Moeten wij iets op de puntjes invulen, of wat is de bedoeling?quote:
Piemolquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maak je schoon waar je piemol van 4 cm klaar is gekomen?
Stupid? Stom? Staatshoofd der debielen?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Moeten wij iets op de puntjes invulen, of wat is de bedoeling?
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:58 schreef Svensational het volgende:
Speciaal voor rena..
En voor Erikje.
Gatverdekke, zeg.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:58 schreef Svensational het volgende:
Speciaal voor rena..
En voor Erikje.
O? Wat dan?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:58 schreef Svensational het volgende:
JE.SIG.KLOPT.NIET.RENA.
Maar Paltosje van me, ik had toch helemaal niet gezegd dat jij mocht klikkenquote:
Heet jij rena of Erik? Ik niet, dus ik keek maar niet... dat was een goede beslissing aan jouw reactie te zien!quote:
Ik heb dat niet gezegdquote:
Leuk dat je foto's van jezelf maakt, maar doe dit dan ook lekker voor jezelf houden.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:58 schreef Svensational het volgende:
Speciaal voor rena..
En voor Erikje.
Niks geen editquote:
Ik kon het niet latenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar Paltosje van me, ik had toch helemaal niet gezegd dat jij mocht klikken?
Ik mag iets niet doen wat ik wil... Nofi natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Moeten wij iets op de puntjes invulen, of wat is de bedoeling?
Ik hoop dat je er van geleerd hebt.quote:
Niet echt. Hier op Fok! heb ik anders best al ervaring met zo'n links van 'klik niet!'.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik hoop dat je er van geleerd hebt.
Zo ben ik nietquote:
Sterf.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik mag iets niet doen wat ik wil... Nofi natuurlijk.
Hihi.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:02 schreef rena het volgende:
[..]
Zo ben ik nietIk ben niet zo'n verraderlijke klootzak als S. Vensational.
![]()
Ik heb wel iets geleerd. Als er staat 'niet klikken' wacht ik even tot Paltos zijn ervaringen met ons deelt, dan weet ik of het de moeite waard is om toch te klikken, of juist niet!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:01 schreef Paltos het volgende:
[..]
Niet echt. Hier op Fok! heb ik anders best al ervaring met zo'n links van 'klik niet!'.
Áltijd de mening van Paltos vragen voor je iets doet, zo hoort het.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb wel iets geleerd. Als er staat 'niet klikken' wacht ik even tot Paltos zijn ervaringen met ons deelt, dan weet ik of het de moeite waard is om toch te klikken, of juist niet!![]()
Ja, laatquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb wel iets geleerd. Als er staat 'niet klikken' wacht ik even tot Paltos zijn ervaringen met ons deelt, dan weet ik of het de moeite waard is om toch te klikken, of juist niet!![]()
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:04 schreef Tha_Erik het volgende:
SVEN IS SOWIESO EEN HOER
Voor hetzelfde geld had Paltos juist het plezier gehad en ik niet. Dus ik ben best sociaal hoor!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:04 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, laatPaltos
het trauma maar weer oplopen he
![]()
Egoist![]()
*proest*quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld had Paltos juist het plezier gehad en ik niet. Dus ik ben best sociaal hoor!
Whahaha! Lachen!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:58 schreef Svensational het volgende:
Speciaal voor rena..
En voor Erikje.
Foto's van onze Svenquote:
Zal ik je dan maar serieus nemen?quote:
* DaMart checkt de link.quote:
Je moet hem ook niet serieus nemen. Hij neemt jou wel serieusquote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zal ik je dan maar serieus nemen?
()
Ja, doe maar een keertje. In de niet seksuele betekenis dan he!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zal ik je dan maar serieus nemen?
()
Ik noem het tedere liefde, mag het dan wel?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, doe maar een keertje. In de niet seksuele betekenis dan he!
Dat moet je er niet bij zeggenquote:
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik noem het tedere liefde, mag het dan wel?
Dat ze zo verdacht vriendelijk doet?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:12 schreef Svensational het volgende:
Leuk rena, is dit een wraakactie ofzo?
cctje naar [mailadres]quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:13 schreef Svensational het volgende:
Je mag je mailtjes trouwens ook bij je houden hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |