ROFLquote:Op zondag 26 december 2004 23:45 schreef Orginial het volgende:
Iedereen zegt ook altijd dat ik homo ben enzo omdat ik op toneel zat en nooit ruzie met meisjes had maar gewoon aardig voor ze was enzo,en dat ik GTST kijk en in een Showchat kom.
Ze noemden het: De roze chat.![]()
Ik wilde ook al bijna SHO FB op gaan zoekenquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:01 schreef Dizer het volgende:
Oh hier... wat een TT.. vind je het logisch dat ik het niet kon vinden
Ik was de eerste, maar dat zegt niet ja!quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:01 schreef Dizer het volgende:
Oh hier... wat een TT.. vind je het logisch dat ik het niet kon vinden
Orgi is misschien wel het allertofste dat ShowChat ooit is overkomen!quote:Op woensdag 17 mei 2006 16:46 schreef Svensational het volgende:
Ja sorry, ik dacht daar vandaag ineens aan dat Orgi dat gezegd had!
quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Voetbal is kut, en van kut houd ik niet.
Ik snap er ook weinig vanquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:16 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Vanwaar deze liefdesverklaring ineens?.
Zijn apostelen kunnen allemaal een boek over hem schrijven. Die kunnen we dan bundelen en dan kan 2000 jaar dato nog iedereen van hem genietenquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:25 schreef alwaysthebest het volgende:
Jammer trouwens dat ik Orginial niet heb meegemaakt. Wat een legende..
quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:25 schreef alwaysthebest het volgende:
Jammer trouwens dat ik Orginial niet heb meegemaakt. Wat een legende..
Mikeyquote:
Ja wel lekker... beetje rustig en zo. En jij?quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:31 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Mikey![]()
Naja dat vergeten we maar .
Alles goed?![]()
*The cranberry's gonst in mijn oren heerlijk dusquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja wel lekker... beetje rustig en zo. En jij?
Cranberriesquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:34 schreef Canisfire het volgende:
[..]
*The cranberry's gonst in mijn oren heerlijk dus
Hij dacht dat jij een kloon bent van mij of zoquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:36 schreef muhammad_ali het volgende:
Nu ik jullie beide heb. Canisfire ( niet aanvallend bedoelt hoor) waarom dropte jij Dizer's naam in mijn FB?
goed, druk, moe [in willekeurige volgorde]quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:37 schreef Dizer het volgende:
Hoes't?
Ik luisterde Zombiequote:Op woensdag 17 mei 2006 19:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
CranberriesOde to My Family is een mooie cd. Oeh.. en het nummer Linger
![]()
mijn mama zei altijd: nooit met vreemde mannen meegaan* en nooit op onbekende linkjes klikken...quote:
No need to argue is ook wel mooiquote:
Klik maar, het is een foto van mijquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
mijn mama zei altijd: nooit met vreemde mannen meegaan* en nooit op onbekende linkjes klikken...
en dat doe ik dus ook niet![]()
*muv Dizer
Ja.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:45 schreef muhammad_ali het volgende:
Ben jij dat op de foto, Erik?
nee, ik klik nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee, ik klik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |