De pot verwijt de ketel dat 'ie zwart zietquote:
Anders houd ik het gezellig en maak ik geen opmerking over je muzieksmaakquote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:04 schreef Bupatih het volgende:
Anders luister ik naar Ali B. - We houden van Oranje.
Anders ben ik er zelf ook niet trots op dat ik er naar luister.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Anders houd ik het gezellig en maak ik geen opmerking over je muzieksmaak
Anders dan pleit dat toch wel weer voor je!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Anders ben ik er zelf ook niet trots op dat ik er naar luister.
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
De pot verwijt de ketel dat 'ie zwart ziet.
Anders verpesten jullie het topic even.quote:
Anders zeur je er lekker ff over verderquote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:16 schreef Paltos het volgende:
[..]
[..]
Anders verpesten jullie het topic even.
Anders ben ik er achter gekomen hoe die heet.quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:26 schreef Bupatih het volgende:
Damn! Hoe heet dat ene paarse alientje? Zijn maatje was Brain (nee, niet van Pinky). Dat was enkel een hoofd -> brains
Iets met Wizzy / Qwizzy ofzo.
Anders doe ik dat gewoon, zoveel maakt het nu ook weer niet uit.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Anders zeur je er lekker ff over verder.
Anders blijft het nog gewoon even uren doorregenenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:20 schreef Paltos het volgende:
[..]
Anders doe ik dat gewoon, zoveel maakt het nu ook weer niet uit.![]()
Anders ben ik kletsnat van erdoor te fietsen.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Anders blijft het nog gewoon even uren doorregenen.
Anders gooi je even roet in het eten voor onze kapperafspraakquote:
Anders wacht ik gewoon totdat xs.to weer werkt, en ga ik niet teveel moeite doen voor een andere avatar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |