Heb jij daar ervaring mee dan?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het modereert ook niet makkelijk met een vinger in je gaatje
Nee, maar dat maak ik op uit Kaatjes modereer-acties.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:14 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Heb jij daar ervaring mee dan? [afbeelding]
Niet met modden, nee.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:14 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Heb jij daar ervaring mee dan? [afbeelding]
Ik heb heus wel eens een topic geschoptquote:
quote:kaatsjesss.web-log.nl is op dit moment niet bereikbaar.
De eigenaar heeft de toegang (tijdelijk) geblokkeerd
of geregistreerd voor toekomstig gebruik.
Jij was een nette vrouw, toch?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb heus wel eens een topic geschoptOf ik ook vingers in mn gaatje had laat ik me niet over uit.
Jaquote:
Ze hebben mijn bericht alweer verwijderdquote:
Ja lollig he?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:20 schreef pberends het volgende:
Dit Was Het Nieuws om 21.05, Nederland 2, met Jelleke Veenendaal (VVD) en Alexander Pechtold (D66).
Oh?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja. En ik ben een dikke eskimo van 40.
Voetbal staat hier aanquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:49 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja lollig he?Ik zit al klaar...
Wat vond je gister van Nova POL?
Wie?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:30 schreef DaMart het volgende:
Wij zaten daarstraks in een restaurant. Zagen we ineens toch Tim Immers in de stromende regen voorbij fietsen. Hij was meteen zijn krulletjes kwijt
Wat een helderheid verschaf ik toch weer vanavond!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die gast die ooit in GTST speelde, en ook nog eens wat gepresenteerd heeft hier en/of daar.
Sowieso, dat je dat nog weetquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat een helderheid verschaf ik toch weer vanavond!![]()
Moet nou nou liegen door WIE? te zeggen?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:30 schreef DaMart het volgende:
Wij zaten daarstraks in een restaurant. Zagen we ineens toch Tim Immers in de stromende regen voorbij fietsen. Hij was meteen zijn krulletjes kwijt
Je bent wel briljant zegquote:
Nou, als ik kan helpen, help ik.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:36 schreef rena het volgende:
[..]
Je bent wel briljant zegIk was er niet opgekomen
![]()
Gelukkig besef je het zelf. Nu is het nog niet te laatquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is misschien nog wel het ergste ja.
Je bent mijn persoonlijke held.quote:
En anders heb ik hier wel mensen om me even terug op het rechte pad te brengenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:38 schreef rena het volgende:
[..]
Gelukkig besef je het zelf. Nu is het nog niet te laat![]()
Ik ben bekeerdquote:
Oh, eindelijk!! Wanneer zijn ze langsgekomen, vanmiddag? Je weet dat we een milde bijdrage vragen van zo ongeveer je maandloon? Maar dat geld maakt niets uit, wij zullen voor je zorgen..quote:
'Wij' ? Ben je met meerdere Paltossen dan? De hemelquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:42 schreef Paltos het volgende:
[..]
Oh, eindelijk!! Wanneer zijn ze langsgekomen, vanmiddag? Je weet dat we een milde bijdrage vragen van zo ongeveer je maandloon? Maar dat geld maakt niets uit, wij zullen voor je zorgen..![]()
![]()
Somsquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik zo'n positieve invloed op mensen had
Sinds wanneer heb ik een ego?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:44 schreef rena het volgende:
[..]
SomsMaar we moeten het niet te vaak zeggen, straks wordt je ego nog groter
![]()
Hmm, als mijn tweede persoonlijkheid meetelt, wel ja!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:44 schreef rena het volgende:
[..]
'Wij' ? Ben je met meerdere Paltossen dan? De hemel![]()
![]()
Kinkyquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:45 schreef Paltos het volgende:
[..]
Hmm, als mijn tweede persoonlijkheid meetelt, wel ja!![]()
Iel.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:47 schreef Paltos het volgende:
Er zit ook een klein beetje Paltos aan iedereen.![]()
Bij mij nog niet geloof ik. Ik voel me zo leegquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:47 schreef Paltos het volgende:
Er zit ook een klein beetje Paltos in iedereen.![]()
Er is wel een beetje Paltos (groot beetje, duhquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:48 schreef rena het volgende:
[..]
Bij mij nog niet geloof ik. Ik voel me zo leeg![]()
![]()
Hoi, zit Paltos ook in jou?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Hallo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |