De pot verwijt de ketel dat 'ie zwart zietquote:
Anders houd ik het gezellig en maak ik geen opmerking over je muzieksmaakquote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:04 schreef Bupatih het volgende:
Anders luister ik naar Ali B. - We houden van Oranje.
Anders ben ik er zelf ook niet trots op dat ik er naar luister.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Anders houd ik het gezellig en maak ik geen opmerking over je muzieksmaak
Anders dan pleit dat toch wel weer voor je!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Anders ben ik er zelf ook niet trots op dat ik er naar luister.
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
De pot verwijt de ketel dat 'ie zwart ziet.
Anders verpesten jullie het topic even.quote:
Anders zeur je er lekker ff over verderquote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:16 schreef Paltos het volgende:
[..]
[..]
Anders verpesten jullie het topic even.
Anders ben ik er achter gekomen hoe die heet.quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:26 schreef Bupatih het volgende:
Damn! Hoe heet dat ene paarse alientje? Zijn maatje was Brain (nee, niet van Pinky). Dat was enkel een hoofd -> brains
Iets met Wizzy / Qwizzy ofzo.
Anders doe ik dat gewoon, zoveel maakt het nu ook weer niet uit.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Anders zeur je er lekker ff over verder.
Anders blijft het nog gewoon even uren doorregenenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:20 schreef Paltos het volgende:
[..]
Anders doe ik dat gewoon, zoveel maakt het nu ook weer niet uit.![]()
Anders ben ik kletsnat van erdoor te fietsen.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Anders blijft het nog gewoon even uren doorregenen.
Anders gooi je even roet in het eten voor onze kapperafspraakquote:
Anders wacht ik gewoon totdat xs.to weer werkt, en ga ik niet teveel moeite doen voor een andere avatar.quote:
Anders upload je je plaatje bij http://www.geekimages.com of http://www.tinypic.comquote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:24 schreef Paltos het volgende:
[..]
Anders wacht ik gewoon totdat xs.to weer werkt, en ga ik niet teveel moeite doen voor een andere avatar.![]()
Anders doe ik dat even, maar heb ik het plaatje niet op de computer, enkel op xs.to.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Anders upload je je plaatje bij http://www.geekimages.com of http://www.tinypic.com
Anders bewaar ik altijd elke avatar die ik bewerk / maak, behalve die van jou.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:26 schreef Paltos het volgende:
[..]
Anders doe ik dat even, maar heb ik het plaatje niet op de computer, enkel op xs.to.![]()
Anders doe je even alsof het mijn schuld isquote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Anders gooi je even roet in het eten voor onze kapperafspraak
Anders wil *jij* nog andere dingen plannen die het in de weg staanquote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Anders doe je even alsof het mijn schuld is
Anders zet je m'n avatar mét zwart randje in de OP. Anders weet je misschien dat dat dus de foute is.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Anders bewaar ik altijd elke avatar die ik bewerk / maak, behalve die van jou.![]()
Anders sla jij ook gewoon de avatars op die je van anderen krijgt.quote:
Anders zal ik nu even dat zwarte randje wegwerken en anders zorg je ervoor dat je smiley op de volgende regel belandt.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:29 schreef Paltos het volgende:
[..]
Anders zet je m'n avatar mét zwart randje in de OP. Anders weet je misschien dat dat dus de foute is.![]()
Anders wacht je eens een keertje met me te quoten. en anders doe je dat gewoon even niet twee keer na elkaar.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Anders zal ik nu even dat zwarte randje wegwerken en anders zorg je ervoor dat je smiley op de volgende regel belandt.
Dat is anders wel leuk.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:34 schreef Bupatih het volgende:
Anders snap ik het niet meer.
[afbeelding] [afbeelding]
Anders vind ik het zo ook wel okay. Anders is het wel een beetje spijtig.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:35 schreef Bupatih het volgende:
Anders zien ze er opeens een stuk minder scherp uit.
Anders komt dat omdat ik met PhotoPaint moet werken in plaats van met PhotoShop.
Anders dan installeer je Photoshop gewoon even, omdat Fok! en jij daar anders veel plezier van kunnen beleven.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:35 schreef Bupatih het volgende:
Anders zien ze er opeens een stuk minder scherp uit.
Anders komt dat omdat ik met PhotoPaint moet werken in plaats van met PhotoShop.
Anders leer je eerst even lezen.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Anders dan installeer je Photoshop gewoon even, omdat Fok! en jij daar anders veel plezier van kunnen beleven.![]()
Anders moet ik het eerst weer ergens *ahum* downloaden.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Anders dan installeer je Photoshop gewoon even, omdat Fok! en jij daar anders veel plezier van kunnen beleven.![]()
Anders heb je PS al, zoals je zegt?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Anders moet ik het eerst weer ergens *ahum* downloaden.
Anders vind ik het niet echt kut, maar wel apart.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:45 schreef Airelle het volgende:
Vinden jullie ROOD van Marco B. ook zó kut?
Anders dan help ik daarbij?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Anders moet ik het eerst weer ergens *ahum* downloaden.
Anders ga je even weg met je kaaskop.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Anders dan post je zo'n Belgenreactie...![]()
Anders doe je gewoon even niet zo irritantquote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Anders vind ik het niet echt kut, maar wel apart.
Misschien doe ik dat ook niet meer, of zo?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:47 schreef Airelle het volgende:
[..]
Anders doe je gewoon even niet zo irritant.
Wie zegt dat ik dat doe? Ik wilde alleen maar mentale ondersteuning bieden hoorquote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:47 schreef Paltos het volgende:
[..]
Anders bied je even warez aan aan een mod.
Misschien vroeg hij zich alleen af of hij mij daarbij moest helpen, of zo?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:47 schreef Paltos het volgende:
[..]
Anders bied je even warez aan aan een mod.
Niks OFZO, gewoon helemaal niet meer. Anders word ik er helemaal gek van!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Misschien doe ik dat ook niet meer, of zo?
Inderdaad! Ik ga toch geen warez aanbieden!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Misschien vroeg hij zich alleen af of hij mij daarbij moest helpen, of zo?
Nee, doe je niet meer.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Misschien doe ik dat ook niet meer, of zo?
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:51 schreef Airelle het volgende:
[..]
Niks OFZO, gewoon helemaal niet meer. Anders word ik er helemaal gek van!
Zei ik nu anders?.
Anders ken ik het hele nummer niet.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:45 schreef Airelle het volgende:
Vinden jullie ROOD van Marco B. ook zó kut?
Zo, nu quote ik ook eens een fout van jou.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:03 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
[i]Hé Bupie!Leuk dat je weer eens kijkt naar mij en ik vind jou ook érg leuk! Nou, doei!
![]()
[/url]
Niet!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:04 schreef Paltos het volgende:
[..]
Zo, nu quote ik ook eens een fout van jou.![]()
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niet!Ik ben sneller dan jij!
Kijk maar. Het is al verbeterd in jouw quote.
Nooit!!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]! Vuilak.
Je zette [/url] gewoon terug in plaats van [/i].
Valsspeler. Geef gewoon toe dat ik sneller was.
Trek dan ook sokken aan!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:06 schreef Airelle het volgende:
Ik heb koude voeten, bah!
Nu kan ik er natuurlijk op wachten dat iemand gaat zeggen dat ik er niks van snap, en dat je als man juist moet zorgen dat vrouwen kledingstukken uittrekken, en niet dat ze iets aantrekken.quote:
ja, ben je homo ofzo?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu kan ik er natuurlijk op wachten dat iemand gaat zeggen dat ik er niks van snap, en dat je als man juist moet zorgen dat vrouwen kledingstukken uittrekken, en niet dat ze iets aantrekken.![]()
Nee, ik ben gewoon (te) aardig voor vrouwen, in de hoop dat ze vanwege mijn uitzonderlijke zorgzaamheid op me vallenquote:
Nou, laat dan die sokken maar uit en krijg het lekker koud!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 14:13 schreef Airelle het volgende:
Vrouwen vallen niet op zorgzaamheid, keihard moet je zijn!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |