Je moet wat overhebben voor de Eén uur en 10 minuten-schop!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:28 schreef Paltos het volgende:
-edit-
Bupatih.Dit noem ik misbruiken van mod-krachten..
![]()
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je moet wat overhebben voor de Eén uur en 10 minuten-schop!
Ik weet het.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:38 schreef Paltos het volgende:
[..]
Je had moeten dúrven die één uur-schop voorbij te laten gaan, in functie van de Eén uur en 10 minuten-schop (
). Ook dát is een deel van die schop.
Wat je nu doet, vind ik niet zo respectvol.
Tegenover de schop, bedoel ik dan.
![]()
Teleurstellend, dat zeker.![]()
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat loeder.
Ja, dus? Het loeder.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:42 schreef Bupatih het volgende:
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=loeder
Wat snap jij niet aan:quote:
???quote:(het, de ~ (m.), ~s)
De schop is erg vergevingsgezind, vandaag. Dus, je bent vergeven.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik weet het.Maar ik dacht dat die loeder van een rena er wel tussen zou posten (
).
Daarom.
Vergeef het me.
Dapper.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:46 schreef alwaysthebest het volgende:
Whihi, Bupatih proberen te verbeteren op een taalfout.
Soms lukt dat wel hoorquote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:46 schreef alwaysthebest het volgende:
Whihi, Bupatih proberen te verbeteren op een taalfout.
Ja, dan moet je hem natuurlijk wel verbeteren. En daar zal hij ook heel blij mee zijn (ondanks het grommen net na het verbeteren).quote:
Er staat toch ook de?quote:
Die loeder dus ook. 'quote:
probeerde Xdinges me erop te wijzen dat 'die loeder' fout is. Zie ook haar reactie na het constateren van haar vergissing.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat loeder.
Quote dan eensquote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die loeder dus ook. '[afbeelding]'.
En met de volgende post:
[..]
probeerde Xdinges me erop te wijzen dat 'die loeder' fout is. Zie ook haar reactie na het constateren van haar vergissing.
Likewise.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:47 schreef Bupatih het volgende:
Wat jij vindt, boeit me niet.
Je vindt jezelf echt heel wat he?quote:Ik vind het wel lovenswaardig, hoor. Dat je me probeert te verbeteren. Niet iedereen durft namelijk. En terecht.
Je denkt hopelijk nu niet dat ik mijn humeur laat afhangen van 't weer en van een fok!ker?quote:Maar je vindt het al zo'n kutweer en dan ga je me ook nog proberen te verbeteren.Hoezo van een koude kermis thuiskomen?
Iedereen begreep mijn posts, behalve jij.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Quote dan eens.
Het leek dus net dat jij haar corrigeerde om 'dat loeder'.Onduidelijke mensen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |