Dagenquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
vier wat? dagen? jaren? seizoen? koeien??
Voetbal is voor mietjes sukkelsquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:37 schreef muhammad_ali het volgende:
Jongens en meisjes. Ik vind het heel erg gezellig. echt waar. maar ik moet zo de champions league finale gaan kijken.
Je moet niets. Je kunt ook gewoon je piemel laten afsnijden.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:37 schreef muhammad_ali het volgende:
Jongens en meisjes. Ik vind het heel erg gezellig. echt waar. maar ik moet zo de champions league finale gaan kijken.
Als voetbal voor sukkels is, ben ik met plezier een sukkelquote:
Ik weet niet eens wie tegen wie...quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:37 schreef muhammad_ali het volgende:
quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:38 schreef Canisfire het volgende:
Brabant is toch een grote achterstand buurt?
Dan kan ik niet meer denken. Je weet wat ze zeggen over mannen hequote:Op woensdag 17 mei 2006 20:38 schreef Airelle het volgende:
[..]
Je moet niets. Je kunt ook gewoon je piemel laten afsnijden.
Kutvoetbal.
Wat zeggen ze over mannen dan?quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:39 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Dan kan ik niet meer denken. Je weet wat ze zeggen over mannen he
En wie zijn "ze"?quote:
té tofquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:38 schreef Dizer het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
nog 3 lange weekjes en dan vlieg ik naar NEW YORK
Nee, vertel eens?quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:39 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Dan kan ik niet meer denken. Je weet wat ze zeggen over mannen he
Dat ze denken met hun lul en 'ze' is de gemiddelde hetero man. Jij niet erik, jij bent veel slimmerquote:
Je denkt met je lul en je moet voetbal kijken? Ik denk dat ik weld doorheb wat die lul van jou denktquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:40 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Dat ze denken met hun lul en 'ze' is de gemiddelde hetero man. Jij niet erik, jij bent veel slimmer
Babette, je bent ook tof.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:40 schreef babette21 het volgende:
oh en Brabant is tof en voetbal is kut.......
lekkere binnenkomer MA.....
ik ga mezelf niet verlogenenquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:40 schreef babette21 het volgende:
oh en Brabant is tof en voetbal is kut.......
lekkere binnenkomer MA.....
Extreme housemake-over [ofzo] :quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |