Anders de enige Nederlandse actrice die ook daadwerkelijk iets gepresteerd heeft in het buitenland hoorquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:45 schreef -skippybal- het volgende:
En die Famke is ook echt een geweldige actrice![]()
Je vergeet: "Costa!"quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:45 schreef muhammad_ali het volgende:
en Koblenko zonderenige poging tot acteren
Daar gaat het toch niet om.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:47 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Anders de enige Nederlandse actrice die ook daadwerkelijk iets gepresteerd heeft in het buitenland hoor![]()
FAMKE![]()
Nou ja, dit topic gaat eigenlijk niet over Famkequote:Op woensdag 17 mei 2006 12:45 schreef -skippybal- het volgende:
En die Famke is ook echt een geweldige actrice![]()
zichzelf, in Magnolia?quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:49 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om.
Tom Cruise is de best verdienende acteur in Hollywood. Nou, ik heb 'm maar één keer overtuigend zien spelen....
*met hem is*quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:55 schreef Socratestikel het volgende:
Koblenko.Over het paard getild kwastje met haar bleke papsmoel.
Die hoeft echt niet meer op TV.
Nee, in South Park.quote:
quote:
Dat was toch geen 'acteren'.quote:
Ik zie haar liever dan Johny 'kijk mij es elke scheet breed in de media uitmeten' de Mol.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:00 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Dat was toch geen 'acteren'.
Maar die Famke is mij iets te amerikaans geworden moet ik zeggen. Vind het helemaal niets.![]()
Je bedoelt de ex van Chantal Jansen? Tja daar noem je er ook een.....quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:02 schreef Socratestikel het volgende:
[..]
Ik zie haar liever dan Johny 'kijk mij es elke scheet breed in de media uitmeten' de Mol.
Wat moet ze dan? Hier in Nederland komenquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:00 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Dat was toch geen 'acteren'.
Maar die Famke is mij iets te amerikaans geworden moet ik zeggen. Vind het helemaal niets.![]()
Je hebt gelijk. Hier in Nederland acteert iedereen alsof het een fucking toneelstuk isquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat moet ze dan? Hier in Nederland komenacteren
quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:03 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Je bedoelt de ex van Chantal Jansen? Tja daar noem je er ook een.....
Deze gozer idd te lompquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:06 schreef Socratestikel het volgende:
[..]
[afbeelding]
Rechts. Waarom-ie daar op Jort Kelder lijkt mag-ie zelf uitleggen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |