quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zie Tim Immers hem zingen.
Jeez, hoezo een slechte conclusie![]()
Nee, die keek door zijn roze bril in de spiegel en vond zichzelf liever dan lief.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:44 schreef rena het volgende:
[..]
Volgens mij had Tim Immers ook een liedje met een dergelijke titel. [afbeelding]
Skullfuckingquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan hoef ik mijn oren zelf niet schoon te maken met een wattenstaafje!![]()
![]()
Liever dan lief - Tim Immersquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:44 schreef rena het volgende:
[..]
Volgens mij had Tim Immers ook een liedje met een dergelijke titel. [afbeelding]
En jij denkt dat hij zover komt? Als hij ook maar aanstalten maakt om zoiets te flikken, dan mag hij zich voortaan Erika gaan noemen!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:45 schreef rena het volgende:
[..]
Er zit dan wel een ander vies kwakje in, behalve oorsmeer![]()
Klinkt behoorlijk hetzelfde toch?quote:
Dat doe ik al, en ik sla je eerst knock-out met mijn genotsknotsquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
En jij denkt dat hij zover komt? Als hij ook maar aanstalten maakt om zoiet te flikken, dan mag hij zich voortaan Erika gaan noemen!![]()
En hij had toen verkering met Georgina Verbaan.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, die keek door zijn roze bril in de spiegel en vond zichzelf liever dan lief.
Shit, waarom weet ik dat soort dingen nog?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het nummer dacht ik..quote:
Erbij geëdit zeker.quote:
Je neemt je zaklantaarn mee?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat doe ik al, en ik sla je eerst knock-out met mijn genotsknots.
Dudequote:
"Is dat een zaklantaarn in je broek of ben je gewoon blij om me te zien?quote:
Ja, ik wil goed in je holletje kijken.quote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:48 schreef rena het volgende:
[..]
"Is dat een zaklantaarn in je broek of ben je gewoon blij om me te zien?"
Beide eigenlijk welquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:48 schreef rena het volgende:
[..]
"Is dat een zaklantaarn in je broek of ben je gewoon blij om me te zien?"
Ik probeer duits nog hier te tikken.quote:
Dig yourself a way inquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik wil goed in je holletje kijken.
En wanneer rot je eens op?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:49 schreef Svensational het volgende:
DaMart, hoevaak pas jij je avatar aan?
Ik vind jou maar een relnicht vanavondquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik wil goed in je holletje kijken.
Ik probeer duits nog hier te tikkenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik probeer duits nog hier te tikken.
Maar dat mag niet meer![]()
Ja, en ik vind jou maar een lustslaaf.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vind jou maar een relnicht vanavond![]()
Ik ben brak, okayquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:50 schreef rena het volgende:
[..]
Ik probeer duits nog hier te tikkenBedoel je: "Ik probeer hier nog duits te tikken". ?
De laatste tijd gemiddeld één keer per twee weken. Daarvoor heb ik er eentje een half jaar achter elkaar niet veranderd.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:49 schreef Svensational het volgende:
DaMart, hoevaak pas jij je avatar aan?
Oei.quote:
Ja en? Is dat een excuus voor typefouten? NEE DUSquote:
Typefouten zijn voor de dommen en voor Erikquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:52 schreef rena het volgende:
[..]
Ja en? Is dat een excuus voor typefouten? NEE DUS![]()
![]()
Normaal tik je 'typfouten' .quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:52 schreef rena het volgende:
[..]
Ja en? Is dat een excuus voor typefouten? NEE DUS![]()
![]()
Ik vind van niet.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en ik vind jou maar een lustslaaf.
1+1=2!
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Normaal tik je 'typfouten' .
Geef maar toe!
Daarom is Erik toffer dan bijvoorbeeld Rena.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Typefouten zijn voor de dommen en voor Erik.
Ja, rena is zo dom.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Normaal tik je 'typfouten' .
Geef maar toe!
En 3+4 = 7.quote:
Potdimme, doe eens even aardig.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Daarom is Erik toffer dan bijvoorbeeld Rena.
Die opmerking ga ik inlijstenquote:
Sommige mensen zijn dat altijd.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben minder populair omdat ik minder tiepvauten maak?
Je bedoelt "d'r"?quote:
O.quote:
Op de po.quote:
Maak je schoon waar je piemol van 4 cm klaar is gekomen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |