quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:16 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Vanwaar deze liefdesverklaring ineens?.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee, ik klik nietHallo babette. Ik heb mij nog niet voorgesteld volgens mij. Ik ben M_A, de newbieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Float like a butterfly, sting like a bee
ik veracht newbiesquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:49 schreef muhammad_ali het volgende:
Hallo babette. Ik heb mij nog niet voorgesteld volgens mij. Ik ben M_A, de newbie
Dat was puur afzienquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:51 schreef babette21 het volgende:
tenzij je óf een blonde god bent óf je door de ontgroening heen worstelt![]()
Ik ben bang dat er niets aan mijn lichaam blond of godelijk is. Kan ik je alsnog verleiden, tot een gesprek?quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik veracht newbies![]()
maar da's zo lastig uiten dus kies ik ervoor om ze consequent te negeren![]()
Ik ben niet blond...quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik veracht newbies![]()
maar da's zo lastig uiten dus kies ik ervoor om ze consequent te negeren![]()
quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:49 schreef Tha_Erik het volgende:maar je bent wel 'n vieze vuile leugenaar, want als jijj dit bent, dan ben je nu eh... 8 ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[hooguit]
jeugdfotoos moeten er OUD uitzien, zoals dit prachtexemplaar:![]()
![]()
Maar wel domquote:
*Slingert Limewire aanquote:
Hoe durf je Bupa's smilie te gebruiken bij zo een domme en zeer slechte grap?quote:
Houd je mond eens even, feeks. Ik heb vanmiddag foto's gemaakt van mij eigen fotoalbumquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
maar je bent wel 'n vieze vuile leugenaar, want als jijj dit bent, dan ben je nu eh... 8 ofzo[hooguit]
jeugdfotoos moeten er OUD uitzien, zoals dit prachtexemplaar:
[afbeelding]![]()
dat was ook meer de uitdrukking eigenlijkquote:
Omdat... eh...quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoe durf je Bupa's smilie te gebruiken bij zo een domme en zeer slechte grap?
Niet als je vrolijk bent hoor, beetje een janknummer.quote:
Ik heb niks aan mijn lichaam dat blond is... maar ik ben wel goddelijk... en groot... (quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:53 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Ik ben bang dat er niets aan mijn lichaam blond of godelijk is. Kan ik je alsnog verleiden, tot een gesprek?![]()
dat hangt er vanaf?? ben je klaar voor de ultieme SC-ontgroening??quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:53 schreef muhammad_ali het volgende:
Kan ik je alsnog verleiden, tot een gesprek?![]()
ik weet totaal niet wat ik moet verwachten. Maar kom maar opquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat hangt er vanaf?? ben je klaar voor de ultieme SC-ontgroening??
waar Erik heel stoer over doet, maar waar ie stiekem te schijterig voor was
zeg, laat mij even m'n BMA verdedigen jaquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Houd je mond eens even, feeks.
Heb je al naar Godsmack geluisterd?quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:56 schreef Canisfire het volgende:
*Luisterd hmmn mooie intro...
quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat hangt er vanaf?? ben je klaar voor de ultieme SC-ontgroening??
waar Erik heel stoer over doet, maar waar ie stiekem te schijterig voor was
goed, hier komt:quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:57 schreef muhammad_ali het volgende:
ik weet totaal niet wat ik moet verwachten. Maar kom maar op
alsof die kiddo er zonder die wijn niet gekomen wasquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:56 schreef Dizer het volgende:
** die twee flessen wijn hadden er niks mee te maken dat we nu samen een dochtertje hebben
quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
goed, hier komt:
zoek HB op en ontlok haar de volgende uitspraken:
- houd jij je bek!! [1 punt]
- bemoei je niet mee [2 punten]
- wil jij me hier weghebben [3 punten]
- ga ontopic met de fokkers [of een andere verwijzing naar de SC-vriendenclub] [5 punten]
als ze over je gaat klagen bij FB oiv dan krijg je 10 bonuspunten!!!scoor 6 punten en je hoort er helemaal bij
![]()
Nee dat nog niet.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heb je al naar Godsmack geluisterd?
Sully
[afbeelding]
ja er moet natuurlijk wel 'n béétje uitdaging zijn he....quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:04 schreef muhammad_ali het volgende:
OMG. Ik durf het bijna niet te vragen, maar HB?? Wie is dat
* muhammad_ali zoekt een schuilplaats
uiteraardquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:05 schreef Airelle het volgende:
Whehe. Zus, je avatar. Heb je gewonnen?
.
laat het vooral weten als en waar het spectacel begint.....quote:
Als je niet eens weet wie/wat HB is..quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:10 schreef muhammad_ali het volgende:HB waar zit je??
Is er geen fok! crewlijst ofzo
Maar ik heb nog wel tijd om even te fokken hoorquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
he heb jij geen examens?????? succes enzo he!!
komop. Ik ben pas 4 weken actiefquote:
Het zijn tekstenquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
ooooh eitje...... zal ik je even overhoren?
Ik ken een MB of een HW maar HB....quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
maar.... maar.... er is geen topic waar HB níet opduikt!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |