quote:
quote:
Jawel dat staat er toch gekkie! Voorquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:08 schreef HuHu het volgende:
Niet voor mij?
Klopt.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Overigens horen er na een dubbele punt geen hoofdletters tekomen, tenzij het namen en dergelijken betreft.
Ow gut... ja nu zie ik het!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:09 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jawel dat staat er toch gekkie! Voorjou
!!!!
quote:
Ok, als jij het zegtquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Klopt.
Maar waar het TT's betreft mag het ook van mij. Dat is mooier![]()
quote:
Zag je mevrouw Halsema ( brrrrrrrrrquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]Dat adres klopt nu toch niet meer
[edit] Oh nee, juist wel
![]()
[/edit]
Maar idd toffe tv. VooralFemke vs. Rita
was smullen.
![]()
Idd! Maar dat Rita juist om zo'n suf punt zo kwaad wordt: "IK HEB NOOIT GE-E-MAILD MET AYAAN HIRSI ALI!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:22 schreef Airelle het volgende:
[..]
Zag je mevrouw Halsema ( brrrrrrrrr) boos kijken. Hilarisch gewoon. Net een kind dat geen ijsje mocht.
Ach, Halsema is gewoon onwijs annoying. Maar ze heeft soms wel een goed punt.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:28 schreef Airelle het volgende:
Ik zou ook kwaad worden als ik het gezicht van Halsema zag. Ook al zegt ze geen woord. Wat een kutwijf is dat zeg. Niet te filmen!
Zal ik een topic openen in Soaps, Showbizz & Sterren?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:29 schreef MissBliss het volgende:
Ik krijg bijna het idee dat ik iets boeiends mis!
Klopt!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:29 schreef MissBliss het volgende:
Ik krijg bijna het idee dat ik iets boeiends mis!
SOMS? Nooit. Ze doet altijd alsof ze alle wijsheid in pacht heeft. Raar eigenlijk dat GROENlinks het meest dogmatische milieubeleid heeft van alle politieke partijen in NL. Eigenlijk zouden zij zichzelf moeten opheffen en niet d66.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ach, Halsema is gewoon onwijs annoying. Maar ze heeft soms wel een goed punt.![]()
Nu niet trouwens.![]()
Mwaquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:30 schreef Airelle het volgende:
[..]
Zal ik een topic openen in Soaps, Showbizz & Sterren?
Vandaar ook bijnaquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Klopt!![]()
Maar het is politiek. Niet jouw ding, toch?
Het is soap.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Klopt!![]()
Maar het is politiek. Niet jouw ding, toch?
quote:
Oeh ja... da's waar!quote:
Ik bedoel maar.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]Alsjeblieft!
Wij "gedurfde tactiek"-ers moeten lief voor elkaar zijn, toch?![]()
* OP checkt.quote:
Half niet zoveel als jij!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:34 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik bedoel maar..
Echt tof van je Zhenar, je bent écht tof.. En gedurfd!
!
Damn, ik weet niet of ik Grey's Anatomy moet gaan kijken of op Ned3 moet blijven...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:39 schreef Airelle het volgende:
WHIHIHIHIHIHI!!!!!!!
Ik zit al een uur aan de buis gekluisterdquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Damn, ik weet niet of ik Grey's Anatomy moet gaan kijken of op Ned3 moet blijven...![]()
![]()
Ik ook zoietsquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:43 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik zit al een uur aan de buis gekluisterd.
DAT is nog zieker dan elke dinsdag naar het 'vragenuurtje' kijken!!!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:49 schreef Bupatih het volgende:
OMG! Ik heb zelfs de totale linkjeslijst geüpdatet!
Nou, ik weet al waar ik mij op ga aftrekken vanavondquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:49 schreef Bupatih het volgende:
quote:Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft.
Ik doe het voor jullie!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:53 schreef Airelle het volgende:
[..]
DAT is nog zieker dan elke dinsdag naar het 'vragenuurtje' kijken!!!!
Ik op Lousewies en Femke.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nou, ik weet al waar ik mij op ga aftrekken vanavond![]()
quote:
Hmmm, ik twijfel...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:53 schreef Airelle het volgende:
[..]
DAT is nog zieker dan elke dinsdag naar het 'vragenuurtje' kijken!!!!
Hij kan mooi het plaatsje van AHM overnemen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:13 schreef Bupatih het volgende:
Nee, man! Docters van Leeuwen!
[afbeelding]
Hell yeahquote:
Ik vind het ook net een beetje jammerquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:25 schreef Bupatih het volgende:
Misstique?
Of je vraagt haar ten huwelijk via een topic.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:25 schreef Bupatih het volgende:
Misstique?
Nee, dat is het hele eieren eten!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
Daar zal toch wel een RL aanzoek aan vooraf zijn gegaan?![]()
Ehm... modern.quote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:26 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik vind het ook net een beetje jammer. Maar wel lief opzich
!
Wat lief? Wat schattig?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het wel schattig.
Over kleinkinderen hoef ik me niet druk te makenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Wat lief? Wat schattig?
Jezus, ik zou me echt de ogen uit mijn kop schamen als je dit later aan je kleinkinderen moet vertellen!
Nee, ditquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Wat lief? Wat schattig?
Jezus, ik zou me echt de ogen uit mijn kop schamen als je dit later aan je kleinkinderen moet vertellen!
gaat een knaller van een anekdote worden als de kleinkinderen vragen naar jouw jeugdhobby'squote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:49 schreef Bupatih het volgende:
Feliquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:34 schreef PeRi het volgende:
Ik had net FF aan de telefoon en vertelde het; iemand gaf me een link over msn. Dus hij zo; 'OMG dat hoef je van mij dus nooit te verwachten hè. Ik doe het goed. '
HA! Ik ga trouwen jongens.
.
Overigens ben ik het wel met je eensquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, dit
[..]
gaat een knaller van een anekdote worden als de kleinkinderen vragen naar jouw jeugdhobby's![]()
quote:
Buiten dat het echt suf is, is het toch wel lief. Ze gaan trouwen! Dat is tof! Positief mên! Laat de methode achterwege svpquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Wat lief? Wat schattig?
Ik kan zeggen dat ik in mijn jeugd heb bijgedragen aan een betere wereld.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, dit
[..]
gaat een knaller van een anekdote worden als de kleinkinderen vragen naar jouw jeugdhobby's![]()
Is dat echt?? Oh, wel een beetje triest jaquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:25 schreef Bupatih het volgende:
Misstique?
Ja, je bent een SHO'er of nietquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:39 schreef PeRi het volgende:
Nu ik erover nadenk hè, ik zou dit aanzoek afdoen als een grap en grof weigeren. Doe het maar irl opnieuw en goed. Ik ben er ech ff door gefascineerd.
Wát is lief?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:36 schreef PeRi het volgende:
[..]
Buiten dat het echt suf is, is het toch wel lief. Ze gaan trouwen! Dat is tof! Positief mên! Laat de methode achterwege svp.
Wie weet hebben ze van tevoren ooit besproken van "wat is een toffe manier om iemand ten huwelijk te vragen?" en dat zij toen zei: "als je mij vraagt, moet je het via Fok! doen. Dat moet hilarisch worden! Kun je je de reacties al voorstellen?!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:39 schreef PeRi het volgende:
Nu ik erover nadenk hè, ik zou dit aanzoek afdoen als een grap en grof weigeren. Doe het maar irl opnieuw en goed. Ik ben er ech ff door gefascineerd.
En al jouw 'O+' reacties dan?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Wat lief? Wat schattig?
dit...quote:
Je weet het allemaal wel goed.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wát is lief?
Hij vraagt iemand ten huwelijk, ja. Dat is lief.
Maar moet dat via een forum?
Ik vind, als je het romantisch / origineel uitvoert, normaal vragen liever!
Maar goed.Dat ze gaan trouwen is leuk voor ze. En daar heb ik ze dan ook mee gefeliciteerd.
Maar ik vind het nogal een zielige methode om iemand ten huwelijk te vragen.
Dat was er één.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En al jouw 'O+' reacties dan?
Zeg dan in dat topic hoe triest je het vind ipv
[..]
dit...
Anders posten we een linkje hierheen in dat topicquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En al jouw 'O+' reacties dan?
Zeg dan in dat topic hoe triest je het vind ipv
[..]
dit...
En ik ga dát topic niet verzieken met negatieve reacties.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat was er één.
En toen koesterde ik nog de hoop dat het niet echt was.
Doe wat je niet laten kan.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Anders posten we een linkje hierheen in dat topic![]()
Bupa is niet van jouw soort hoorquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Bupatih, ben je niet gewoon jaloers dat Dagonet jou niet ten huwelijk heeft gevraagd?
Best een nerdactie. Maar ja, wat verwacht je anders van een FA.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:25 schreef Bupatih het volgende:
Misstique?
Gelukkig niet, nee.quote:
Ik denk altijd maar: als je het achtergrondverhaal niet kent, houd je oordeel dan voor je.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wát is lief?
Hij vraagt iemand ten huwelijk, ja. Dat is lief.
Maar moet dat via een forum?
Ik vind, als je het romantisch / origineel uitvoert, normaal vragen liever!
Maar goed.Dat ze gaan trouwen is leuk voor ze. En daar heb ik ze dan ook mee gefeliciteerd.
Maar ik vind het nogal een zielige methode om iemand ten huwelijk te vragen.
Ik laat me nog liever kastijden door een groep botergeile negers.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Bupatih, ben je niet gewoon jaloers dat Dagonet jou niet ten huwelijk heeft gevraagd?
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik laat me nog liever kastijden door een groep botergeile negers.
Je vindt ons allen kneuzig?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik denk altijd maar: als je het achtergrondverhaal niet kent, houd je oordeel dan voor je.
Ja, het komt wel zeer kneuzig over. Maar dat geldt ook voor posten op een forum. Gaan zeiken over wat mensen wel en niet zouden moeten doen op een forum vind ik nogal hypocriet voor forumgebruikers, helemaal Fok!kers die zelf onwijs veel tijd in het forum steken.
quote:
En daarna rijst gooien enzoquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat was er één.
En toen koesterde ik nog de hoop dat het niet echt was.
Het paste ook zo mooi in de context enzo.quote:
Hoogstwaarschijnlijk.quote:
Nee, ik hebquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En daarna rijst gooien enzo
Maar goed, hebben jullie ook msn-problemen??
Achtergrondverhaal? Ze kennen elkaar 7 maanden.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik denk altijd maar: als je het achtergrondverhaal niet kent, houd je oordeel dan voor je.
Ja, het komt wel zeer kneuzig over. Maar dat geldt ook voor posten op een forum. Gaan zeiken over wat mensen wel en niet zouden moeten doen op een forum vind ik nogal hypocriet voor forumgebruikers, helemaal Fok!kers die zelf onwijs veel tijd in het forum steken.
Kneuzig overkomen door actief deel te nemen aan een forum. Een subtiel verschilquote:
Dat is toch ook msn?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:50 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Nee, ik hebLive Messenger
problemen.
Alsof jij geen moraalridder bent.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:50 schreef Bupatih het volgende:
Maar blijf lekker de moraalridder uithangen.
Die gaat in het lijstje "zinnen waarvan ik nooit had gedacht dat Bupatih die zou uiten".quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ben een realistische moraalridder.quote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De vorige keer in een ShowChat-discussie zat Zhenar ook al de moraalridder uit te hangen met ideeën en visies die totaal niet realistisch zijn!
Ja, maar ik heb nu live messenger die het niet doet, en jij msn messenger die het niet doet.quote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Bupatih,. Je komt echt over als iemand die vindt dat hijzelf gelijk heeft en de rest niet.
Ik ontken het ook niet.quote:
Iemand ten huwelijk vragen via een topic sláát toch ook nergens op?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Bupatih,. Je komt echt over als iemand die vindt dat hijzelf gelijk heeft en de rest niet.
quote:
quote:
Bedoel je die discussie toen na de dood van frédérique? Even zoeken.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ben een realistische moraalridder.
De vorige keer in een ShowChat-discussie zat Zhenar ook al de moraalridder uit te hangen met ideeën en visies die totaal niet realistisch zijn!
Dat ging volgens mij over hulp aan anderen enzo.
Damn! Ik ben het kwijt...ik ga morgen wel ff zoeken!
Ja, die!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:55 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Bedoel je die discussie toen na de dood van frédérique? Even zoeken.
Bij mij niet nee...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:54 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb nu live messenger die het niet doet, en jij msn messenger die het niet doet.
Dat heb ik toch liever msn. Ik ben alleen nog te lui om dat weer de gaan installeren.
Maar msn doet het dus niet.
Ik bedoel met "achtegrondverhaa": wat voor mensen het zijn en hoe hun relatie in elkaar steekt. Aanzoeken doet iedereen op een eigen manier. De één vraagt het in een karaokebar. Niet mijn keus, maar hey, whatever floats your boat. De ander schrijft het met een vliegtuig in de lucht (okee, dit gebeurt meestal alleen in films). Is dat dan romantisch of onpersoonlijk, omdat de woorden niet uit direct jouw mond komen? Whatever, de boodschap komt uit het hart. (Wauw, dit is pas echt de moraalridder uithangen!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Achtergrondverhaal? Ze kennen elkaar 7 maanden.
Dat discussies bij jou alleen draaien om wie er gelijk heeft zegt al genoeg.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Iemand ten huwelijk vragen via een topic sláát toch ook nergens op?
En met die andere discussie had ik ook gelijk.(Ik zal hem morgen even opzoeken)
En er zijn best momenten dat ik mijn ongelijk erken, hoor... Maar dat zijn zeldzame momenten.
Eensquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Enne...van posten op een forum steek je nog wat van op, het is ter vermaak (en je kan potentiële echtgenotes ontmoeten)
Tuurlijk mogen Fok!kers over elkaar zeiken!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:50 schreef Bupatih het volgende:
Maar wat jij nu zegt, raakt kant noch wal. Want jij stelt dat FOK!kers niet mogen zeiken over FOK!kers. Waarom niet?
Ik vind iemand ten huwelijk vragen héél wat anders dan reacties posten.
Oftewel, je vergelijkt appels met peren.
Dan ben ik het ook met jou eensquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Zhenar, ik ben het met je eens.
Die TT!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:02 schreef alwaysthebest het volgende:
ShowChat #720: MissBliss de liefste deel 1
Iets daaronder begint de discussie al.
Ik word er juist geil vanquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat is het toch met discussies vanavond. Ik word er een beetje gek van.
Van discussiëren met Bupatih?quote:
Je wacht nog op deel 2?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die TT!! Dat was ik al helemaal vergeten
Van discussiëren met wie dan ook!quote:
Ik ben eigenlijk ook wel verzot op discussiesquote:
Ik zou het laten afhangen van de persoon in kwestie.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:12 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik zou zelfs trouwens wel gewoon ouderwets op de knietjes gaan.. Op een origineel manier, maar wel ouderwets.
Maar we zijn het eensquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk ook wel verzot op discussies.
Dan is het toch juist leuk om die ideeën te spuien en tegen de fokkers in te gaan?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:16 schreef muhammad_ali het volgende:
Hier nog een
Moet zeggen dat ik vaak ook wel POL volg. Maar niet vaak reageer omdat ik gekke hersenkronkels ofzo heb die andere fokkers niet snappen
Jullie kunnen altijd mij bashenquote:
Je bent een slet.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:17 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Jullie kunnen altijd mij bashenOokal is dat niet wenselijk natuurlijk
![]()
Nou heb probleem is dat ik toch gelijk wil krijgen.(ja ik ben echt een kutkind op dat gebied) en dan raak ik zwaar gefrustreerd. Vooral als ik weet dat ik gelijk hebquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:17 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dan is het toch juist leuk om die ideeën te spuien en tegen de fokkers in te gaan?
Vanmiddag toen ik tegenstribbelde was het veel leuker, niet waarquote:
Deel 2 tot en met 100 ja en dan een online huwelijksaanzoekquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:11 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Je wacht nog op deel 2?.
Oh, en ik ben het grotendeels met Zhenar eens.
politiek hoeft niet stijfjes en strikt maar het probleem is dat het in Nederland wel zo gaat. Weet je waarom Erik. Omdat iedereen een skelet in de kast heeft, en daarom niet op andermans tenen wil gaan staan.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kom nóóit in POL, maar dat is meer omdat ik de politiek zo ontzettend stijfjes en strikt vind. Bah.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Deel 2 tot en met 100 ja en dan een online huwelijksaanzoek![]()
Ik moet áltijd aan flauwe grapjes denken als ik het woord "kast" ziequote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:20 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
politiek hoeft niet stijfjes en strikt maar het probleem is dat het in Nederland wel zo gaat. Weet je waarom Erik. Omdat iedereen een skelet in de kast heeft, en daarom niet op andermans tenen wil gaan staan.
Daarom is er nog geen motie tegen minister verdonk....
Van jou ja.quote:
Ik zal mijn best doen het woord te vermijden dan.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik moet áltijd aan flauwe grapjes denken als ik het woord "kast" zie![]()
.
ja, maar omdat het zo overkomt, met allemaal van die grijzen en bekakt, politiek correct taalgebruik krijg ik geen zin om het te volgen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:22 schreef alwaysthebest het volgende:
Politiek is zeker niet stijfjes en strikt hoor. Het komt zo missschien over soms, maar eigenlijk is het best interessant.
Jawel, hoor, en probeer alsjeblieft geen woorden te vermijden voor mij. Zeg wat je wilt zeggen en hoe je het wilt zeggen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:23 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Ik zal mijn best doen het woord te vermijden dan.![]()
Maar je snapt wat ik bedoel toch?
Waar was ik toen?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:02 schreef alwaysthebest het volgende:
ShowChat #720: MissBliss de liefste deel 1
Iets daaronder begint de discussie al.
Zoiets als: dan moet dat skelet maar eens uit de kast komen!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik moet áltijd aan flauwe grapjes denken als ik het woord "kast" zie![]()
.
quote:
allright.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jawel, hoor, en probeer alsjeblieft geen woorden te vermijden voor mij. Zeg wat je wilt zeggen en hoe je het wilt zeggen.
Ja, ongeveer.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:25 schreef Paltos het volgende:
[..]
Zoiets als: dan moet dat skelet maar eens uit de kast komen!![]()
Cold feetquote:
Die heeft geen deel 2 geopend..quote:
Laat maarquote:
Ik wel?quote:
Engelstalige uitdrukkingen... you gotta love 'emquote:
Weet je, jij bent soms best tof.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Engelstalige uitdrukkingen... you gotta love 'em![]()
Dat besef je nu pas?!quote:
Leg uit, alsje.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:29 schreef Paltos het volgende:
Ik snap hem niet.
Dan weet je ook eens hoe ik me in het dagelijks leven voelquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:29 schreef Paltos het volgende:
Ik snap hem niet.
Het besef is er al een tijdje, maar ervoor uitkomen is een ander verhaalquote:
Wil je er over pratenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan weet je ook eens hoe ik me in het dagelijks leven voel [afbeelding].
Jamaar! Ik wil het snappen!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan weet je ook eens hoe ik me in het dagelijks leven voel [afbeelding].
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het besef is er al een tijdje, maar ervoor uitkomen is een ander verhaal. (Hm, dit zinnetje heb ik wel eens eerder gebruikt, volgens mij
).
Ah... de Zhenar-coming-out. Elke zichzelf respecterende ShowChatter gaat ooit die fase door.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het besef is er al een tijdje, maar ervoor uitkomen is een ander verhaal. (Hm, dit zinnetje heb ik wel eens eerder gebruikt, volgens mij
).
En als Jack Bauer is de problemen zit, niet vergetenL Hij kan niet dood.quote:
Neequote:
Colf feet is een Engelse uitdrukking voor wanneer je vlak voor een grote gebeurtenis (zoals trouwen) sterke twijfels krijgt, en er over nadenkt om het gewoon niet te doen. Ofzo.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:32 schreef Paltos het volgende:
[..]
Jamaar! Ik wil het snappen!
Ik heb koude voeten..
Engels...
Cold feet, jah...
Engelse uitdrukking, hmm...
!
Houd er een aansteker onderquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:32 schreef rena het volgende:
NEE ik heb KOUDE voeten en ze zitten aan mijn lichaam vast![]()
$#*%$(*@%*%
![]()
![]()
GRRRRRRR.
Jah, ik heb het ook maar opgezocht.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:33 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik heb ook even moeten opzoeken wat je nou bedoelde..
quote:
Cold feet is een Engelse uitdrukking voor wanneer je vlak voor een grote gebeurtenis (zoals trouwen) sterke twijfels krijgt, en er over nadenkt om het gewoon niet te doen. Ofzo.quote:
Doe lekker warme sokken aan. Of leg je voeten op/onder een huisdier van respectabele grootte.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:34 schreef rena het volgende:
[..]
Nee want dat doet dan weer pijn![]()
Denk eens logisch na joh![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:34 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Cold feet is een Engelse uitdrukking voor wanneer je vlak voor een grote gebeurtenis (zoals trouwen) sterke twijfels krijgt, en er over nadenkt om het gewoon niet te doen. Ofzo.
Dankje, dankje!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:34 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Cold feet is een Engelse uitdrukking voor wanneer je vlak voor een grote gebeurtenis (zoals trouwen) sterke twijfels krijgt, en er over nadenkt om het gewoon niet te doen. Ofzo.
Dat wist ik ondertussen al.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Colf feet is een Engelse uitdrukking voor wanneer je vlak voor een grote gebeurtenis (zoals trouwen) sterke twijfels krijgt, en er over nadenkt om het gewoon niet te doen. Ofzo.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Doe lekker warme sokken aan. Of leg je voeten op/onder een huisdier van respectabele grootte.
Ik denk nooit na, dat is mijn specialiteitquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:34 schreef rena het volgende:
[..]
Nee want dat doet dan weer pijn![]()
Denk eens logisch na joh![]()
![]()
quote:
Ik post iets, en vervolgens doet atb precies hetzelfde posten en wie krijgt (als eerste) de aandacht en bedankjes?quote:
Echte liefdequote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik post iets, en vervolgens doet atb precies hetzelfde posten en wie krijgt (als eerste) de aandacht en bedankjes?
Tut tut.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik post iets, en vervolgens doet atb precies hetzelfde posten en wie krijgt (als eerste) de aandacht en bedankjes?
Ik ook.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:39 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Tut tut.
Ik heb een typefout verbeterd.
.
Kloptquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:33 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
En als Jack Bauer is de problemen zit, niet vergetenL Hij kan niet dood.
Je bent net genoeg.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:39 schreef rena het volgende:
[..]
Ik geef jou toch aandacht? OF BEN IK NIET GOED GENOEG SOMS
![]()
![]()
?
quote:
quote:
Uhm neequote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:40 schreef muhammad_ali het volgende:
MissBliss, jij hebt een beetje dezelfde muzieksmaak als ik.
Weet je nog een aantal leuke nieuwe albums/?
http://www.eyupciftci.nl/albums.html <--- mijn albums
K-otic.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uhm nee
Je hebt veel meer dan ik en de helft ken ik niet
Maar in ieder geval alle albums van Muse natuurlijk
[afbeelding]
Maar ik heb ook nog echte cd's
Meeste van deze albums heb ik ook in de vorm van een cd(legaal)quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uhm nee
Je hebt veel meer dan ik en de helft ken ik niet
Maar in ieder geval alle albums van Muse natuurlijk
[afbeelding]
Maar ik heb ook nog echte cd's
quote:
trusten Erik.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, ik ga naar bedje toe.
Trusten ieder.
Van de week via illegale wegen binnengehaaldquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:51 schreef muhammad_ali het volgende:
Ik zie daar The Crandberries staan. Die moet ik nog!
Ik kijk tegenwoordig de Pfaffsquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:23 schreef babette21 het volgende:
ik kijk niet meer
quote:
quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:11 schreef PeRi het volgende:
Lekker gesport, maar ik ben verrot. Bootcamp!
Tot je we ons?quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:13 schreef PeRi het volgende:
[..]
Wacht maar tot je we ons uithoudingsvermogen gaan testen samen..
We samen ons, je mijn merkt. Ofzo.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:14 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Tot je we ons?
Met mijn ervaring gek![]()
Ik bedoel dus dat je het wel zult merken wat Billie Banks met mijn conditie heeft gedaan, als we seks hebben bij Teen straks. Enzo.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
je hersencellen sterven af door Billie Banks![]()
Tja, dat krijg je met een opleiding rechtenquote:Op woensdag 17 mei 2006 11:57 schreef alwaysthebest het volgende:
Zo, nog steeds duizelig, en daar zit ik achter een computer voor school keihard te werken..
quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:49 schreef muhammad_ali het volgende:
Ik ben thuis:
Lees ik net dit: Vijf Turkse rechters neergeschotenBest erg
Ik moest lachenquote:Aslan Alpaslan
quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:05 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je met een opleiding rechten![]()
2e Jaar.quote:Hoever ben je al, met je opleiding?
Je gaat solo rokenquote:Op woensdag 17 mei 2006 11:32 schreef Canisfire het volgende:
Ooh ooh ik ga zo solo roken.
'Teken 1 van het begin van een verslaving![]()
Ik ben al 3 maanden gstopt!quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je gaat solo roken
Je bedoelt dat je het niet meer in een groep doet om "stoer" te zijn?
Het zijn wel 5 lijken die opgeruimt moeten wordenquote:
Nee, het begin van een verslaving is het roken an sich. De eerste sigaret zeg maar.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:32 schreef Canisfire het volgende:
Ooh ooh ik ga zo solo roken.
'Teken 1 van het begin van een verslaving![]()
Dit gaat heel mietig klinken, maar het is echt het beste. Uiteindelijk krijg je die verhalen van ja en het is zonde van je geld en slecht voor je gezondheid. Voor mij was het belangrijkste, om te zien dat ik niet zonder dat ding meer kon.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb zelfs nog nooit een trekje genomen.
Jawel. Met plezier ook, moet ik zeggen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:42 schreef muhammad_ali het volgende:
Jij rookt niet Zhen?
Ja, zoals "neem me in mijn nauwe aarsje"quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb mietigere dingen gehoord.
Als een vrouw het zegt, is het dan weer niet zo mieterig.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, zoals "neem me in mijn nauwe aarsje"Veel mietiger dan dat krijg je het niet
![]()
Maar daar gingen we even niet van uit!quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als een vrouw het zegt, is het dan weer niet zo mieterig.
Bah, dan is het idnerdaad fucking mieterigquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar daar gingen we even niet van uit!![]()
Of... geil?quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bah, dan is het idnerdaad fucking mieterig.
Dilemma...quote:
Ik hoop dat je sterft aan een enge rookziektequote:Op woensdag 17 mei 2006 13:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jawel. Met plezier ook, moet ik zeggen.![]()
![]()
![]()
Gin het over mijquote:
Zoals... AIDS?quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik hoop dat je sterft aan een enge rookziekte
Meer je serieus dat zoiets aantrekkelijk kan zijn?quote:
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=pamela%20anderson&sa=N&tab=wiquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Meer je serieus dat zoiets aantrekkelijk kan zijn?
ebola.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |