Doodsverwensing!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:33 schreef Svensational het volgende:
Mensen die groeten moeten dood.
Eens!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:33 schreef Svensational het volgende:
Een hele saaie doorzichtigequote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:33 schreef MissBliss het volgende:
Leuke prullenbak gekocht?
Een batterij?? Tofquote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Een hele saaie doorzichtige
En een knoflookpers.
En 2 bloempotjes, die te klein blijken te zijn.
En een batterij (Duvel)
Bij de etenswaren: broodmix en vlierbessensiroop.
Lekker frisquote:
Welke zender?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:11 schreef alwaysthebest het volgende:
The Truman show komt op tv.
Alleen jammer dat het pas om 00.35 uur begint..
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:33 schreef Svensational het volgende:
Dacht ik al.quote:
Hm, dat zei laatst iemand ook al.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dacht ik al.Die hebben wel vaker toffe films op zo'n heidens tijdstip.
Ja, zo'n vette kneus was dat!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:17 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Hm, dat zei laatst iemand ook al.
Bij mij viel het ook uit. Kut-Essentquote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:28 schreef Svensational het volgende:
Ik was de Pfaffs aan het kijken en toen viel het beeld uit, kutzooi.
De Pfaffsquote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:28 schreef Svensational het volgende:
Ik was de Pfaffs aan het kijken en toen viel het beeld uit, kutzooi.
Ik heb geen Essent.quote:
Ja dus? Ik wilde alleen maar zeggen dat het niet alleen Essent was dus. Djeeeeeeeeeezzzzz, anders voel je je ff aangevalluh ofsoquote:
AANVALLUH!!!!!!!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja dus? Ik wilde alleen maar zeggen dat het niet alleen Essent was dus. Djeeeeeeeeeezzzzz, anders voel je je ff aangevalluh ofso.
Ja. Dat was dus ook meteen de grap.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je bent in de WK stemming aan het komen?
Ik bespaar je gewoon tijd en moeite... straks komt Paltos langs, en dan moet je de clou zelf weer gaan uitleggen....quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja. Dat was dus ook meteen de grap.
DM! [afbeelding]
Je kan leuke grapjes vertellen, maar je weet ook die van anderen te verkloten.Why?
Dat je gewoon de clou nog eens rustig navertelt in een andere bewoording ofzo...
Wat hij zegt, weet jequote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:55 schreef Bupatih het volgende:
Ik kijk naar Puberruil, weet je? [afbeelding]
Paltos snapt juist meestal mijn grapjes.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik bespaar je gewoon tijd en moeite... straks komt Paltos langs, en dan moet je de clou zelf weer gaan uitleggen....![]()
Denk je behulpzaam te zijn, en wat krijg je? Stank voor dank!![]()
Ja, maar dit was een puur Hollandse kreet... die kent hij vast nog niet!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Paltos snapt juist meestal mijn grapjes.
Ja, chickies checken, je weet.quote:
Yo, ho!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:09 schreef MissBliss het volgende:
IK BEN FUCKING RAY!!!
Staat je goed!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:13 schreef MissBliss het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Dank jequote:
Puberruil @ Ned. 1quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:19 schreef alwaysthebest het volgende:
Waar hebben jullie die straattaal geleerd, schorriemorrie?!
Ja, pb. Die zag ik ook al in de Active Topics-list. Je weet wel, die lijst waar mensen op kunnen klikken als ze nieuwe/andere topics willen ontdekken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |