ROFLquote:Op zondag 26 december 2004 23:45 schreef Orginial het volgende:
Iedereen zegt ook altijd dat ik homo ben enzo omdat ik op toneel zat en nooit ruzie met meisjes had maar gewoon aardig voor ze was enzo,en dat ik GTST kijk en in een Showchat kom.
Ze noemden het: De roze chat.![]()
Ik wilde ook al bijna SHO FB op gaan zoekenquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:01 schreef Dizer het volgende:
Oh hier... wat een TT.. vind je het logisch dat ik het niet kon vinden
Ik was de eerste, maar dat zegt niet ja!quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:01 schreef Dizer het volgende:
Oh hier... wat een TT.. vind je het logisch dat ik het niet kon vinden
Orgi is misschien wel het allertofste dat ShowChat ooit is overkomen!quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:46 schreef Svensational het volgende:
Ja sorry, ik dacht daar vandaag ineens aan dat Orgi dat gezegd had!
quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Voetbal is kut, en van kut houd ik niet.
Ik snap er ook weinig vanquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:16 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Vanwaar deze liefdesverklaring ineens?.
Zijn apostelen kunnen allemaal een boek over hem schrijven. Die kunnen we dan bundelen en dan kan 2000 jaar dato nog iedereen van hem genietenquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:25 schreef alwaysthebest het volgende:
Jammer trouwens dat ik Orginial niet heb meegemaakt. Wat een legende..
quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:25 schreef alwaysthebest het volgende:
Jammer trouwens dat ik Orginial niet heb meegemaakt. Wat een legende..
Mikeyquote:
Ja wel lekker... beetje rustig en zo. En jij?quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:31 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Mikey![]()
Naja dat vergeten we maar .
Alles goed?![]()
*The cranberry's gonst in mijn oren heerlijk dusquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja wel lekker... beetje rustig en zo. En jij?
Cranberriesquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:34 schreef Canisfire het volgende:
[..]
*The cranberry's gonst in mijn oren heerlijk dus
Hij dacht dat jij een kloon bent van mij of zoquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:36 schreef muhammad_ali het volgende:
Nu ik jullie beide heb. Canisfire ( niet aanvallend bedoelt hoor) waarom dropte jij Dizer's naam in mijn FB?
goed, druk, moe [in willekeurige volgorde]quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:37 schreef Dizer het volgende:
Hoes't?
Ik luisterde Zombiequote:Op woensdag 17 mei 2006 19:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
CranberriesOde to My Family is een mooie cd. Oeh.. en het nummer Linger
![]()
mijn mama zei altijd: nooit met vreemde mannen meegaan* en nooit op onbekende linkjes klikken...quote:
No need to argue is ook wel mooiquote:
Klik maar, het is een foto van mijquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
mijn mama zei altijd: nooit met vreemde mannen meegaan* en nooit op onbekende linkjes klikken...
en dat doe ik dus ook niet![]()
*muv Dizer
Ja.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:45 schreef muhammad_ali het volgende:
Ben jij dat op de foto, Erik?
nee, ik klik nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee, ik klik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:16 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Vanwaar deze liefdesverklaring ineens?.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee, ik klik nietHallo babette. Ik heb mij nog niet voorgesteld volgens mij. Ik ben M_A, de newbieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Float like a butterfly, sting like a bee
ik veracht newbiesquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:49 schreef muhammad_ali het volgende:
Hallo babette. Ik heb mij nog niet voorgesteld volgens mij. Ik ben M_A, de newbie
Dat was puur afzienquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:51 schreef babette21 het volgende:
tenzij je óf een blonde god bent óf je door de ontgroening heen worstelt![]()
Ik ben bang dat er niets aan mijn lichaam blond of godelijk is. Kan ik je alsnog verleiden, tot een gesprek?quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik veracht newbies![]()
maar da's zo lastig uiten dus kies ik ervoor om ze consequent te negeren![]()
Ik ben niet blond...quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik veracht newbies![]()
maar da's zo lastig uiten dus kies ik ervoor om ze consequent te negeren![]()
quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:49 schreef Tha_Erik het volgende:maar je bent wel 'n vieze vuile leugenaar, want als jijj dit bent, dan ben je nu eh... 8 ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[hooguit]
jeugdfotoos moeten er OUD uitzien, zoals dit prachtexemplaar:![]()
![]()
Maar wel domquote:
*Slingert Limewire aanquote:
Hoe durf je Bupa's smilie te gebruiken bij zo een domme en zeer slechte grap?quote:
Houd je mond eens even, feeks. Ik heb vanmiddag foto's gemaakt van mij eigen fotoalbumquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
maar je bent wel 'n vieze vuile leugenaar, want als jijj dit bent, dan ben je nu eh... 8 ofzo[hooguit]
jeugdfotoos moeten er OUD uitzien, zoals dit prachtexemplaar:
[afbeelding]![]()
dat was ook meer de uitdrukking eigenlijkquote:
Omdat... eh...quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoe durf je Bupa's smilie te gebruiken bij zo een domme en zeer slechte grap?
Niet als je vrolijk bent hoor, beetje een janknummer.quote:
Ik heb niks aan mijn lichaam dat blond is... maar ik ben wel goddelijk... en groot... (quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:53 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Ik ben bang dat er niets aan mijn lichaam blond of godelijk is. Kan ik je alsnog verleiden, tot een gesprek?![]()
dat hangt er vanaf?? ben je klaar voor de ultieme SC-ontgroening??quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:53 schreef muhammad_ali het volgende:
Kan ik je alsnog verleiden, tot een gesprek?![]()
ik weet totaal niet wat ik moet verwachten. Maar kom maar opquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat hangt er vanaf?? ben je klaar voor de ultieme SC-ontgroening??
waar Erik heel stoer over doet, maar waar ie stiekem te schijterig voor was
zeg, laat mij even m'n BMA verdedigen jaquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Houd je mond eens even, feeks.
Heb je al naar Godsmack geluisterd?quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:56 schreef Canisfire het volgende:
*Luisterd hmmn mooie intro...
quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat hangt er vanaf?? ben je klaar voor de ultieme SC-ontgroening??
waar Erik heel stoer over doet, maar waar ie stiekem te schijterig voor was
goed, hier komt:quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:57 schreef muhammad_ali het volgende:
ik weet totaal niet wat ik moet verwachten. Maar kom maar op
alsof die kiddo er zonder die wijn niet gekomen wasquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:56 schreef Dizer het volgende:
** die twee flessen wijn hadden er niks mee te maken dat we nu samen een dochtertje hebben
quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
goed, hier komt:
zoek HB op en ontlok haar de volgende uitspraken:
- houd jij je bek!! [1 punt]
- bemoei je niet mee [2 punten]
- wil jij me hier weghebben [3 punten]
- ga ontopic met de fokkers [of een andere verwijzing naar de SC-vriendenclub] [5 punten]
als ze over je gaat klagen bij FB oiv dan krijg je 10 bonuspunten!!!scoor 6 punten en je hoort er helemaal bij
![]()
Nee dat nog niet.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heb je al naar Godsmack geluisterd?
Sully
[afbeelding]
ja er moet natuurlijk wel 'n béétje uitdaging zijn he....quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:04 schreef muhammad_ali het volgende:
OMG. Ik durf het bijna niet te vragen, maar HB?? Wie is dat
* muhammad_ali zoekt een schuilplaats
uiteraardquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:05 schreef Airelle het volgende:
Whehe. Zus, je avatar. Heb je gewonnen?
.
laat het vooral weten als en waar het spectacel begint.....quote:
Als je niet eens weet wie/wat HB is..quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:10 schreef muhammad_ali het volgende:HB waar zit je??
Is er geen fok! crewlijst ofzo
Maar ik heb nog wel tijd om even te fokken hoorquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
he heb jij geen examens?????? succes enzo he!!
komop. Ik ben pas 4 weken actiefquote:
Het zijn tekstenquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
ooooh eitje...... zal ik je even overhoren?
Ik ken een MB of een HW maar HB....quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
maar.... maar.... er is geen topic waar HB níet opduikt!!!!
Das waarquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
alsof die kiddo er zonder die wijn niet gekomen was
Whehe.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:17 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Ik ken een MB of een HW maar HB....
Laten we dat nou maar niet doen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
goed, hier komt:
- ga ontopic met de fokkers [of een andere verwijzing naar de SC-vriendenclub] [5 punten]
als ze over je gaat klagen bij FB oiv dan krijg je 10 bonuspunten!!!scoor 6 punten en je hoort er helemaal bij
![]()
Boefje!quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:16 schreef Airelle het volgende:
[..]
Het zijn teksten. Ik ga dus niets leren.
Ach, HB is zo lastig niet.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Sir Muhammad_Ali sets out on his quest. He hopes to win the respect and honour of the fair lady Babette21, the princess and the mistress who keeps the land together.
Will he succeed? We shall know when he returns... if he returns. It is said to be undoable to come close to the monster with the name HB. It has already devoured legions of brave men and doesn't waver to bite.
Men have died on this quest. We wish you all the luck, Sir Muhammad_Ali.
Godspeed.
Those about to die salute you!quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Sir Muhammad_Ali sets out on his quest. He hopes to win the respect and honour of the fair lady Babette21, the princess and the mistress who keeps the land together.
Will he succeed? We shall know when he returns... if he returns. It is said to be undoable to come close to the monster with the name HB. It has already devoured legions of brave men and doesn't waver to bite.
Men have died on this quest. We wish you all the luck, Sir Muhammad_Ali.
Godspeed.
nee, maar wel vertalen........quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:16 schreef Airelle het volgende:
Het zijn teksten. Ik ga dus niets leren.
quote:Et maintenant, bien sûr, ça fait six ans déjà... Je n'ai jamais encore raconté cette histoire. Les camarades qui m'ont revu ont été bien contents de me revoir vivant. J'étais triste mais je leur disais: C'est la fatigue...
Maintenant je me suis un peu consolé. C'est à dire... pas tout à fait. Mais je sais bien qu'il est revenu à sa planète, car, au lever du jour, je n'ai pas retrouvé son corps. Ce n'était pas un corps tellement lourd... Et j'aime la nuit écouter les étoiles. C'est comme cinq cent millions de grelots...
Mais voilà qu'il se passe quelque chose d'extraordinaire. La muselière que j'ai dessinée pour le petit prince, j'ai oublié d'y ajouter la courroie de cuir ! Il n'aura jamais pu l'attacher au mouton. Alors je me demande: "Que s'est-il passé sur sa planète ? Peut-être bien que le mouton a mangé la fleur..."
Tantôt je me dis: "Sûrement non ! Le petit prince enferme sa fleur toutes les nuits sous son globe de verre, et il surveille bien son mouton..." Alors je suis heureux. Et toutes les étoiles rient doucement.
Tantôt je me dis: "On est distrait une fois ou l'autre, et ça suffit ! Il a oublié, un soir, le globe de verre, ou bien le mouton est sorti sans bruit pendant la nuit..." Alors les grelots se changent tous en larmes !...
C'est là un bien grand mystère. Pour vous qui aimez aussi le petit prince, comme pour moi, rien de l'univers n'est semblable si quelque part, on ne sait où, un mouton que nous ne connaissons pas a, oui ou non, mangé une rose...
Regardez le ciel. Demandez-vous: le mouton oui ou non a-t-il mangé la fleur ? Et vous verrez comme tout change...
Et aucune grande personne ne comprendra jamais que ça a tellement d'importance !
Ça c'est, pour moi, le plus beau et le plus triste paysage du monde. C'est le même paysage que celui de la page précédente, mais je l'ai dessiné une fois encore pour bien vous le montrer. C'est ici que le petit prince a apparu sur terre, puis disparu.
Regardez attentivement ce paysage afin d'être sûrs de le reconnaître, si vous voyagez un jour en Afrique, dans le désert. Et, s'il vous arrive de passer par là, je vous en supplie, ne vous pressez pas, attendez un peu juste sous l'étoile ! Si alors un enfant vient à vous, s'il rit, s'il a des cheveux d'or, s'il ne répond pas quand on l'interroge, vous devinerez bien qui il est. Alors soyez gentils ! Ne me laissez pas tellement triste: écrivez-moi vite qu'il est revenu...
Jawel hoor ga je gang maarquote:
Haha ja daar was ze op msn helemaal van over de kaartquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
zei hij me z'n "mensen die ik niet leuk vind"-briefje....
schijnheil......
Verry funny. Als ik het bij yvonne probeer zullen ze mijn lijk waarschijnlijk uit de maas moeten vissen. ALS ze hem al kunnen vindenquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:23 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Jawel hoor ga je gang maar
Weetje in plaats van Haaibaaike moet je het bovenstaande bij Yvonne doen![]()
1 Minuut geleden was d'r laatste post.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:28 schreef Airelle het volgende:
HB is toch al keilang weg?
Owquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:29 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
1 Minuut geleden was d'r laatste post.
Die is allang weg dus. Die zien we nooit meer terugquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:29 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
1 Minuut geleden was d'r laatste post.
Kom jij toevallig keivaak in braband?quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:30 schreef Airelle het volgende:
Maar keilang is ook een relatief begrip. Sommiggen posten elke seconde. Net zo als ik nu doe...
KEIIIIIIIIGAAF. Nee, ik ben er vier geweest in m'n hele leven en dat vond ik al erg genoeg.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:31 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Kom jij toevallig keivaak in braband?
BrabanTquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:31 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Kom jij toevallig keivaak in braband?
Welke plaatsen dan?quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:32 schreef Airelle het volgende:
[..]
KEIIIIIIIIGAAF. Nee, ik ben er vier geweest in m'n hele leven en dat vond ik al erg genoeg.
vier wat? dagen? jaren? seizoen? koeien??quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:32 schreef Airelle het volgende:
KEIIIIIIIIGAAF. Nee, ik ben er vier geweest in m'n hele leven en dat vond ik al erg genoeg.
Dagenquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
vier wat? dagen? jaren? seizoen? koeien??
Voetbal is voor mietjes sukkelsquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:37 schreef muhammad_ali het volgende:
Jongens en meisjes. Ik vind het heel erg gezellig. echt waar. maar ik moet zo de champions league finale gaan kijken.
Je moet niets. Je kunt ook gewoon je piemel laten afsnijden.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:37 schreef muhammad_ali het volgende:
Jongens en meisjes. Ik vind het heel erg gezellig. echt waar. maar ik moet zo de champions league finale gaan kijken.
Als voetbal voor sukkels is, ben ik met plezier een sukkelquote:
Ik weet niet eens wie tegen wie...quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:37 schreef muhammad_ali het volgende:
quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:38 schreef Canisfire het volgende:
Brabant is toch een grote achterstand buurt?
Dan kan ik niet meer denken. Je weet wat ze zeggen over mannen hequote:Op woensdag 17 mei 2006 20:38 schreef Airelle het volgende:
[..]
Je moet niets. Je kunt ook gewoon je piemel laten afsnijden.
Kutvoetbal.
Wat zeggen ze over mannen dan?quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:39 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Dan kan ik niet meer denken. Je weet wat ze zeggen over mannen he
En wie zijn "ze"?quote:
té tofquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:38 schreef Dizer het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
nog 3 lange weekjes en dan vlieg ik naar NEW YORK
Nee, vertel eens?quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:39 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Dan kan ik niet meer denken. Je weet wat ze zeggen over mannen he
Dat ze denken met hun lul en 'ze' is de gemiddelde hetero man. Jij niet erik, jij bent veel slimmerquote:
Je denkt met je lul en je moet voetbal kijken? Ik denk dat ik weld doorheb wat die lul van jou denktquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:40 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Dat ze denken met hun lul en 'ze' is de gemiddelde hetero man. Jij niet erik, jij bent veel slimmer
Babette, je bent ook tof.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:40 schreef babette21 het volgende:
oh en Brabant is tof en voetbal is kut.......
lekkere binnenkomer MA.....
ik ga mezelf niet verlogenenquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:40 schreef babette21 het volgende:
oh en Brabant is tof en voetbal is kut.......
lekkere binnenkomer MA.....
Extreme housemake-over [ofzo] :quote:
Verloochenen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:43 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
ik ga mezelf niet verlogenen
Ik ben weg. Toedels![]()
netwerk is ook goed te doen. maar niet vandaag.... Ik heb overigens genoeg AHA en verdonk gezien voor de rest van mij levenquote:
Ik nog lang niet. Ik wil elke avond zo'n debat als gister.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:44 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
netwerk is ook goed te doen. maar niet vandaag.... Ik heb overigens genoeg AHA en verdonk gezien voor de rest van mij leven
Meen je dat nou? Verdonk stak haar kop in het zand en bleef maar herhalenquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:44 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik nog lang niet. Ik wil elke avond zo'n debat als gister.
Ik zou het kunnen proberen maarja bedoel dan moet ik gaan toegeven dat ik daadwerkelijk zuig met spellingquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, ali neemt het neit zo nou in betrekking met spellling.
Ik vond het hilarisch.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:45 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Verdonk stak haar kop in het zand en bleef maar herhalen
Ik kan niet wachten.. ik ga me echt diep in de schulden werken aan kleding en dvd's daarquote:
Dit is niet veel beter.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Het was dan ook opzettelijk.quote:
Ik ga pas over 3 weken of zoquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:47 schreef Airelle het volgende:
Veel plezier Diz als ik je niet meer spreek op FOK!
Hm, niet te veel meenemen dus. Kun je straks bijbetalen op de terugweg.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten.. ik ga me echt diep in de schulden werken aan kleding en dvd's daar
Mensen, ik maakte opzettelijke fouten, om even te dollen met onze nieuwste newbie.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:55 schreef Airelle het volgende:
in betrekking met?
Is dat algemeen beschaafd NL of gewoon belgisch?.
Het is Eriks.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:44 schreef Tha_Erik het volgende:
en 'n kaartje voor mij dus hequote:Op woensdag 17 mei 2006 20:47 schreef Dizer het volgende:
Ik kan niet wachten.. ik ga me echt diep in de schulden werken aan kleding en dvd's daar
JA, HAAALLLOOOOquote:
Vieze man.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:18 schreef rena het volgende:
[..]
OMGKetnet-presentator downloadde kinderporno
![]()
quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:18 schreef rena het volgende:
[..]
![]()
quote:
Tom Gernaey, wat doe je?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:18 schreef rena het volgende:
[..]
![]()
Het zijn niet alleen homo's hier hoorquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:39 schreef muhammad_ali het volgende:
(maar daar hebben jullie waarschijnlijk geen boodschap aan)
De scheids heeft zijn kop in zijn aars! Maar idd voor de rest is het een goede wedstrijd maar ik zou de 2e helft een stuk minder verwachten... wat ik dus ook doequote:
Vreemde actie inderdaadquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:40 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
De scheids heeft zijn kop in zijn aars! Maar idd voor de rest is het een goede wedstrijd maar ik zou de 2e helft een stuk minder verwachten... wat ik dus ook doe![]()
Whehequote:Op woensdag 17 mei 2006 20:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
goed, hier komt:
![]()
Of 80 jarige mannetjes aan zijn piemol laten zitten... kijken of hij dat wel leuk vindtquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:23 schreef rena het volgende:
[..]
Ze zouden hem moeten opsluiten in plaats van dat rare strafje
quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Of 80 jarige mannetjes aan zijn piemol laten zitten... kijken of hij dat wel leuk vindt
Hij heeft niks met die minderjarigen gedaan toch?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Of 80 jarige mannetjes aan zijn piemol laten zitten... kijken of hij dat wel leuk vindt
blijft kinderporno en is ook terecht. Een 16 jarige is nog niet mentaal volwassen volgens onze wet(waar ik me in kan vinden) dus beschermen wij die tegen mensen zoals hij!quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij heeft niks met die minderjarigen gedaan toch?.
Vind het sowieso nogal vaag altijd wat ze onder 'minderjarigen' verstaan, dat kan zowel een kind van 7 als een van 16/17 zijn.
Ook al heb je niks met kleine jochies gedaan... het is en blijft ziekquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij heeft niks met die minderjarigen gedaan toch?.
Vind het sowieso nogal vaag altijd wat ze onder 'minderjarigen' verstaan, dat kan zowel een kind van 7 als een van 16/17 zijn.
In dit geval is het doelbewust dat soort sites langsgaan en is het dus wel met die intentie gedaan inderdaad, maar als ik zie hoe ze er op 15/16 jarige leeftijd tegenwoordig bijlopen kan ik me ook wel voorstellen dat er mannen zijn die denken dat ze met een 18-jarige te maken hebben en uiteindelijk een hele pedofiliezaak aan hun broek krijgenquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:51 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
blijft kinderporno en is ook terecht. Een 16 jarige is nog niet mentaal volwassen volgens onze wet(waar ik me in kan vinden) dus beschermen wij die tegen mensen zoals hij!
Tja, opgenomen... ze zeggen dat pedosexualiteit aangeboren is, net als hetero-, bi- en homosexualiteit. Daar kan je dus niks tegen doen en het lijkt me ook verschrikkelijk om dat 'te hebben'quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ook al heb je niks met kleine jochies gedaan... het is en blijft ziek!
Hij moet opgenomen worden.
Dat zal nog wel komen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Heeft hij eigenlijk wel iets van een straf gekregen, behalve de ontzegging van contact met minderjarigen?
quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Heeft hij eigenlijk wel iets van een straf gekregen, behalve de ontzegging van contact met minderjarigen?
Als ze z'n lul afhakken dan zou het ook een straf zijnquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:01 schreef rena het volgende:
[..]
Voor hem is dat al wel een straf denk ik![]()
![]()
Dat is wel erg drastisch.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als ze z'n lul afhakken dan zou het ook een straf zijn.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als ze z'n lul afhakken dan zou het ook een straf zijn.
Eh, ekik was maar efkes aan't dollen.quote:
Idem ditto.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eh, ekik was maar efkes aan't dollen.
Ik ben toch geen Belgquote:
Nóóit zomaar wat doen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:10 schreef rena het volgende:
[..]
Ik ben toch geen Belg, dus ik doe maar wat
![]()
Zei de vader van Paltos tegen de moeder, vlak na de geboortequote:
quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:10 schreef Paltos het volgende:
[..]
Nóóit zomaar wat doen.![]()
Whehe, sorry dat ik je zoontje niet kon redden, ik ben toch geen chirurg!![]()
Niet enthousiast genoegquote:
Enthousiast genoegquote:
quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Enthousiasme ontbreekt me niet vandaag.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:16 schreef rena het volgende:
ZHENAR!!!!!!!!!!! OMG OMG OMG!!!! IT'S YOU! IS IT FOR REAL?????![]()
![]()
![]()
![]()
Orgastisch enthousiast!quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:16 schreef rena het volgende:
ZHENAR!!!!!!!!!!! OMG OMG OMG!!!! IT'S YOU! IS IT FOR REAL?????![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Baas boven baasquote:
quote:
Ja, het is best tof van je dat je alle aandacht op jezelf vestigt, begrijp me niet verkeerd.quote:
quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, het is best tof van je dat je alle aandacht op jezelf vestigt, begrijp me niet verkeerd.
Duh. Zhenar en ik hebben een bandquote:
En jij en Zhenar hebben altijd iets speciaals gehad...
Sexy Minds Think Alikequote:Op woensdag 17 mei 2006 22:27 schreef Paltos het volgende:
SMTA.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:31 schreef Paltos het volgende:
Ik had iets anders in gedachten, rekels.
Maar deze zijn ook goed.![]()
Gelukkig is slechts een gedachte aan jou al genoeg om mijn hart te verwarmen en me door deze barre tjiden heen te krijgen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:40 schreef rena het volgende:
Ik ga er weer vandoor. Jullie zullen mijn warme persoonlijkheid weer moeten missenIk wens jullie heel veel sterkte in deze moeilijke tijd
![]()
![]()
Natuurlijk niet.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:54 schreef muhammad_ali het volgende:
Maar je hebt natuurlijk ook niet gekeken naar nova!
quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:17 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Ik ken een MB of een HW maar HB....
Ze mag niet wegquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:56 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Meki in de Spits over Hirsi, zie alinea 3.
Dat is toch al heel watquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat je die 2 afkortingen nou weer wél kent
quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:38 schreef Dizer het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
nog 3 lange weekjes en dan vlieg ik naar NEW YORK
Je bent bekend, MB.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat je die 2 afkortingen nou weer wél kent
Jaja, ik ben trots op je hoorquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:01 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Dat is toch al heel wat![]()
![]()
En ik kende jou afkorting tochdas is alles wat ik nodig heb, hier op fok!
ach joh. Voor haar 10000 anderen. Er zijn genoeg mensen die in de rij staan om te mogen schreeuwen. Ik hoop nog steeds op die ene mét een boodschapquote:
quote:
Oh, de slijm-tactiek. Die heb ik ook gebruikt om sneller toegelaten te worden in deze hechte groep.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:02 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Is mijn dag ook weer helemaal goed![]()
Ik ben nog nooit zo aardig tegen een newbie geweestquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:02 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Is mijn dag ook weer helemaal goed![]()
Ik ben gewoon aardig tegen de mensen die het daadwerkelijk verdienen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, de slijm-tactiek. Die heb ik ook gebruikt om sneller toegelaten te worden in deze hechte groep.
ik heb zo;n gevoel dat jij keanu reeves ook een hele goede acteur vind. Waar Erik het helemaal niet snapt zegmaarquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit zo aardig tegen een newbie geweest
Komt vast door je muzieksmaak en kennis van afkortingen
quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:06 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Ik ben gewoon aardig tegen de mensen die het daadwerkelijk verdienen.
Ik was wel idolaat van hem in zn Speed-tijdquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:07 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
ik heb zo;n gevoel dat jij keanu reeves ook een hele goede acteur vind. Waar Erik het helemaal niet snapt zegmaar
quote:
quote:Op zondag 25 september 2005 23:32 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
![]()
![]()
MissBliss wel ooit zien rondlopen, maar de rest:![]()
Echt?! Jij was toch meteen al aan het bitchen, dacht ik?quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, de slijm-tactiek. Die heb ik ook gebruikt om sneller toegelaten te worden in deze hechte groep.
Ik kwam binnen met zeiken over IDOquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:09 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Echt?! Jij was toch meteen al aan het bitchen, dacht ik?![]()
Van bepaalde mensen jaquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:08 schreef Tha_Erik het volgende:
MB, begrijp me niet verkeerd, je bent soms best tof, maar ook wel gevoelig voor een beetje geslijm.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Van bepaalde mensen ja
En 'soms'...![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:09 schreef alwaysthebest het volgende:
Whehe, ik kende ook alleen MB maar in mij showchatbegintijd.
[..]
We hebben nog een kenner van talent en kwaliteitquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik was wel idolaat van hem in zn Speed-tijd
Zei de homo....quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:08 schreef Tha_Erik het volgende:
MB, begrijp me niet verkeerd, je bent soms best tof, maar ook wel gevoelig voor een beetje geslijm.
Laat het even algemeen bekend zijn dat ik echt té gevoelig ben voor complimentenquote:
quote:
quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Tof!
Gaan we voor die tijd nog wel een keer zuipen?
Speedquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:13 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
We hebben nog een kenner van talent en kwaliteit![]()
ik ga weer ophouden met slijmen btw
Sandra Bullockquote:
Belgquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:14 schreef Paltos het volgende:
Pff, vroeger, toen ik binnenkwam, werd ik tenminste nog goed uitgescholden.
quote:
vast wel! Weten zij veelquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Belg
of is dat geen scheldwoord in het Vlaams
Onderschat Paltos niet, hij weet verdacht veel.quote:
Paljas.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:14 schreef Paltos het volgende:
Tis ook een kloon van Bupa.. dat kan ik wetenquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Onderschat Paltos niet, hij weet verdacht veel.
Schatjequote:Op woensdag 17 mei 2006 23:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Laat het even algemeen bekend zijn dat ik echt té gevoelig ben voor complimenten.
Sapristi, jij vuile bedorven andijviequote:Op woensdag 17 mei 2006 23:14 schreef Paltos het volgende:
Paltos is daadwerkelijk werkelijk een belg?quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Onderschat Paltos niet, hij weet verdacht veel.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
![]()
Ik drink tegenwoordig ook wijn
Maar heb wel 100000x liever bier
![]()
Niet vandaagquote:
We moeten natuurlijk wel aan de Efteling reunie doenquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik drink wel eens rosé tegenwoordig, dat is minder hoofdpijn-veroorzakend
Maar moeten we wel nog even doen dan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |