Hoe moet ik het tegen mijn vrouw en kinderen vertellen?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, pas als de daadwerkelijke daad geweest is he
Hij krabbelt nu al terug
[..]
Gewoon! Niet!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoe moet ik het tegen mijn vrouw en kinderen vertellen?
In een doorschijnend blousje?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:15 schreef MissBliss het volgende:
*Bij de deur wacht*
Nee, gewoon naakt.quote:
Daarom belde de buurman aan. Er was helemaal niks met je auto!quote:
*checkt*quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vergeet je je toverstafje niet[afbeelding]
Nee, hij zag me verwachtingsvol door het raam kijken... Wachtend, smachtendquote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daarom belde de buurman aan. Er was helemaal niks met je auto!
Ik zou hem niet laten hangen, dat is ook weer zo wat he. Dan kom je bij MB aan en dan moet je uitleggen dat je toverstafje nog precies daar hangt waar je hem voor het laatst hebt gezien.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
*checkt*
Die hangt er nog gewoon, hoor.
En wat zei jij toen?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, hij zag me verwachtingsvol door het raam kijken... Wachtend, smachtend
Of was het de blinde buurman, waarvoor MB gewoon de deur opent (hij ziet toch niks), en die dan ineens uitschreeuwt 'Buurvrouw, je gelooft het nooit, ik kan weer zien!'?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daarom belde de buurman aan. Er was helemaal niks met je auto!
Mijn toverstaf! Hangt! Tussen mijn benen!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zou hem niet laten hangen, dat is ook weer zo wat he. Dan kom je bij MB aan en dan moet je uitleggen dat je toverstafje nog precies daar hangt waar je hem voor het laatst hebt gezien.![]()
Nee, hij deed niks behalve zeiken over mn autoquote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En wat zei jij toen?
"Buurman, wat doet u nu?"
Enne...hoe langer je wacht en smacht, hoe leuker het uiteindelijk wordt.
Dat ie dan een boompje zoektquote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, hij deed niks behalve zeiken over mn auto
Mannen
Óver je auto nog wel?! Krachtige straal!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, hij deed niks behalve zeiken over mn auto
Mannen
Dan waren wij behoorlijk langs elkaar heen aan het praten, want ik bedoelde natuurlijk het toverstafje uit je toverdoos! Of was MB nou degene met de toverdoos en haal ik wat zaken door elkaar?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mijn toverstaf! Hangt! Tussen mijn benen!
Ja.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan waren wij behoorlijk langs elkaar heen aan het praten, want ik bedoelde natuurlijk het toverstafje uit je toverdoos! Of was MB nou degene met de toverdoos en haal ik wat zaken door elkaar?
Dat toverstafje gaat pas in een toverdoos bij MB.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan waren wij behoorlijk langs elkaar heen aan het praten, want ik bedoelde natuurlijk het toverstafje uit je toverdoos! Of was MB nou degene met de toverdoos en haal ik wat zaken door elkaar?
quote:
ZEUREN!!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Óver je auto nog wel?! Krachtige straal!
Sukkel!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |