Je moet wat overhebben voor de Eén uur en 10 minuten-schop!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:28 schreef Paltos het volgende:
-edit-
Bupatih.Dit noem ik misbruiken van mod-krachten..
![]()
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je moet wat overhebben voor de Eén uur en 10 minuten-schop!
Ik weet het.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:38 schreef Paltos het volgende:
[..]
Je had moeten dúrven die één uur-schop voorbij te laten gaan, in functie van de Eén uur en 10 minuten-schop (
). Ook dát is een deel van die schop.
Wat je nu doet, vind ik niet zo respectvol.
Tegenover de schop, bedoel ik dan.
![]()
Teleurstellend, dat zeker.![]()
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat loeder.
Ja, dus? Het loeder.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:42 schreef Bupatih het volgende:
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=loeder
Wat snap jij niet aan:quote:
???quote:(het, de ~ (m.), ~s)
De schop is erg vergevingsgezind, vandaag. Dus, je bent vergeven.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik weet het.Maar ik dacht dat die loeder van een rena er wel tussen zou posten (
).
Daarom.
Vergeef het me.
Dapper.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:46 schreef alwaysthebest het volgende:
Whihi, Bupatih proberen te verbeteren op een taalfout.
Soms lukt dat wel hoorquote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:46 schreef alwaysthebest het volgende:
Whihi, Bupatih proberen te verbeteren op een taalfout.
Ja, dan moet je hem natuurlijk wel verbeteren. En daar zal hij ook heel blij mee zijn (ondanks het grommen net na het verbeteren).quote:
Er staat toch ook de?quote:
Die loeder dus ook. 'quote:
probeerde Xdinges me erop te wijzen dat 'die loeder' fout is. Zie ook haar reactie na het constateren van haar vergissing.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat loeder.
Quote dan eensquote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die loeder dus ook. '[afbeelding]'.
En met de volgende post:
[..]
probeerde Xdinges me erop te wijzen dat 'die loeder' fout is. Zie ook haar reactie na het constateren van haar vergissing.
Likewise.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:47 schreef Bupatih het volgende:
Wat jij vindt, boeit me niet.
Je vindt jezelf echt heel wat he?quote:Ik vind het wel lovenswaardig, hoor. Dat je me probeert te verbeteren. Niet iedereen durft namelijk. En terecht.
Je denkt hopelijk nu niet dat ik mijn humeur laat afhangen van 't weer en van een fok!ker?quote:Maar je vindt het al zo'n kutweer en dan ga je me ook nog proberen te verbeteren.Hoezo van een koude kermis thuiskomen?
Iedereen begreep mijn posts, behalve jij.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Quote dan eens.
Het leek dus net dat jij haar corrigeerde om 'dat loeder'.Onduidelijke mensen
.
Er viel nu niets te verbeterenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:49 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ja, dan moet je hem natuurlijk wel verbeteren. En daar zal hij ook heel blij mee zijn (ondanks het grommen net na het verbeteren).
Maar dan moet je het zelf wel bij het rechte eind hebbben..
Dat doe ik dus welquote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je denkt hopelijk nu niet dat ik mijn humeur laat afhangen van 't weer
Oké.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Likewise.
Ja.quote:Je vindt jezelf echt heel wat he?
Nee, zo laag schat ik je niet in.quote:Je denkt hopelijk nu niet dat ik mijn humeur laat afhangen van 't weer en van een fok!ker?
Waarschijnlijk bevind ik me op een hoger level.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Iedereen begreep mijn posts, behalve jij.
Whihihi.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bevind ik me op een hoger level.
Bupatihna!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Whihihi.
Sorry, ik begin spontaan te lachen als een meisje.
Je taal beheersen vind ik alleen maar helemaal prima, zouden meer mensen moeten doen. Ik denk alleen wel dat je af en toe wat vriendelijker zou mogen reagerenquote:
Gelukkig maar.quote:Nee, zo laag schat ik je niet in.
Ik vond 'Ik vind het wel lovenswaardig, hoor' anders bést vriendelijk klinken. Ik prees je!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je taal beheersen vind ik alleen maar helemaal prima, zouden meer mensen moeten doen. Ik denk alleen wel dat je af en toe wat vriendelijker zou mogen reageren.
[..]
Gelukkig maar.
Buup, mag ik je even heel mierenneukerig wijzen op inconsequent gebruik van aanhalingstekens in het vetgemaakte deel?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik vond 'Ik vind het wel lovenswaardig, hoor'' anders bést vriendelijk klinken.
Dat mag.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Buup, mag ik je even heel mierenneukerig wijzen op inconsequent gebruik van aanhalingstekens in het vetgemaakte deel?![]()
Het is soms lastig in te schatten hoe serieus je iets moet nemen, aangezien je geen intonatie erbij hoort, of een gezicht erbij zietquote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik vond 'Ik vind het wel lovenswaardig, hoor'' anders bést vriendelijk klinken. Ik prees je!
En als je me wat beter zou kennen, (en dan heb ik het dus nog alleen maar over FOK! en mijn posts) dan zou je weten dat ik hartstikke vriendelijk ben en kan zijn.
Oh ja, neem niet alles té serieus. Dit is ook maar internet.![]()
Dat snap ik. En ik maak daar kwistig gebruik van.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het is soms lastig in te schatten hoe serieus je iets moet nemen, aangezien je geen intonatie erbij hoort, of een gezicht erbij ziet.
Nee, ingesproken!quote:
Wat ben jij tof soms.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het is soms lastig in te schatten hoe serieus je iets moet nemen, aangezien je geen intonatie erbij hoort, of een gezicht erbij ziet.
Een van de andere stemmen uit je hoofd dan?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, ingesproken!
Maar niet met mijn eigen stem. [afbeelding]
Wat ben jij tof soms.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat snap ik. En ik maak daar kwistig gebruik van.
Altijd heerlijk, mensen die happen.![]()
quote:
Rekel.quote:
Somsquote:
Let op de post van Xdinges en Paltos' PI's bij de twee posts.quote:
Ik ben dúbbel slim, want als je je reactie bewerkt, kan je wel twee maal hetzelfde posten.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Rekel.
Whehe, dat puntje onderaan. Dat heb je gedaan omdat je anders twee dezelfde berichten zou krijgen en dat mag niet.! Slimmerd!
Sorry. (A) Whehe, die smiley bestaat helemaal niet op FOK!, maar je weet wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]![]()
![]()
Soms is dat ook wel leuk inderdaad, maar soms ook niet. Nu vond ik 't minder. Een reactie als: "Wat jij vindt, boeit me niet" vind ik gewoon niet écht tof.
Maar goed, genoeg hierover, ik ga eens even uitzoeken welke potmaat ik moet hebben voor mijn nieuwe plantjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |