Natuurlijk niet.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:54 schreef muhammad_ali het volgende:
Maar je hebt natuurlijk ook niet gekeken naar nova!
quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:17 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Ik ken een MB of een HW maar HB....
Ze mag niet wegquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:56 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Meki in de Spits over Hirsi, zie alinea 3.
Dat is toch al heel watquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat je die 2 afkortingen nou weer wél kent
quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:38 schreef Dizer het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
nog 3 lange weekjes en dan vlieg ik naar NEW YORK
Je bent bekend, MB.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat je die 2 afkortingen nou weer wél kent
Jaja, ik ben trots op je hoorquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:01 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Dat is toch al heel wat![]()
![]()
En ik kende jou afkorting tochdas is alles wat ik nodig heb, hier op fok!
ach joh. Voor haar 10000 anderen. Er zijn genoeg mensen die in de rij staan om te mogen schreeuwen. Ik hoop nog steeds op die ene mét een boodschapquote:
quote:
Oh, de slijm-tactiek. Die heb ik ook gebruikt om sneller toegelaten te worden in deze hechte groep.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:02 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Is mijn dag ook weer helemaal goed![]()
Ik ben nog nooit zo aardig tegen een newbie geweestquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:02 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Is mijn dag ook weer helemaal goed![]()
Ik ben gewoon aardig tegen de mensen die het daadwerkelijk verdienen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, de slijm-tactiek. Die heb ik ook gebruikt om sneller toegelaten te worden in deze hechte groep.
ik heb zo;n gevoel dat jij keanu reeves ook een hele goede acteur vind. Waar Erik het helemaal niet snapt zegmaarquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit zo aardig tegen een newbie geweest
Komt vast door je muzieksmaak en kennis van afkortingen
quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:06 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Ik ben gewoon aardig tegen de mensen die het daadwerkelijk verdienen.
Ik was wel idolaat van hem in zn Speed-tijdquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:07 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
ik heb zo;n gevoel dat jij keanu reeves ook een hele goede acteur vind. Waar Erik het helemaal niet snapt zegmaar
quote:
quote:Op zondag 25 september 2005 23:32 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
![]()
![]()
MissBliss wel ooit zien rondlopen, maar de rest:![]()
Echt?! Jij was toch meteen al aan het bitchen, dacht ik?quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, de slijm-tactiek. Die heb ik ook gebruikt om sneller toegelaten te worden in deze hechte groep.
Ik kwam binnen met zeiken over IDOquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:09 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Echt?! Jij was toch meteen al aan het bitchen, dacht ik?![]()
Van bepaalde mensen jaquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:08 schreef Tha_Erik het volgende:
MB, begrijp me niet verkeerd, je bent soms best tof, maar ook wel gevoelig voor een beetje geslijm.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Van bepaalde mensen ja
En 'soms'...![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:09 schreef alwaysthebest het volgende:
Whehe, ik kende ook alleen MB maar in mij showchatbegintijd.
[..]
We hebben nog een kenner van talent en kwaliteitquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik was wel idolaat van hem in zn Speed-tijd
Zei de homo....quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:08 schreef Tha_Erik het volgende:
MB, begrijp me niet verkeerd, je bent soms best tof, maar ook wel gevoelig voor een beetje geslijm.
Laat het even algemeen bekend zijn dat ik echt té gevoelig ben voor complimentenquote:
quote:
quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Tof!
Gaan we voor die tijd nog wel een keer zuipen?
Speedquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:13 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
We hebben nog een kenner van talent en kwaliteit![]()
ik ga weer ophouden met slijmen btw
Sandra Bullockquote:
Belgquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:14 schreef Paltos het volgende:
Pff, vroeger, toen ik binnenkwam, werd ik tenminste nog goed uitgescholden.
quote:
vast wel! Weten zij veelquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Belg
of is dat geen scheldwoord in het Vlaams
Onderschat Paltos niet, hij weet verdacht veel.quote:
Paljas.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:14 schreef Paltos het volgende:
Tis ook een kloon van Bupa.. dat kan ik wetenquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Onderschat Paltos niet, hij weet verdacht veel.
Schatjequote:Op woensdag 17 mei 2006 23:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Laat het even algemeen bekend zijn dat ik echt té gevoelig ben voor complimenten.
Sapristi, jij vuile bedorven andijviequote:Op woensdag 17 mei 2006 23:14 schreef Paltos het volgende:
Paltos is daadwerkelijk werkelijk een belg?quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Onderschat Paltos niet, hij weet verdacht veel.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
![]()
Ik drink tegenwoordig ook wijn
Maar heb wel 100000x liever bier
![]()
Niet vandaagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |