Ik kijk tegenwoordig de Pfaffsquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:23 schreef babette21 het volgende:
ik kijk niet meer
quote:
quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:11 schreef PeRi het volgende:
Lekker gesport, maar ik ben verrot. Bootcamp!
Tot je we ons?quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:13 schreef PeRi het volgende:
[..]
Wacht maar tot je we ons uithoudingsvermogen gaan testen samen..
We samen ons, je mijn merkt. Ofzo.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:14 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Tot je we ons?
Met mijn ervaring gek![]()
Ik bedoel dus dat je het wel zult merken wat Billie Banks met mijn conditie heeft gedaan, als we seks hebben bij Teen straks. Enzo.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
je hersencellen sterven af door Billie Banks![]()
Tja, dat krijg je met een opleiding rechtenquote:Op woensdag 17 mei 2006 11:57 schreef alwaysthebest het volgende:
Zo, nog steeds duizelig, en daar zit ik achter een computer voor school keihard te werken..
quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:49 schreef muhammad_ali het volgende:
Ik ben thuis:
Lees ik net dit: Vijf Turkse rechters neergeschotenBest erg
Ik moest lachenquote:Aslan Alpaslan
quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:05 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je met een opleiding rechten![]()
2e Jaar.quote:Hoever ben je al, met je opleiding?
Je gaat solo rokenquote:Op woensdag 17 mei 2006 11:32 schreef Canisfire het volgende:
Ooh ooh ik ga zo solo roken.
'Teken 1 van het begin van een verslaving![]()
Ik ben al 3 maanden gstopt!quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je gaat solo roken
Je bedoelt dat je het niet meer in een groep doet om "stoer" te zijn?
Het zijn wel 5 lijken die opgeruimt moeten wordenquote:
Nee, het begin van een verslaving is het roken an sich. De eerste sigaret zeg maar.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:32 schreef Canisfire het volgende:
Ooh ooh ik ga zo solo roken.
'Teken 1 van het begin van een verslaving![]()
Dit gaat heel mietig klinken, maar het is echt het beste. Uiteindelijk krijg je die verhalen van ja en het is zonde van je geld en slecht voor je gezondheid. Voor mij was het belangrijkste, om te zien dat ik niet zonder dat ding meer kon.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb zelfs nog nooit een trekje genomen.
Jawel. Met plezier ook, moet ik zeggen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:42 schreef muhammad_ali het volgende:
Jij rookt niet Zhen?
Ja, zoals "neem me in mijn nauwe aarsje"quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb mietigere dingen gehoord.
Als een vrouw het zegt, is het dan weer niet zo mieterig.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, zoals "neem me in mijn nauwe aarsje"Veel mietiger dan dat krijg je het niet
![]()
Maar daar gingen we even niet van uit!quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als een vrouw het zegt, is het dan weer niet zo mieterig.
Bah, dan is het idnerdaad fucking mieterigquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar daar gingen we even niet van uit!![]()
Of... geil?quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bah, dan is het idnerdaad fucking mieterig.
Dilemma...quote:
Ik hoop dat je sterft aan een enge rookziektequote:Op woensdag 17 mei 2006 13:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jawel. Met plezier ook, moet ik zeggen.![]()
![]()
![]()
Gin het over mijquote:
Zoals... AIDS?quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik hoop dat je sterft aan een enge rookziekte
Meer je serieus dat zoiets aantrekkelijk kan zijn?quote:
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=pamela%20anderson&sa=N&tab=wiquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Meer je serieus dat zoiets aantrekkelijk kan zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |