De pot verwijt de ketel dat 'ie zwart zietquote:
Anders houd ik het gezellig en maak ik geen opmerking over je muzieksmaakquote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:04 schreef Bupatih het volgende:
Anders luister ik naar Ali B. - We houden van Oranje.
Anders ben ik er zelf ook niet trots op dat ik er naar luister.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Anders houd ik het gezellig en maak ik geen opmerking over je muzieksmaak
Anders dan pleit dat toch wel weer voor je!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Anders ben ik er zelf ook niet trots op dat ik er naar luister.
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
De pot verwijt de ketel dat 'ie zwart ziet.
Anders verpesten jullie het topic even.quote:
Anders zeur je er lekker ff over verderquote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:16 schreef Paltos het volgende:
[..]
[..]
Anders verpesten jullie het topic even.
Anders ben ik er achter gekomen hoe die heet.quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:26 schreef Bupatih het volgende:
Damn! Hoe heet dat ene paarse alientje? Zijn maatje was Brain (nee, niet van Pinky). Dat was enkel een hoofd -> brains
Iets met Wizzy / Qwizzy ofzo.
Anders doe ik dat gewoon, zoveel maakt het nu ook weer niet uit.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Anders zeur je er lekker ff over verder.
Anders blijft het nog gewoon even uren doorregenenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:20 schreef Paltos het volgende:
[..]
Anders doe ik dat gewoon, zoveel maakt het nu ook weer niet uit.![]()
Anders ben ik kletsnat van erdoor te fietsen.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Anders blijft het nog gewoon even uren doorregenen.
Anders gooi je even roet in het eten voor onze kapperafspraakquote:
Anders wacht ik gewoon totdat xs.to weer werkt, en ga ik niet teveel moeite doen voor een andere avatar.quote:
Anders upload je je plaatje bij http://www.geekimages.com of http://www.tinypic.comquote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:24 schreef Paltos het volgende:
[..]
Anders wacht ik gewoon totdat xs.to weer werkt, en ga ik niet teveel moeite doen voor een andere avatar.![]()
Anders doe ik dat even, maar heb ik het plaatje niet op de computer, enkel op xs.to.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Anders upload je je plaatje bij http://www.geekimages.com of http://www.tinypic.com
Anders bewaar ik altijd elke avatar die ik bewerk / maak, behalve die van jou.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:26 schreef Paltos het volgende:
[..]
Anders doe ik dat even, maar heb ik het plaatje niet op de computer, enkel op xs.to.![]()
Anders doe je even alsof het mijn schuld isquote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Anders gooi je even roet in het eten voor onze kapperafspraak
Anders wil *jij* nog andere dingen plannen die het in de weg staanquote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Anders doe je even alsof het mijn schuld is
Anders zet je m'n avatar mét zwart randje in de OP. Anders weet je misschien dat dat dus de foute is.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Anders bewaar ik altijd elke avatar die ik bewerk / maak, behalve die van jou.![]()
Anders sla jij ook gewoon de avatars op die je van anderen krijgt.quote:
Anders zal ik nu even dat zwarte randje wegwerken en anders zorg je ervoor dat je smiley op de volgende regel belandt.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:29 schreef Paltos het volgende:
[..]
Anders zet je m'n avatar mét zwart randje in de OP. Anders weet je misschien dat dat dus de foute is.![]()
Anders wacht je eens een keertje met me te quoten. en anders doe je dat gewoon even niet twee keer na elkaar.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Anders zal ik nu even dat zwarte randje wegwerken en anders zorg je ervoor dat je smiley op de volgende regel belandt.
Dat is anders wel leuk.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:34 schreef Bupatih het volgende:
Anders snap ik het niet meer.
[afbeelding] [afbeelding]
Anders vind ik het zo ook wel okay. Anders is het wel een beetje spijtig.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:35 schreef Bupatih het volgende:
Anders zien ze er opeens een stuk minder scherp uit.
Anders komt dat omdat ik met PhotoPaint moet werken in plaats van met PhotoShop.
Anders dan installeer je Photoshop gewoon even, omdat Fok! en jij daar anders veel plezier van kunnen beleven.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:35 schreef Bupatih het volgende:
Anders zien ze er opeens een stuk minder scherp uit.
Anders komt dat omdat ik met PhotoPaint moet werken in plaats van met PhotoShop.
Anders leer je eerst even lezen.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Anders dan installeer je Photoshop gewoon even, omdat Fok! en jij daar anders veel plezier van kunnen beleven.![]()
Anders moet ik het eerst weer ergens *ahum* downloaden.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Anders dan installeer je Photoshop gewoon even, omdat Fok! en jij daar anders veel plezier van kunnen beleven.![]()
Anders heb je PS al, zoals je zegt?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Anders moet ik het eerst weer ergens *ahum* downloaden.
Anders vind ik het niet echt kut, maar wel apart.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:45 schreef Airelle het volgende:
Vinden jullie ROOD van Marco B. ook zó kut?
Anders dan help ik daarbij?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Anders moet ik het eerst weer ergens *ahum* downloaden.
Anders ga je even weg met je kaaskop.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Anders dan post je zo'n Belgenreactie...![]()
Anders doe je gewoon even niet zo irritantquote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Anders vind ik het niet echt kut, maar wel apart.
Misschien doe ik dat ook niet meer, of zo?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:47 schreef Airelle het volgende:
[..]
Anders doe je gewoon even niet zo irritant.
Wie zegt dat ik dat doe? Ik wilde alleen maar mentale ondersteuning bieden hoorquote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:47 schreef Paltos het volgende:
[..]
Anders bied je even warez aan aan een mod.
Misschien vroeg hij zich alleen af of hij mij daarbij moest helpen, of zo?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:47 schreef Paltos het volgende:
[..]
Anders bied je even warez aan aan een mod.
Niks OFZO, gewoon helemaal niet meer. Anders word ik er helemaal gek van!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Misschien doe ik dat ook niet meer, of zo?
Inderdaad! Ik ga toch geen warez aanbieden!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Misschien vroeg hij zich alleen af of hij mij daarbij moest helpen, of zo?
Nee, doe je niet meer.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Misschien doe ik dat ook niet meer, of zo?
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:51 schreef Airelle het volgende:
[..]
Niks OFZO, gewoon helemaal niet meer. Anders word ik er helemaal gek van!
Zei ik nu anders?.
Anders ken ik het hele nummer niet.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:45 schreef Airelle het volgende:
Vinden jullie ROOD van Marco B. ook zó kut?
Zo, nu quote ik ook eens een fout van jou.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:03 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
[i]Hé Bupie!Leuk dat je weer eens kijkt naar mij en ik vind jou ook érg leuk! Nou, doei!
![]()
[/url]
Niet!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:04 schreef Paltos het volgende:
[..]
Zo, nu quote ik ook eens een fout van jou.![]()
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niet!Ik ben sneller dan jij!
Kijk maar. Het is al verbeterd in jouw quote.
Nooit!!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]! Vuilak.
Je zette [/url] gewoon terug in plaats van [/i].
Valsspeler. Geef gewoon toe dat ik sneller was.
Trek dan ook sokken aan!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:06 schreef Airelle het volgende:
Ik heb koude voeten, bah!
Nu kan ik er natuurlijk op wachten dat iemand gaat zeggen dat ik er niks van snap, en dat je als man juist moet zorgen dat vrouwen kledingstukken uittrekken, en niet dat ze iets aantrekken.quote:
ja, ben je homo ofzo?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu kan ik er natuurlijk op wachten dat iemand gaat zeggen dat ik er niks van snap, en dat je als man juist moet zorgen dat vrouwen kledingstukken uittrekken, en niet dat ze iets aantrekken.![]()
Nee, ik ben gewoon (te) aardig voor vrouwen, in de hoop dat ze vanwege mijn uitzonderlijke zorgzaamheid op me vallenquote:
Nou, laat dan die sokken maar uit en krijg het lekker koud!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:13 schreef Airelle het volgende:
Vrouwen vallen niet op zorgzaamheid, keihard moet je zijn!.
Je moet wat overhebben voor de Eén uur en 10 minuten-schop!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:28 schreef Paltos het volgende:
-edit-
Bupatih.Dit noem ik misbruiken van mod-krachten..
![]()
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je moet wat overhebben voor de Eén uur en 10 minuten-schop!
Ik weet het.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:38 schreef Paltos het volgende:
[..]
Je had moeten dúrven die één uur-schop voorbij te laten gaan, in functie van de Eén uur en 10 minuten-schop (
). Ook dát is een deel van die schop.
Wat je nu doet, vind ik niet zo respectvol.
Tegenover de schop, bedoel ik dan.
![]()
Teleurstellend, dat zeker.![]()
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat loeder.
Ja, dus? Het loeder.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:42 schreef Bupatih het volgende:
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=loeder
Wat snap jij niet aan:quote:
???quote:(het, de ~ (m.), ~s)
De schop is erg vergevingsgezind, vandaag. Dus, je bent vergeven.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik weet het.Maar ik dacht dat die loeder van een rena er wel tussen zou posten (
).
Daarom.
Vergeef het me.
Dapper.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:46 schreef alwaysthebest het volgende:
Whihi, Bupatih proberen te verbeteren op een taalfout.
Soms lukt dat wel hoorquote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:46 schreef alwaysthebest het volgende:
Whihi, Bupatih proberen te verbeteren op een taalfout.
Ja, dan moet je hem natuurlijk wel verbeteren. En daar zal hij ook heel blij mee zijn (ondanks het grommen net na het verbeteren).quote:
Er staat toch ook de?quote:
Die loeder dus ook. 'quote:
probeerde Xdinges me erop te wijzen dat 'die loeder' fout is. Zie ook haar reactie na het constateren van haar vergissing.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat loeder.
Quote dan eensquote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die loeder dus ook. '[afbeelding]'.
En met de volgende post:
[..]
probeerde Xdinges me erop te wijzen dat 'die loeder' fout is. Zie ook haar reactie na het constateren van haar vergissing.
Likewise.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:47 schreef Bupatih het volgende:
Wat jij vindt, boeit me niet.
Je vindt jezelf echt heel wat he?quote:Ik vind het wel lovenswaardig, hoor. Dat je me probeert te verbeteren. Niet iedereen durft namelijk. En terecht.
Je denkt hopelijk nu niet dat ik mijn humeur laat afhangen van 't weer en van een fok!ker?quote:Maar je vindt het al zo'n kutweer en dan ga je me ook nog proberen te verbeteren.Hoezo van een koude kermis thuiskomen?
Iedereen begreep mijn posts, behalve jij.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Quote dan eens.
Het leek dus net dat jij haar corrigeerde om 'dat loeder'.Onduidelijke mensen
.
Er viel nu niets te verbeterenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:49 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ja, dan moet je hem natuurlijk wel verbeteren. En daar zal hij ook heel blij mee zijn (ondanks het grommen net na het verbeteren).
Maar dan moet je het zelf wel bij het rechte eind hebbben..
Dat doe ik dus welquote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je denkt hopelijk nu niet dat ik mijn humeur laat afhangen van 't weer
Oké.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Likewise.
Ja.quote:Je vindt jezelf echt heel wat he?
Nee, zo laag schat ik je niet in.quote:Je denkt hopelijk nu niet dat ik mijn humeur laat afhangen van 't weer en van een fok!ker?
Waarschijnlijk bevind ik me op een hoger level.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Iedereen begreep mijn posts, behalve jij.
Whihihi.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bevind ik me op een hoger level.
Bupatihna!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Whihihi.
Sorry, ik begin spontaan te lachen als een meisje.
Je taal beheersen vind ik alleen maar helemaal prima, zouden meer mensen moeten doen. Ik denk alleen wel dat je af en toe wat vriendelijker zou mogen reagerenquote:
Gelukkig maar.quote:Nee, zo laag schat ik je niet in.
Ik vond 'Ik vind het wel lovenswaardig, hoor' anders bést vriendelijk klinken. Ik prees je!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je taal beheersen vind ik alleen maar helemaal prima, zouden meer mensen moeten doen. Ik denk alleen wel dat je af en toe wat vriendelijker zou mogen reageren.
[..]
Gelukkig maar.
Buup, mag ik je even heel mierenneukerig wijzen op inconsequent gebruik van aanhalingstekens in het vetgemaakte deel?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik vond 'Ik vind het wel lovenswaardig, hoor'' anders bést vriendelijk klinken.
Dat mag.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Buup, mag ik je even heel mierenneukerig wijzen op inconsequent gebruik van aanhalingstekens in het vetgemaakte deel?![]()
Het is soms lastig in te schatten hoe serieus je iets moet nemen, aangezien je geen intonatie erbij hoort, of een gezicht erbij zietquote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik vond 'Ik vind het wel lovenswaardig, hoor'' anders bést vriendelijk klinken. Ik prees je!
En als je me wat beter zou kennen, (en dan heb ik het dus nog alleen maar over FOK! en mijn posts) dan zou je weten dat ik hartstikke vriendelijk ben en kan zijn.
Oh ja, neem niet alles té serieus. Dit is ook maar internet.![]()
Dat snap ik. En ik maak daar kwistig gebruik van.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het is soms lastig in te schatten hoe serieus je iets moet nemen, aangezien je geen intonatie erbij hoort, of een gezicht erbij ziet.
Nee, ingesproken!quote:
Wat ben jij tof soms.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het is soms lastig in te schatten hoe serieus je iets moet nemen, aangezien je geen intonatie erbij hoort, of een gezicht erbij ziet.
Een van de andere stemmen uit je hoofd dan?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, ingesproken!
Maar niet met mijn eigen stem. [afbeelding]
Wat ben jij tof soms.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat snap ik. En ik maak daar kwistig gebruik van.
Altijd heerlijk, mensen die happen.![]()
quote:
Rekel.quote:
Somsquote:
Let op de post van Xdinges en Paltos' PI's bij de twee posts.quote:
Ik ben dúbbel slim, want als je je reactie bewerkt, kan je wel twee maal hetzelfde posten.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Rekel.
Whehe, dat puntje onderaan. Dat heb je gedaan omdat je anders twee dezelfde berichten zou krijgen en dat mag niet.! Slimmerd!
Sorry. (A) Whehe, die smiley bestaat helemaal niet op FOK!, maar je weet wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]![]()
![]()
Soms is dat ook wel leuk inderdaad, maar soms ook niet. Nu vond ik 't minder. Een reactie als: "Wat jij vindt, boeit me niet" vind ik gewoon niet écht tof.
Maar goed, genoeg hierover, ik ga eens even uitzoeken welke potmaat ik moet hebben voor mijn nieuwe plantjes.
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een van de andere stemmen uit je hoofd dan?![]()
Msnquote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sorry. (A) Whehe, die smiley bestaat helemaal niet op FOK!, maar je weet wat ik bedoel.![]()
Let op de post van Xdinges en Paltos' PI's bij de twee posts, de PI bij mijn post en vooral de laatste van de twee smilies.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Let op de post van Xdinges en Paltos' PI's bij de twee posts.
Ja, nou. Ik dacht dat je hem niet snapte.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Let op de post van Xdinges en Paltos' PI's bij de twee posts, de PI bij mijn post en vooral de laatste van de twee smilies.![]()
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, nou. Ik dacht dat je hem niet snapte.
Maar je snapte hem wel.
Dus vind ik jouw post stom!Een beetje de grap half uitleggen en half afmaken. Bah!
Dat zeg je alleen maar omdat je erin getrapt bent!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, nou. Ik dacht dat je hem niet snapte.
Maar je snapte hem wel.
Dus vind ik jouw post stom!Een beetje de grap half uitleggen en half afmaken. Bah!
Als het doorgaat, wordt maandag de beste uitzending ooit.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]Ramses Shaffy;
Henk Westbroek;
Jan Wolkers;
Jos Brink;
Jules Deelder;
Man Bijt Hond;
Paul Jambers;
Willibrord Frequin;
Youp van 't Hek;
Gert-Jan Dröge;
Forrest Gump.
Ik zal luisteren.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als het doorgaat, wordt maandag de beste uitzending ooit.
Duh!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zal luisteren.
Heb je de stemmen wel zelf gedaan?
Goedemiddag Erik!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Hey hallo, schatten.
Dag DaMartquote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ga jij als je later groot bent trouwens cabaretier worden?
Nou ja, misschien...quote:
Ik heb het nooit echt gedaan, realiseer ik me nu.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Daar ben je zo overheen, denk ik.
Een keertje doen, een staande ovatie en een enorm applaus, en je wilt niets anders meer volgens mij! En wat is er nou leuker dan geld verdienen met mensen vermaken. Zoiets als wat je op Fok! al doet, maar dan betaald!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou ja, misschien...
Dan moet ik wel durven praten tegen een groot en onbekend publiek.Dat is volgens mij het enige wat me ervan weerhoudt.
Dan moet je ruimte laten voor improvisatie!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:55 schreef Bupatih het volgende:
Maar elke avond hetzelfde 'opdreunen' lijkt me ook niet echt je-van-het.
Hé, daar heb ik het al eens een keer met Christine over gehad.
Een goede grap mag best meerdere keren verteld worden.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:55 schreef Bupatih het volgende:
Maar elke avond hetzelfde 'opdreunen' lijkt me ook niet echt je-van-het.
Hé, daar heb ik het al eens een keer met Christine over gehad.
En daar schítterde je!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb het nooit echt gedaan, realiseer ik me nu.
Ja, één keer met de schoolmusical in groep acht.
Dan begin je in het café bij Carré in de pauze van een uitverkochte voorstelling!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:00 schreef Bupatih het volgende:
En hoe begin je in hemelsnaam? [afbeelding]
Je kan er moeilijk voor gaan solliciteren!
Moet je zeker eerst beginnen in cafés en dergelijke.
Ik wil meteen in een uitverkocht Carré staan!
Met de juiste mensen slapen.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:00 schreef Bupatih het volgende:
Bonaventure Kalou brengt broer Salomon in allerijl naar Ivoorkust na proces-nederlaag.quote:
Heb je die vrouwelijke cabaretières van tegenwoordig wel eens goed bekeken?quote:
Je moet over lijken gaan in die wereld. Alles voor je carriëre. Al heeft de directrice van Carré nog zo'n grote snor, verlepte borstjes en een onplofte egel in d'r kruis, alles voor je carriëre.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Heb je die vrouwelijke cabaretières van tegenwoordig wel eens goed bekeken?
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je moet over lijken gaan in die wereld. Alles voor je carrière. Al heeft de directrice van Carré nog zo'n grote snor, verlepte borstjes eneen onplofte egel in d'r kruis, alles voor je carrière.
Prachtige omschrijvingquote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je moet over lijken gaan in die wereld. Alles voor je carriëre. Al heeft de directrice van Carré nog zo'n grote snor, verlepte borstjes eneen onplofte egel in d'r kruis, alles voor je carriëre.
Vrouwen en humor.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Heb je die vrouwelijke cabaretières van tegenwoordig wel eens goed bekeken?
Dat is een typefout. En ik ging ervan uit dat hij die later wel zou veranderen!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:14 schreef Paltos het volgende:
[..]
Leuk, hoor, dat verbeteren.. Maar doe dan ineens iets aan 'eneen'.
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
rena en grapjes.,
,
!!!
Sorry, Erik. [afbeelding]
Oh, sorry.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat is een typefout. En ik ging ervan uit dat hij die later wel zou veranderen!
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
VRAAG:
Moet er een T achter "houd" in de volgende zin:?
"Wat houd(t) je tegen?"
Ik weet het niet zeker. Anders vroeg ik het niet.quote:
Nee. Bij een vraag, waarin 'je' na het werkwoord komt, komt er geen 't' achter de stam.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
VRAAG:
Moet er een T achter "houd" in de volgende zin:?
"Wat houd(t) je tegen?"
En "wat" is niet het onderwerp?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee. Bij een vraag, waarin 'je' na het werkwoord komt, komt er geen 't' achter de stam.
Nu breng je mij ook aan het twijfelen... zo had ik er namelijk nog niet naar gekeken!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En "wat" is niet het onderwerp?
Ik ben vast erg dommig aan het redeneren...
'Wat' is inderdaad het onderwerp, vervang 'je' maar eens door 'jou'. En dan moet er dus wel een 't' acher 'houdt'.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu breng je mij ook aan het twijfelen... zo had ik er namelijk nog niet naar gekeken!![]()
Zie de post boven je.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Paltos? Bupatih? Iemand?
Niks. Waarom denk je dat?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:23 schreef Paltos het volgende:
Wat houdt je tegen?
Leids cabaretfestival (ofzoiets) winnen?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:00 schreef Bupatih het volgende:
Dat is wel een goed begin, ja.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:28 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Leids cabaretfestival (ofzoiets) winnen?
Je moet in ieder geval ergens hilarische columns gaan schrijven.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat is wel een goed begin, ja.
Ach ja, ik zie het allemaal wel.
Ik weet toch nog niet wat ik later wil worden en of ik wel wil doorgaan in de richting waar ik nu voor studeer.
'iedere geval'?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:30 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Je moet in iedere geval ergens hilarische columns gaan schrijven.
Ik was nog aan het verbeteren.quote:
Omdat dat leuk is. Zodat er eindelijk eens een echt leuke column is. Zodat we kunnen lachen.quote:En waarom?
Ik had ooit een column geschreven. Maar ik vind hem nog steeds best matig.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:33 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik was nog aan het verbeteren..
[..]
Omdat dat leuk is. Zodat er eindelijk eens een echt leuke column is. Zodat we kunnen lachen.
Post hem eens?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik had ooit een column geschreven. Maar ik vind hem nog steeds best matig.Het idee is leuk, maar de uitwerking wat minder.
Oefening baart kunst.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik had ooit een column geschreven. Maar ik vind hem nog steeds best matig.Het idee is leuk, maar de uitwerking wat minder.
quote:
Moet ik dan ook met jou slapen?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]!
Oh, ik ken 2 geluidsmannen van Carré, Bupa. Misschien kan ik iets regelen![]()
Maar wij kunnen toch helpen om hem leuk te maken! Van wat opbouwende kritiek is nog nooit iemand doodgegaan hoor.quote:
Nou, ik denk dat ik dan met 1 van hen moet slapenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Moet ik dan ook met jou slapen?![]()
Niet dat ik er dan carrière-technisch wat mee opschiet, maar goed...
Ach, laat het dan maar zitten.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat ik dan met 1 van hen moet slapen
Oke! We kunnen na de seks misschien wel gratis naar Carré, daar hoef ik alleen lief voor te kijkenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach, laat het dan maar zitten.
Ik ga gewoon met jou naar bed, ik schiet er carrière-technisch niks mee op en jij hoeft niet naar bed met één van die geluidsmannen.
Deal?
Oké, doen we dat.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oke! We kunnen na de seks misschien wel gratis naar Carré, daar hoef ik alleen lief voor te kijken
Leuk, een datequote:
Ja, hé, pas als ik klaar ben met mijn studie, hè.quote:
Ja, pas als de daadwerkelijke daad geweest is hequote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:00 schreef DaMart het volgende:
Jullie melden je wel even aan in Boe's lijstje he!
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, hé, pas als ik klaar ben met mijn studie, hè.
Hoe moet ik het tegen mijn vrouw en kinderen vertellen?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, pas als de daadwerkelijke daad geweest is he
Hij krabbelt nu al terug
[..]
Gewoon! Niet!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoe moet ik het tegen mijn vrouw en kinderen vertellen?
In een doorschijnend blousje?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:15 schreef MissBliss het volgende:
*Bij de deur wacht*
Nee, gewoon naakt.quote:
Daarom belde de buurman aan. Er was helemaal niks met je auto!quote:
*checkt*quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vergeet je je toverstafje niet[afbeelding]
Nee, hij zag me verwachtingsvol door het raam kijken... Wachtend, smachtendquote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daarom belde de buurman aan. Er was helemaal niks met je auto!
Ik zou hem niet laten hangen, dat is ook weer zo wat he. Dan kom je bij MB aan en dan moet je uitleggen dat je toverstafje nog precies daar hangt waar je hem voor het laatst hebt gezien.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
*checkt*
Die hangt er nog gewoon, hoor.
En wat zei jij toen?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, hij zag me verwachtingsvol door het raam kijken... Wachtend, smachtend
Of was het de blinde buurman, waarvoor MB gewoon de deur opent (hij ziet toch niks), en die dan ineens uitschreeuwt 'Buurvrouw, je gelooft het nooit, ik kan weer zien!'?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daarom belde de buurman aan. Er was helemaal niks met je auto!
Mijn toverstaf! Hangt! Tussen mijn benen!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zou hem niet laten hangen, dat is ook weer zo wat he. Dan kom je bij MB aan en dan moet je uitleggen dat je toverstafje nog precies daar hangt waar je hem voor het laatst hebt gezien.![]()
Nee, hij deed niks behalve zeiken over mn autoquote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En wat zei jij toen?
"Buurman, wat doet u nu?"
Enne...hoe langer je wacht en smacht, hoe leuker het uiteindelijk wordt.
Dat ie dan een boompje zoektquote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, hij deed niks behalve zeiken over mn auto
Mannen
Óver je auto nog wel?! Krachtige straal!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, hij deed niks behalve zeiken over mn auto
Mannen
Dan waren wij behoorlijk langs elkaar heen aan het praten, want ik bedoelde natuurlijk het toverstafje uit je toverdoos! Of was MB nou degene met de toverdoos en haal ik wat zaken door elkaar?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mijn toverstaf! Hangt! Tussen mijn benen!
Ja.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan waren wij behoorlijk langs elkaar heen aan het praten, want ik bedoelde natuurlijk het toverstafje uit je toverdoos! Of was MB nou degene met de toverdoos en haal ik wat zaken door elkaar?
Dat toverstafje gaat pas in een toverdoos bij MB.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan waren wij behoorlijk langs elkaar heen aan het praten, want ik bedoelde natuurlijk het toverstafje uit je toverdoos! Of was MB nou degene met de toverdoos en haal ik wat zaken door elkaar?
quote:
ZEUREN!!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Óver je auto nog wel?! Krachtige straal!
Sukkel!quote:
Doodsverwensing!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:33 schreef Svensational het volgende:
Mensen die groeten moeten dood.
Eens!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:33 schreef Svensational het volgende:
Een hele saaie doorzichtigequote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:33 schreef MissBliss het volgende:
Leuke prullenbak gekocht?
Een batterij?? Tofquote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Een hele saaie doorzichtige
En een knoflookpers.
En 2 bloempotjes, die te klein blijken te zijn.
En een batterij (Duvel)
Bij de etenswaren: broodmix en vlierbessensiroop.
Lekker frisquote:
Welke zender?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:11 schreef alwaysthebest het volgende:
The Truman show komt op tv.
Alleen jammer dat het pas om 00.35 uur begint..
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:33 schreef Svensational het volgende:
Dacht ik al.quote:
Hm, dat zei laatst iemand ook al.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dacht ik al.Die hebben wel vaker toffe films op zo'n heidens tijdstip.
Ja, zo'n vette kneus was dat!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:17 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Hm, dat zei laatst iemand ook al.
Bij mij viel het ook uit. Kut-Essentquote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:28 schreef Svensational het volgende:
Ik was de Pfaffs aan het kijken en toen viel het beeld uit, kutzooi.
De Pfaffsquote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:28 schreef Svensational het volgende:
Ik was de Pfaffs aan het kijken en toen viel het beeld uit, kutzooi.
Ik heb geen Essent.quote:
Ja dus? Ik wilde alleen maar zeggen dat het niet alleen Essent was dus. Djeeeeeeeeeezzzzz, anders voel je je ff aangevalluh ofsoquote:
AANVALLUH!!!!!!!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja dus? Ik wilde alleen maar zeggen dat het niet alleen Essent was dus. Djeeeeeeeeeezzzzz, anders voel je je ff aangevalluh ofso.
Ja. Dat was dus ook meteen de grap.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je bent in de WK stemming aan het komen?
Ik bespaar je gewoon tijd en moeite... straks komt Paltos langs, en dan moet je de clou zelf weer gaan uitleggen....quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja. Dat was dus ook meteen de grap.
DM! [afbeelding]
Je kan leuke grapjes vertellen, maar je weet ook die van anderen te verkloten.Why?
Dat je gewoon de clou nog eens rustig navertelt in een andere bewoording ofzo...
Wat hij zegt, weet jequote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:55 schreef Bupatih het volgende:
Ik kijk naar Puberruil, weet je? [afbeelding]
Paltos snapt juist meestal mijn grapjes.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik bespaar je gewoon tijd en moeite... straks komt Paltos langs, en dan moet je de clou zelf weer gaan uitleggen....![]()
Denk je behulpzaam te zijn, en wat krijg je? Stank voor dank!![]()
Ja, maar dit was een puur Hollandse kreet... die kent hij vast nog niet!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Paltos snapt juist meestal mijn grapjes.
Ja, chickies checken, je weet.quote:
Yo, ho!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:09 schreef MissBliss het volgende:
IK BEN FUCKING RAY!!!
Staat je goed!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:13 schreef MissBliss het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Dank jequote:
Puberruil @ Ned. 1quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:19 schreef alwaysthebest het volgende:
Waar hebben jullie die straattaal geleerd, schorriemorrie?!
Ja, pb. Die zag ik ook al in de Active Topics-list. Je weet wel, die lijst waar mensen op kunnen klikken als ze nieuwe/andere topics willen ontdekken.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |