genomen worden, en ten tweede omdat ik graag serieus wil nemen.
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:19 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, erg grappig zeg. Ik wil ze best sturen als je er op kickt.
Ik doelde op het sicko gedeelte...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik stuur geen dreigmailtjes. Ten eerste, omdat die toch niet serieus genomen worden, en ten tweede omdat ik graag serieus wil nemen.
Zeg, ga jij je kuthumeur eens op iemand anders afreageren.quote:
Dus jij vind homo's sicko's?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik doelde op het sicko gedeelte...![]()
... en ik vond het een originele woordspeling![]()
linkquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:21 schreef Renesite het volgende:
Voor hoerige 555 euro een laptop bij mediamarkt..
Dat word morgen slapen voor de mediamarkt voor sommigen
Daar heeft ie ook gelijk in.quote:
Jij reageert zo leukquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zeg, ga jij je kuthumeur eens op iemand anders afreageren.
Ja.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:23 schreef Svensational het volgende:
Tha_Erik, zeg je ook wel eens "Jij loop naar de deur."
Nee.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zeg, ga jij je kuthumeur eens op iemand anders afreageren.
Wat bedoelde je dan? Ik ben niet al te slim, dus je zult het echt uit moeten leggen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet!![]()
Je lijkt wel een vrouw... een beetje dingen lezen die er niet staan
Reclame.quote:
Enkele uren terug.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:25 schreef DaMart het volgende:
Ligt het aan mij of heb je zojuist je sig veranderd, Erik?
Val zelf pijnlijk met het gevolg dat je je ogen niet meer open doet. <quote:
Hij is niet zo snel. Give him a breakquote:
Nu alleen nog "noem me Erik" veranderen in "noem me Ciske"quote:
Watte?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Val zelf pijnlijk met het gevolg dat je je ogen niet meer open doet. <
Ik doelde meer op de eerdere grapjes van je... om mijn uhm... persoonlijke levenssfeer op alle mogelijke manier te penetrerenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat bedoelde je dan? Ik ben niet al te slim, dus je zult het echt uit moeten leggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |