abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37926556
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 19:27 schreef sigme het volgende:
Even los van Hirsi Ali - het hoogste recht kan schrijnend onrecht zijn.
Ik stoor mij dan ook aan de Tweede Kamer, die zich hier druk maakt over Hirsi Ali, terwijl er allerlei mensen even gruwelijk gemangeld worden door dit 'recht'.
Met die uitspraak van de Hoge Raad als tragisch dieptepunt. Dat de Tweede Kamer dat arrest erbij pakt, bestudeert en niet massaal met het hoofd tegen de muur gaat slaan vind ik een gruwel.

Aardig stuk over het onrecht wat volgt uit dit hoogste recht:
[..]

bron(met dank aan zakjapannertje) : http://www.nd.nl/Document.aspx?document=nd_artikel&id=72711
Mee eens. De Kamer heeft partijpolitiek gespeeld tegen Verdonk, in plaats van de misstanden van het wetsartikel onder de loep te nemen. De Kamer had moeten gaan voor wetswijzigingen, die Verdonk nu onder initiatief van de SGP gaat onderzoeken. Doet de SGP toch nog iets goeds, in plaats van de zwakke VVD-"iedereen's paspoort mag afgenomen worden behalve ons fractielid"-fractie.
  woensdag 17 mei 2006 @ 19:48:32 #202
16715 Mylene
*schatje*
pi_37926651
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 19:45 schreef oheng het volgende:

[..]

Er moet me toch iets van het hart.
Ik verbaas me erover dat jij als mod zijnde aangeeft dat conspiracy theorieen in TRU horen, waarna ik en anderen daar gehoor aan geven en erover ophouden. Begin je even later er zelf weer over.
Verder verwonder ik me al sinds deel 15 ofzo dat jij Verdonk voor heks uitscheldt. Vervolgens ook nu nog woorden als "rechtse rukkkertjes" in de mond neemt.
Stel je niet zo aan zeg .
pi_37926852
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 19:27 schreef sigme het volgende:
Even los van Hirsi Ali - het hoogste recht kan schrijnend onrecht zijn.
Ik stoor mij dan ook aan de Tweede Kamer, die zich hier druk maakt over Hirsi Ali, terwijl er allerlei mensen even gruwelijk gemangeld worden door dit 'recht'.
Met die uitspraak van de Hoge Raad als tragisch dieptepunt. Dat de Tweede Kamer dat arrest erbij pakt, bestudeert en niet massaal met het hoofd tegen de muur gaat slaan vind ik een gruwel.

Aardig stuk over het onrecht wat volgt uit dit hoogste recht:
[..]

bron(met dank aan zakjapannertje) : http://www.nd.nl/Document.aspx?document=nd_artikel&id=72711
Ik vind persoonlijk de situatie van AHA helemaal niet zo erg schrijnend. Ze krijgt toch wel het Nederlanderschap. Het debat gisteren was daar een bewijs van. Niemand in het parlement wil AHA uitzetten, en ze buitelen over elkaar heen om AHA te beschermen (of komt dat nou door aanwezigheid van de TV?)

De situatie voor dit Iraakse gezin is wel ernstiger, en de wet moet gerepareerd worden op dit punt om iig ervoor te zorgen dat asielzoekers niet statenloos worden. Ik zie een leuk wetsvoorstel voor Loesewies.
pi_37927004
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 19:53 schreef oheng het volgende:

[..]

Ik vind persoonlijk de situatie van AHA helemaal niet zo erg schrijnend. Ze krijgt toch wel het Nederlanderschap. Het debat gisteren was daar een bewijs van. Niemand in het parlement wil AHA uitzetten, en ze buitelen over elkaar heen om AHA te beschermen (of komt dat nou door aanwezigheid van de TV?)

De situatie voor dit Iraakse gezin is wel ernstiger, en de wet moet gerepareerd worden op dit punt om iig ervoor te zorgen dat asielzoekers niet statenloos worden. Ik zie een leuk wetsvoorstel voor Loesewies.
Mee eens hoor, dat het voor Hirsi Ali helemaal niet zo schrijnend is. Zelf als ze het Nederlanderschap niet blijkt te hebben en ook niet alsnog krijgt komt die wel op haar pootjes terecht.
In tegenstelling tot allerlei eerdere slachtoffers van dit zogenaamde 'recht'.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_37927290
Ik kan het niet verdragen dat Verdonk nu populairder is geworden onder de Nederlandse bevolking. HOE KAN ZOIETS

Soms is er wat voor te zeggen om de democratie op te heffen en iedereen gewoon aan het werk te zetten in fabrieken en mijnen, geen stemrecht, koppen dicht.
  woensdag 17 mei 2006 @ 20:05:08 #206
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_37927352
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 20:03 schreef Genverbrander het volgende:
Ik kan het niet verdragen dat Verdonk nu populairder is geworden onder de Nederlandse bevolking. HOE KAN ZOIETS

Soms is er wat voor te zeggen om de democratie op te heffen en iedereen gewoon aan het werk te zetten in fabrieken en mijnen, geen stemrecht, koppen dicht.
snappen doe ik het ook niet meer helemaal
don't give me that fucking bullshit
pi_37927359
quote:

Dit zegt meer over jou dan over de Verdonk aanhangers
  woensdag 17 mei 2006 @ 20:05:58 #208
135281 Brahimov
They misunderestimated me
pi_37927391
quote:

(...)
Ik heb een hekel aan de onderbuik
"Whenever I feel blue, I start breathing again"
pi_37927406
quote:

Is al vaker geprobeerd. Werkte niet.
pi_37927448
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 15:37 schreef Verbal het volgende:

[..]

...en de vraag is natuurlijk... waarom kon Verdonk niet wachten tot er zekerheid was, en moest ze met pijn in haar hart ( ) voortijdig ejaculeren

Daar kómt maar geen antwoord op, hè?

V.
Ja, het is net alsof de 'jury' al 'guilty' heeft geroepen terwijl het proces nog moet plaatsvinden... heel apart. had ook begrepen dat Zalm en nog een VVD'er hadden gevraagd aan Verdonk om het nog onder de pet te houden?

Spijker op de kop Verbal, dit is precies wat het hele zakie doet stinken. *met vies gezicht in neus knijpt smiley*
  woensdag 17 mei 2006 @ 20:08:12 #211
135281 Brahimov
pi_37927500
Wat ik niet meer kan horen is het begrip 'De menselijke maat'
wie is daarmee gekomen?
  woensdag 17 mei 2006 @ 20:08:57 #212
135281 Brahimov
pi_37927531
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 20:07 schreef weathergirl het volgende:

[..]

Ja, het is net alsof de 'jury' al 'guilty' heeft geroepen terwijl het proces nog moet plaatsvinden... heel apart. had ook begrepen dat Zalm en nog een VVD'er hadden gevraagd aan Verdonk om het nog onder de pet te houden?

Spijker op de kop Verbal, dit is precies wat het hele zakie doet stinken. *met vies gezicht in neus knijpt smiley*
* Kay verdenkt
  woensdag 17 mei 2006 @ 20:09:07 #213
37769 erodome
Zweefteef
pi_37927541
foutje...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_37927584
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 15:42 schreef Chadi het volgende:

[..]

heb je misschien een linkje? of is het alleen op de gedrukte editie te lezen?
nee sorry even gezocht maar geen linkje gevonden, heb 't in de papieren krant gelezen...
  woensdag 17 mei 2006 @ 20:13:00 #215
144250 doesss
Show me the money
pi_37927718
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 19:48 schreef schatje het volgende:

[..]

Stel je niet zo aan zeg .
Tuurlijk, waarom zouden we ons druk maken om omgangsvormen.
The streets will flood with the blood of the none believers!
Life is just a ride!
pi_37927760
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 20:08 schreef Brahimov het volgende:

[..]

* Kay verdenkt
Had die niet ook wat met Leefbaar NL van doen...?
  woensdag 17 mei 2006 @ 20:16:02 #217
135281 Brahimov
pi_37927839
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 20:14 schreef weathergirl het volgende:

[..]

Had die niet ook wat met Leefbaar NL van doen...?
Yep, hij adviseerde Fortuyn totdat die de LPF begon. Hij adviseerde ook Mondale en Dukakis
pi_37927975
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 20:07 schreef weathergirl het volgende:

[..]

Verdonk zegt zelf dat ze dat gedaan heeft omdat het om een parlementslid gaat. Dat zou best kunnen.

Maar ik vraag me af wat er was gebeurt als ze pas over een paar weken hiermee was gekomen. Dan had iedereen lopen zeiken over dat de kamer te laat over zo'n belangrijke zaak is ingelicht. En dat AHA te laat is ingelicht.
Voor het snel en langzaam tot een conclusie komen is beide wat te zeggen. AHA heeft m.i. er ook belang bij dat ze zo snel mogelijk wordt ingelicht, nu kan ze tenminste iets aan de situatie doen.

Bij sommige mensen kun je toch nooit goed doen.

Verder heeft de wet bepaalt dat AHA "guilty" is.
En ten slotte: het gaat nergens over, AHA dient een nieuw verzoek in, dat wordt even afgeraffeld door de IND, en klaar. Situatie weer als vanouds. AHA andermaal Nederlandse, wij hebben onze 2-maandelijkse politieke rel weer gehad, en de politiek heeft zich van hun goeie kant laten zien. Boeiend zeg.
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 20:13 schreef doesss het volgende:

[..]

Tuurlijk, waarom zouden we ons druk maken om omgangsvormen.
Gadverdamme, omgangsvormen.
Doe niet zo mal joh.
pi_37927995
Ja, en toen later heeft Kay nog dat jonge grietje van LN geadviseerd, die dikkige, die na die vent van het openbaar ministerie op de lijst stond

* weathergirl is zó goed met namen

Vergeten we trouwens in de discussie niet een beetje dat AHA sowieso uit NL wilde vertrekken? Het had me niets verbaasd als zij daar ook het staatsburgerschap had aangevraagd om daar dus genaturaliseerd te worden. Waardoor ze Amerikaanse wordt.
(Ik besef dat dit slechts speculatie is, sorry.)
pi_37928104
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 20:19 schreef oheng het volgende:

[..]

Verdonk zegt zelf dat ze dat gedaan heeft omdat het om een parlementslid gaat. Dat zou best kunnen.

Maar ik vraag me af wat er was gebeurt als ze pas over een paar weken hiermee was gekomen. Dan had iedereen lopen zeiken over dat de kamer te laat over zo'n belangrijke zaak is ingelicht. En dat AHA te laat is ingelicht.
Voor het snel en langzaam tot een conclusie komen is beide wat te zeggen. AHA heeft m.i. er ook belang bij dat ze zo snel mogelijk wordt ingelicht, nu kan ze tenminste iets aan de situatie doen.

Bij sommige mensen kun je toch nooit goed doen.

Verder heeft de wet bepaalt dat AHA "guilty" is.
En ten slotte: het gaat nergens over, AHA dient een nieuw verzoek in, dat wordt even afgeraffeld door de IND, en klaar. Situatie weer als vanouds. AHA andermaal Nederlandse, wij hebben onze 2-maandelijkse politieke rel weer gehad, en de politiek heeft zich van hun goeie kant laten zien. Boeiend zeg.
Dat laatste ben ik met je eens. Ik vind het behoorlijk gehyped. Aan de andere kant, zelfs de wereldpers pakt dit op. Dat zegt wel iets, het gaat niet alleen om dit geval op zich maar om de groeiende onvrede over het immigratie- en vreemdelingenbeleid van ons land. Dat overigens niet van Verdonk komt, maar van het gehele kabinet. Verdonk voert uit.

Met de rest ben ik het niet eens. Verdonk heeft a) de mogelijkheid om de kamer onder embargo te informeren (alleen is de kans op een lek groot) en b) alleen de betrokkenen te informeren. Dat had ze achteraf gemakkelijk kunnen uitleggen. Beter dan de situatie nu, in elk geval.
  † In Memoriam † woensdag 17 mei 2006 @ 20:24:17 #221
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_37928195
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 20:19 schreef weathergirl het volgende:

Vergeten we trouwens in de discussie niet een beetje dat AHA sowieso uit NL wilde vertrekken?
Dat viel mij dus op dat ze een paar keer zei dat ze graag haar mandaat had afgemaakt en dat het met bedreigingen en zonder huis moeilijk was maar niet onmogelijk. Zonder nationaliteit werd het haar echter onmogelijk gemaakt.

Maarrrr.. ze was al van plan om te vertrekken voordat dit hele gedoe begon. In de uitzending van Zembla had ze het er notabene over. Beetje verlakkerij dus.
  woensdag 17 mei 2006 @ 20:25:34 #222
135281 Brahimov
pi_37928230
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 20:19 schreef weathergirl het volgende:
Ja, en toen later heeft Kay nog dat jonge grietje van LN geadviseerd, die dikkige, die na die vent van het openbaar ministerie op de lijst stond

* weathergirl is zó goed met namen
Haitske van der Linde ?
  woensdag 17 mei 2006 @ 20:25:55 #223
16715 Mylene
*schatje*
pi_37928408
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 20:21 schreef weathergirl het volgende:

[..]

Dat laatste ben ik met je eens. Ik vind het behoorlijk gehyped. Aan de andere kant, zelfs de wereldpers pakt dit op. Dat zegt wel iets, het gaat niet alleen om dit geval op zich maar om de groeiende onvrede over het immigratie- en vreemdelingenbeleid van ons land. Dat overigens niet van Verdonk komt, maar van het gehele kabinet. Verdonk voert uit.
Ik denk dat de wereld meer er over in zit dat een islam criticus schijnbaar de mond gesnoerd wordt.
En over groeiende onvrede over het asielbeleid in Nederland merk ik eerlijk gezegd niet veel.
quote:
Met de rest ben ik het niet eens. Verdonk heeft a) de mogelijkheid om de kamer onder embargo te informeren (alleen is de kans op een lek groot) en b) alleen de betrokkenen te informeren. Dat had ze achteraf gemakkelijk kunnen uitleggen. Beter dan de situatie nu, in elk geval.
Ook daar zijn genoeg nadelen bij te bedenken
Verdonk licht alleen kamer in: onmenselijk dat AHA niet op de hoogte wordt gebracht
Verdonk licht AHA in: vriendjespolitiek, de kamer heeft er recht op om over zo'n belangrijke zaak geinformeerd te worden.

Ik hoor Halsema nu al klagen over het onrecht dat AHA cq kamer aangedaan wordt door de onmenselijke cq onverantwoordelijke beslissingen dan Verdonk.

Sorry hoor, maar je kan als minister met deze hele zaak geen kant op.
  woensdag 17 mei 2006 @ 20:30:52 #225
135281 Brahimov
pi_37928433
Wiki zegt:

Kay van de Linde (1963) is een Nederlandse 'spindoctor'. Hij verbleef lange tijd in de Verenigde Staten, waar hij zowel Democratische als Republikeinse politici begeleidde. In 2001 kwam hij terug naar Nederland, waar hij als campagneleider van Leefbaar Nederland betrokken was bij de opkomst van Pim Fortuyn. De breuk tussen Leefbaar Nederland en Fortuyn in februari 2002 was tevens het einde van de samenwerking tussen Fortuyn en Van de Linde. Later zou de spindoctor in een interview bekennen de vermeende demonisatie van zijn lijsttrekker door de media bewust te hebben opgeklopt en uitgespeeld, om zo een underdogpositie te creëren die electoraal gunstig zou zijn.

Kay van de Linde is de zoon van voormalig televisiemaker Wibo van de Linde, en de broer van Haitske van de Linde, die in 2003 lijsttrekker was van Leefbaar Nederland.

Op 4 april 2006 maakte Rita Verdonk bekend Van de Linde als campagneleider te hebben aangesteld, in haar streven lijsttrekker van de VVD te worden.

[ Bericht 2% gewijzigd door Brahimov op 17-05-2006 20:36:39 ]
pi_37928486
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 20:24 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Dat viel mij dus op dat ze een paar keer zei dat ze graag haar mandaat had afgemaakt en dat het met bedreigingen en zonder huis moeilijk was maar niet onmogelijk. Zonder nationaliteit werd het haar echter onmogelijk gemaakt.

Maarrrr.. ze was al van plan om te vertrekken voordat dit hele gedoe begon. In de uitzending van Zembla had ze het er notabene over. Beetje verlakkerij dus.
Ze had ook al bij Zalm bedankt voor 2007. Haar politieke carriere in de politiek liep dus ook ten einde.
pi_37928608
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 15:23 schreef MrBean het volgende:
[afbeelding]

Whihi .
  woensdag 17 mei 2006 @ 20:38:55 #228
16715 Mylene
*schatje*
pi_37928761
Ze zegt weer dat Hirsi Ali het Nederlandschap nooit heeft gekregen.
  woensdag 17 mei 2006 @ 20:40:20 #229
135281 Brahimov
pi_37928827
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 20:38 schreef schatje het volgende:
Ze zegt weer dat Hirsi Ali het Nederlandschap nooit heeft gekregen.
De naald blijft hangen
pi_37928863
Ja, leuk die 'heroverweging'. Maar Verdonk gaat echt niet haar besluit/constatering bijstellen.
  woensdag 17 mei 2006 @ 20:43:01 #231
135281 Brahimov
pi_37928944
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 20:41 schreef Airelle het volgende:
Ja, leuk die 'heroverweging'. Maar Verdonk gaat echt niet haar besluit/constatering bijstellen.
Wel als het aan Zalm ligt
pi_37929014
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 20:43 schreef Brahimov het volgende:

[..]

Hopelijk krijgt 'ie gelijk.
  woensdag 17 mei 2006 @ 20:51:26 #233
37769 erodome
Zweefteef
pi_37929306
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 20:45 schreef Airelle het volgende:

[..]

Hopelijk krijgt 'ie gelijk.
Waarom, anderen worden ook gewoon volgens deze regels behandeld, waarom zou dat voor hirsi anders zijn?

Erger nog, haar "leugens" kunnen nog weleens voor enorme problemen gaan zorgen aangezien alle beslissingen van de afgelopen 3 jaar dan niet rechtsgeldig zijn volgens de harde letter van de wet.

Komop zeg, voor miep de bakker van op de hoek ligt niet de hele politiek overhoop, die wordt er gewoon uitgeknikkert als ze erachter komen dat miep eigenlijk sara heet en geen haan die ernaar kraait, als er dan mensen zeggen ja maar laat toch blijven wordt er met strak smoelwerk gezegd, nee dat kan niet, regels zijn regels, wet is wet.

Dan is dat nu ook zo en niet ineens niet zo omdat iemand zich in een hoge positie bevindt die veel aandacht krijgt.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_37929368
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 20:51 schreef erodome het volgende:

[..]

Waarom, anderen worden ook gewoon volgens deze regels behandeld, waarom zou dat voor hirsi anders zijn?

Erger nog, haar "leugens" kunnen nog weleens voor enorme problemen gaan zorgen aangezien alle beslissingen van de afgelopen 3 jaar dan niet rechtsgeldig zijn volgens de harde letter van de wet.

Komop zeg, voor miep de bakker van op de hoek ligt niet de hele politiek overhoop, die wordt er gewoon uitgeknikkert als ze erachter komen dat miep eigenlijk sara heet en geen haan die ernaar kraait, als er dan mensen zeggen ja maar laat toch blijven wordt er met strak smoelwerk gezegd, nee dat kan niet, regels zijn regels, wet is wet.

Dan is dat nu ook zo en niet ineens niet zo omdat iemand zich in een hoge positie bevindt die veel aandacht krijgt.
Ik vind ook dat ze het land uitmoet MAAR dat is helemaal niet aan de orde (ze gaat immers zelf al). Ik doelde op 'de manier waarop' waar het dus gister de hele avond (en nacht) over ging in het debat.
pi_37929698
Ze was net te zien in Netwerk en ik vind het echt sneu voor haar op welke manier ze is en wordt behandeld. Ik heb diep respect voor haar.
  woensdag 17 mei 2006 @ 21:19:33 #236
135281 Brahimov
pi_37930471
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 21:01 schreef FuifDuif het volgende:
Ze was net te zien in Netwerk en ik vind het echt sneu voor haar op welke manier ze is en wordt behandeld. Ik heb diep respect voor haar.
Voor AHA, neem ik aan?
pi_37930502
En dan Balkenlul die "erop toe zal zien dat Verdonk de wil van de Kamer uitvoert"!
Verdonk is politiek mishandeld voor een vieze leugenachtige Somalische die in Amerika voor een massamoordenaar gaat werken. BAH!
De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
pi_37930609
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 21:19 schreef Brahimov het volgende:

[..]

Voor AHA, neem ik aan?
Rita Verdonk natuurlijk!
  woensdag 17 mei 2006 @ 21:23:42 #239
135281 Brahimov
pi_37930645
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 21:22 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Rita Verdonk natuurlijk!
pi_37930660
Mikrosoft, het is inderdaad een trieste zaak. Wat een achterlijk kutland is Nederland aan het worden. We worden geregeerd door een stelletje mongolen die ontsnapt zijn uit de lokale inrichting.
pi_37930678
Ik vind 't eigenlijk helemaal niet erg als er 'n uitzondering zou gelden voor politici.
  woensdag 17 mei 2006 @ 21:38:21 #242
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_37931457
Ik vind dat gedoe over dat mailadres ook zo vaag. Ik zie Rita V niet al intellectueel erg hoogstaand en verdenk haar er ook niet van nerdy met computers te zijn. Dan kan ze dus bést met AHA gemaild hebben zonder ooit magan@2ekamer.nl gezien te hebben. Immers, outlook geeft niet het mailadres weer maar hetgeen door de mailer is ingevoerd als afzender, en ik neem aan dat AHA daar gewoon haar naam had staan...

Verder denk ik dat uiteindelijk om te voorkomen dat er politiek een achterafprobleem gaat ontstaan er wel een oplossing gevonden zal worden (wellicht wordt de wiemagerindeteweedekamerwet veranderd, er gaan al jaren stemmen op om vluchtelingen en mensen met andere langdurige verblijfsstatussen meer politieke mogelijkheden te geven (al wordt dat óók moelijk omdat dan (bijvoorbeeld) het zou kunnen gebeuren dat een somalische zou moeten stemmen over wel of niet geld sturen naar dat land en dan krijg je belangenverstrengelingen natuurlijk))
Prrrrr
  woensdag 17 mei 2006 @ 21:40:38 #243
16715 Mylene
*schatje*
  woensdag 17 mei 2006 @ 21:42:50 #244
135281 Brahimov
pi_37931671
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 21:40 schreef schatje het volgende:
Maakt Verdonk nog kans als lijsttrekker?

Straks in Nova .
Neen
  woensdag 17 mei 2006 @ 21:52:50 #245
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_37932184
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 21:38 schreef mspoez het volgende:
Ik vind dat gedoe over dat mailadres ook zo vaag. Ik zie Rita V niet al intellectueel erg hoogstaand en verdenk haar er ook niet van nerdy met computers te zijn. Dan kan ze dus bést met AHA gemaild hebben zonder ooit magan@2ekamer.nl gezien te hebben. Immers, outlook geeft niet het mailadres weer maar hetgeen door de mailer is ingevoerd als afzender, en ik neem aan dat AHA daar gewoon haar naam had staan...
Klopt, Outlook kan best 'H. Ali.' aangeven als afzender, of H.Ali auto-aanvullen. Dus zelfs al zou verdonk hele mailwisselingen hebben gehad met Hirschi ali/magan@tweedekamer.nl, dan nog heeft ze wel een mogelijkheid om te kunnen beweren dat ze nooit geweten had dat 'magan' haar achternaam was.

[ Bericht 0% gewijzigd door gronk op 17-05-2006 22:08:31 ]
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_37932218
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 21:40 schreef schatje het volgende:
Maakt Verdonk nog kans als lijsttrekker?

Straks in Nova .
ik denk het ook niet, ze heeft de vvd, het kabinet en nederland voor schut gezet
  woensdag 17 mei 2006 @ 21:58:40 #247
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_37932444
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 20:51 schreef erodome het volgende:

Zoveel paspoorten zijn er nog niet ingenomen.
Hirsi Ali is geen hoge miep, Hirsi Ali is iemand die met gevaar voor eigen leven problemen op de agenda heeft gezet waar Nederland een antwoord op moet geven. Haar waarde voor de Nederlandse samenleving is bijzonder groot. Zij verdient respect.
En laat Rita haar potentie als "leider" maar bewijzen door te laten zien dat ze niet als een robot wetten uitvoert.
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
pi_37932488
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 21:38 schreef mspoez het volgende:
Ik vind dat gedoe over dat mailadres ook zo vaag. Ik zie Rita V niet al intellectueel erg hoogstaand en verdenk haar er ook niet van nerdy met computers te zijn. Dan kan ze dus bést met AHA gemaild hebben zonder ooit magan@2ekamer.nl gezien te hebben. Immers, outlook geeft niet het mailadres weer maar hetgeen door de mailer is ingevoerd als afzender, en ik neem aan dat AHA daar gewoon haar naam had staan..
Ja, maar waar moeten we dán een politiek spelletje over spelen?
Het was wél live op TV hè!

Waarom over belangrijke dingen praten als je over emailtjes kunt ouwehoeren.
pi_37932853
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 20:19 schreef oheng het volgende:
daar gaat iedereen maar van uit, maar is dat wel zo .. die vluchtelingenstatus is immers ook verkregen op het verstrekken van verkeerde informatie, zij was/is geregistreerd als vluchtelinge in Kenia en daarom is haar registratie hier niet rechtsgeldig ?
pleased to meet you
pi_37932867
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 20:43 schreef Brahimov het volgende:

[..]

Is die tegenwoordig ook al rechter?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')