quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Sie sind 166 jahre alt.
Creepze moeten je vastzetten ja
Aber, aber, warum nichtquote:
Je moet je snaveltje maar gewoon houden, of een fatsoenlijke taal typen.quote:
Du bist ein schweinhundquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je moet je snaveltje maar gewoon houden, of een fatsoenlijke taal typen.
KEZE... klinkt als käse, wat weer Duits is voor kaas... je doet dus zelf gewoon mee met het Duits!quote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
KEZE... klinkt als käse, wat weer Duits is voor kaas... je doet dus zelf gewoon mee met het Duits!
Houd op! Bijdehante engel met een b ervoor.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
KEZE... klinkt als käse, wat weer Duits is voor kaas... je doet dus zelf gewoon mee met het Duits!
Mij is ooit verteld dat vrouwen en homo's nooit zeggen wat ze bedoelen. Dus eigenlijk wil je dat ik gewoon door ga met plagen!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Houd op! Bijdehante engel met een b ervoor.
Hoe schrijf je bijdehante?
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mij is ooit verteld dat vrouwen en homo's nooit zeggen wat ze bedoelen. Dus eigenlijk wil je dat ik gewoon door ga met plagen!![]()
Vooral doen wat je niet laten kanquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mij is ooit verteld dat vrouwen en homo's nooit zeggen wat ze bedoelen. Dus eigenlijk wil je dat ik gewoon door ga met plagen!![]()
Maar je spreekt het uit als bijdehante. Maar je schrijft het dus als bijdehande? Of is het bijdehandtequote:
Is dat een dreigement? je gaat toch niet je roze tutu aandoen en je zweepje pakken he?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vooral doen wat je niet laten kan. Maar op eigen risico.
Je worst?quote:
Nee, hij gaat je van achteren nemenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is dat een dreigement? je gaat toch niet je roze tutu aandoen en je zweepje pakken he? [afbeelding]
Nee, voor jou verzin ik wel iets leukers.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is dat een dreigement? je gaat toch niet je roze tutu aandoen en je zweepje pakken he? [afbeelding]
Oh, wacht even... het is bijdehand en bijdehante...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:34 schreef rena het volgende:
[..]
Maar je spreekt het uit als bijdehante. Maar je schrijft het dus als bijdehande? Of is het bijdehandte![]()
![]()
?
quote:een bijdehand kind
een bijdehante juffrouw rena
Weet je het zeker? Want als ik met je klaar ben is die kurk alleen operatief te verwijderen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart propt er maar weer een kurk in.![]()
Kips leverworst.quote:
Ik hou ook van worstquote:
DOENquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Want als ik met je klaar ben is die kurk alleen operatief te verwijderen.
Ik hou van hardquote:
Dan breng ik dit wel in in plaats van een kurk!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Want als ik met je klaar ben is die kurk alleen operatief te verwijderen.
Ik zoek gewoon een ander gat.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan breng ik dit wel in in plaats van een kurk!![]()
Dat lied is van Rob de Nijs, Bassie.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moet nou nou liegen door WIE? te zeggen?
Ik ken m wel...
Het is een banger harttttt
Erik toch, wat ben je kinky vanavondquote:
Ik zie Tim Immers hem zingen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat lied is van Rob de Nijs, Bassie.
Ja, dat komt omdat ik geprikkeld wordt door Marts buttplugquote:
Volgens mij had Tim Immers ook een liedje met een dergelijke titel.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat lied is van Rob de Nijs, Bassie.
Er zit dan wel een ander vies kwakje in, behalve oorsmeerquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan hoef ik mijn oren zelf niet schoon te maken met een wattenstaafje!![]()
![]()
ZIE JE ZIE JEquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:44 schreef rena het volgende:
[..]
Volgens mij had Tim Immers ook een liedje met een dergelijke titel. [afbeelding]
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zie Tim Immers hem zingen.
Jeez, hoezo een slechte conclusie![]()
Nee, die keek door zijn roze bril in de spiegel en vond zichzelf liever dan lief.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:44 schreef rena het volgende:
[..]
Volgens mij had Tim Immers ook een liedje met een dergelijke titel. [afbeelding]
Skullfuckingquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan hoef ik mijn oren zelf niet schoon te maken met een wattenstaafje!![]()
![]()
Liever dan lief - Tim Immersquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:44 schreef rena het volgende:
[..]
En jij denkt dat hij zover komt? Als hij ook maar aanstalten maakt om zoiets te flikken, dan mag hij zich voortaan Erika gaan noemen!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:45 schreef rena het volgende:
[..]
Er zit dan wel een ander vies kwakje in, behalve oorsmeer![]()
Klinkt behoorlijk hetzelfde toch?quote:
Dat doe ik al, en ik sla je eerst knock-out met mijn genotsknotsquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
En jij denkt dat hij zover komt? Als hij ook maar aanstalten maakt om zoiet te flikken, dan mag hij zich voortaan Erika gaan noemen!![]()
En hij had toen verkering met Georgina Verbaan.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, die keek door zijn roze bril in de spiegel en vond zichzelf liever dan lief.
Shit, waarom weet ik dat soort dingen nog?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het nummer dacht ik..quote:
Erbij geëdit zeker.quote:
Je neemt je zaklantaarn mee?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat doe ik al, en ik sla je eerst knock-out met mijn genotsknots.
Dudequote:
"Is dat een zaklantaarn in je broek of ben je gewoon blij om me te zien?quote:
Ja, ik wil goed in je holletje kijken.quote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:48 schreef rena het volgende:
[..]
"Is dat een zaklantaarn in je broek of ben je gewoon blij om me te zien?"
Beide eigenlijk welquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:48 schreef rena het volgende:
[..]
"Is dat een zaklantaarn in je broek of ben je gewoon blij om me te zien?"
Ik probeer duits nog hier te tikken.quote:
Dig yourself a way inquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik wil goed in je holletje kijken.
En wanneer rot je eens op?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:49 schreef Svensational het volgende:
DaMart, hoevaak pas jij je avatar aan?
Ik vind jou maar een relnicht vanavondquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik wil goed in je holletje kijken.
Ik probeer duits nog hier te tikkenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik probeer duits nog hier te tikken.
Maar dat mag niet meer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |