Niks. Waarom denk je dat?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:23 schreef Paltos het volgende:
Wat houdt je tegen?
Leids cabaretfestival (ofzoiets) winnen?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:00 schreef Bupatih het volgende:
En hoe begin je in hemelsnaam? [afbeelding]
Je kan er moeilijk voor gaan solliciteren!
Moet je zeker eerst beginnen in cafés en dergelijke.
Ik wil meteen in een uitverkocht Carré staan!
Dat is wel een goed begin, ja.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:28 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Leids cabaretfestival (ofzoiets) winnen?
Je moet in ieder geval ergens hilarische columns gaan schrijven.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat is wel een goed begin, ja.
Ach ja, ik zie het allemaal wel.
Ik weet toch nog niet wat ik later wil worden en of ik wel wil doorgaan in de richting waar ik nu voor studeer.
'iedere geval'?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:30 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Je moet in iedere geval ergens hilarische columns gaan schrijven.
Ik was nog aan het verbeteren.quote:
Omdat dat leuk is. Zodat er eindelijk eens een echt leuke column is. Zodat we kunnen lachen.quote:En waarom?
Ik had ooit een column geschreven. Maar ik vind hem nog steeds best matig.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:33 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik was nog aan het verbeteren..
[..]
Omdat dat leuk is. Zodat er eindelijk eens een echt leuke column is. Zodat we kunnen lachen.
Post hem eens?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik had ooit een column geschreven. Maar ik vind hem nog steeds best matig.Het idee is leuk, maar de uitwerking wat minder.
Oefening baart kunst.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik had ooit een column geschreven. Maar ik vind hem nog steeds best matig.Het idee is leuk, maar de uitwerking wat minder.
quote:
Moet ik dan ook met jou slapen?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]!
Oh, ik ken 2 geluidsmannen van Carré, Bupa. Misschien kan ik iets regelen![]()
Maar wij kunnen toch helpen om hem leuk te maken! Van wat opbouwende kritiek is nog nooit iemand doodgegaan hoor.quote:
Nou, ik denk dat ik dan met 1 van hen moet slapenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Moet ik dan ook met jou slapen?![]()
Niet dat ik er dan carrière-technisch wat mee opschiet, maar goed...
Ach, laat het dan maar zitten.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat ik dan met 1 van hen moet slapen
Oke! We kunnen na de seks misschien wel gratis naar Carré, daar hoef ik alleen lief voor te kijkenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach, laat het dan maar zitten.
Ik ga gewoon met jou naar bed, ik schiet er carrière-technisch niks mee op en jij hoeft niet naar bed met één van die geluidsmannen.
Deal?
Oké, doen we dat.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oke! We kunnen na de seks misschien wel gratis naar Carré, daar hoef ik alleen lief voor te kijken
Leuk, een datequote:
Ja, hé, pas als ik klaar ben met mijn studie, hè.quote:
Ja, pas als de daadwerkelijke daad geweest is hequote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:00 schreef DaMart het volgende:
Jullie melden je wel even aan in Boe's lijstje he!
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, hé, pas als ik klaar ben met mijn studie, hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |