Das waarquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
alsof die kiddo er zonder die wijn niet gekomen was
Whehe.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:17 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Ik ken een MB of een HW maar HB....
Laten we dat nou maar niet doen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
goed, hier komt:
zoek HB op en ontlok haar de volgende uitspraken:
- houd jij je bek!! [1 punt]
- bemoei je niet mee [2 punten]
- wil jij me hier weghebben [3 punten]
- ga ontopic met de fokkers [of een andere verwijzing naar de SC-vriendenclub] [5 punten]
als ze over je gaat klagen bij FB oiv dan krijg je 10 bonuspunten!!!scoor 6 punten en je hoort er helemaal bij
![]()
Boefje!quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:16 schreef Airelle het volgende:
[..]
Het zijn teksten. Ik ga dus niets leren.
Ach, HB is zo lastig niet.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Sir Muhammad_Ali sets out on his quest. He hopes to win the respect and honour of the fair lady Babette21, the princess and the mistress who keeps the land together.
Will he succeed? We shall know when he returns... if he returns. It is said to be undoable to come close to the monster with the name HB. It has already devoured legions of brave men and doesn't waver to bite.
Men have died on this quest. We wish you all the luck, Sir Muhammad_Ali.
Godspeed.
Those about to die salute you!quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Sir Muhammad_Ali sets out on his quest. He hopes to win the respect and honour of the fair lady Babette21, the princess and the mistress who keeps the land together.
Will he succeed? We shall know when he returns... if he returns. It is said to be undoable to come close to the monster with the name HB. It has already devoured legions of brave men and doesn't waver to bite.
Men have died on this quest. We wish you all the luck, Sir Muhammad_Ali.
Godspeed.
nee, maar wel vertalen........quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:16 schreef Airelle het volgende:
Het zijn teksten. Ik ga dus niets leren.
quote:Et maintenant, bien sûr, ça fait six ans déjà... Je n'ai jamais encore raconté cette histoire. Les camarades qui m'ont revu ont été bien contents de me revoir vivant. J'étais triste mais je leur disais: C'est la fatigue...
Maintenant je me suis un peu consolé. C'est à dire... pas tout à fait. Mais je sais bien qu'il est revenu à sa planète, car, au lever du jour, je n'ai pas retrouvé son corps. Ce n'était pas un corps tellement lourd... Et j'aime la nuit écouter les étoiles. C'est comme cinq cent millions de grelots...
Mais voilà qu'il se passe quelque chose d'extraordinaire. La muselière que j'ai dessinée pour le petit prince, j'ai oublié d'y ajouter la courroie de cuir ! Il n'aura jamais pu l'attacher au mouton. Alors je me demande: "Que s'est-il passé sur sa planète ? Peut-être bien que le mouton a mangé la fleur..."
Tantôt je me dis: "Sûrement non ! Le petit prince enferme sa fleur toutes les nuits sous son globe de verre, et il surveille bien son mouton..." Alors je suis heureux. Et toutes les étoiles rient doucement.
Tantôt je me dis: "On est distrait une fois ou l'autre, et ça suffit ! Il a oublié, un soir, le globe de verre, ou bien le mouton est sorti sans bruit pendant la nuit..." Alors les grelots se changent tous en larmes !...
C'est là un bien grand mystère. Pour vous qui aimez aussi le petit prince, comme pour moi, rien de l'univers n'est semblable si quelque part, on ne sait où, un mouton que nous ne connaissons pas a, oui ou non, mangé une rose...
Regardez le ciel. Demandez-vous: le mouton oui ou non a-t-il mangé la fleur ? Et vous verrez comme tout change...
Et aucune grande personne ne comprendra jamais que ça a tellement d'importance !
Ça c'est, pour moi, le plus beau et le plus triste paysage du monde. C'est le même paysage que celui de la page précédente, mais je l'ai dessiné une fois encore pour bien vous le montrer. C'est ici que le petit prince a apparu sur terre, puis disparu.
Regardez attentivement ce paysage afin d'être sûrs de le reconnaître, si vous voyagez un jour en Afrique, dans le désert. Et, s'il vous arrive de passer par là, je vous en supplie, ne vous pressez pas, attendez un peu juste sous l'étoile ! Si alors un enfant vient à vous, s'il rit, s'il a des cheveux d'or, s'il ne répond pas quand on l'interroge, vous devinerez bien qui il est. Alors soyez gentils ! Ne me laissez pas tellement triste: écrivez-moi vite qu'il est revenu...
Jawel hoor ga je gang maarquote:
Haha ja daar was ze op msn helemaal van over de kaartquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
zei hij me z'n "mensen die ik niet leuk vind"-briefje....
schijnheil......
Verry funny. Als ik het bij yvonne probeer zullen ze mijn lijk waarschijnlijk uit de maas moeten vissen. ALS ze hem al kunnen vindenquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:23 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Jawel hoor ga je gang maar
Weetje in plaats van Haaibaaike moet je het bovenstaande bij Yvonne doen![]()
1 Minuut geleden was d'r laatste post.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:28 schreef Airelle het volgende:
HB is toch al keilang weg?
Owquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:29 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
1 Minuut geleden was d'r laatste post.
Die is allang weg dus. Die zien we nooit meer terugquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:29 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
1 Minuut geleden was d'r laatste post.
Kom jij toevallig keivaak in braband?quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:30 schreef Airelle het volgende:
Maar keilang is ook een relatief begrip. Sommiggen posten elke seconde. Net zo als ik nu doe...
KEIIIIIIIIGAAF. Nee, ik ben er vier geweest in m'n hele leven en dat vond ik al erg genoeg.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:31 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Kom jij toevallig keivaak in braband?
BrabanTquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:31 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Kom jij toevallig keivaak in braband?
Welke plaatsen dan?quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:32 schreef Airelle het volgende:
[..]
KEIIIIIIIIGAAF. Nee, ik ben er vier geweest in m'n hele leven en dat vond ik al erg genoeg.
vier wat? dagen? jaren? seizoen? koeien??quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:32 schreef Airelle het volgende:
KEIIIIIIIIGAAF. Nee, ik ben er vier geweest in m'n hele leven en dat vond ik al erg genoeg.
Dagenquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
vier wat? dagen? jaren? seizoen? koeien??
Voetbal is voor mietjes sukkelsquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:37 schreef muhammad_ali het volgende:
Jongens en meisjes. Ik vind het heel erg gezellig. echt waar. maar ik moet zo de champions league finale gaan kijken.
Je moet niets. Je kunt ook gewoon je piemel laten afsnijden.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:37 schreef muhammad_ali het volgende:
Jongens en meisjes. Ik vind het heel erg gezellig. echt waar. maar ik moet zo de champions league finale gaan kijken.
Als voetbal voor sukkels is, ben ik met plezier een sukkelquote:
Ik weet niet eens wie tegen wie...quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:37 schreef muhammad_ali het volgende:
quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:38 schreef Canisfire het volgende:
Brabant is toch een grote achterstand buurt?
Dan kan ik niet meer denken. Je weet wat ze zeggen over mannen hequote:Op woensdag 17 mei 2006 20:38 schreef Airelle het volgende:
[..]
Je moet niets. Je kunt ook gewoon je piemel laten afsnijden.
Kutvoetbal.
Wat zeggen ze over mannen dan?quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:39 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Dan kan ik niet meer denken. Je weet wat ze zeggen over mannen he
En wie zijn "ze"?quote:
té tofquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:38 schreef Dizer het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
nog 3 lange weekjes en dan vlieg ik naar NEW YORK
Nee, vertel eens?quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:39 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Dan kan ik niet meer denken. Je weet wat ze zeggen over mannen he
Dat ze denken met hun lul en 'ze' is de gemiddelde hetero man. Jij niet erik, jij bent veel slimmerquote:
Je denkt met je lul en je moet voetbal kijken? Ik denk dat ik weld doorheb wat die lul van jou denktquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:40 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Dat ze denken met hun lul en 'ze' is de gemiddelde hetero man. Jij niet erik, jij bent veel slimmer
Babette, je bent ook tof.quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:40 schreef babette21 het volgende:
oh en Brabant is tof en voetbal is kut.......
lekkere binnenkomer MA.....
ik ga mezelf niet verlogenenquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:40 schreef babette21 het volgende:
oh en Brabant is tof en voetbal is kut.......
lekkere binnenkomer MA.....
Extreme housemake-over [ofzo] :quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |