Ik doe het voor jullie!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:53 schreef Airelle het volgende:
[..]
DAT is nog zieker dan elke dinsdag naar het 'vragenuurtje' kijken!!!!
Ik op Lousewies en Femke.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nou, ik weet al waar ik mij op ga aftrekken vanavond![]()
quote:
Hmmm, ik twijfel...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:53 schreef Airelle het volgende:
[..]
DAT is nog zieker dan elke dinsdag naar het 'vragenuurtje' kijken!!!!
Hij kan mooi het plaatsje van AHM overnemen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:13 schreef Bupatih het volgende:
Nee, man! Docters van Leeuwen!
[afbeelding]
Hell yeahquote:
Ik vind het ook net een beetje jammerquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:25 schreef Bupatih het volgende:
Misstique?
Of je vraagt haar ten huwelijk via een topic.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:25 schreef Bupatih het volgende:
Misstique?
Nee, dat is het hele eieren eten!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
Daar zal toch wel een RL aanzoek aan vooraf zijn gegaan?![]()
Ehm... modern.quote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:26 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik vind het ook net een beetje jammer. Maar wel lief opzich
!
Wat lief? Wat schattig?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het wel schattig.
Over kleinkinderen hoef ik me niet druk te makenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Wat lief? Wat schattig?
Jezus, ik zou me echt de ogen uit mijn kop schamen als je dit later aan je kleinkinderen moet vertellen!
Nee, ditquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Wat lief? Wat schattig?
Jezus, ik zou me echt de ogen uit mijn kop schamen als je dit later aan je kleinkinderen moet vertellen!
gaat een knaller van een anekdote worden als de kleinkinderen vragen naar jouw jeugdhobby'squote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:49 schreef Bupatih het volgende:
OMG! Ik heb zelfs de totale linkjeslijst geüpdatet!
Feliquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:34 schreef PeRi het volgende:
Ik had net FF aan de telefoon en vertelde het; iemand gaf me een link over msn. Dus hij zo; 'OMG dat hoef je van mij dus nooit te verwachten hè. Ik doe het goed. '
HA! Ik ga trouwen jongens.
.
Overigens ben ik het wel met je eensquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, dit
[..]
gaat een knaller van een anekdote worden als de kleinkinderen vragen naar jouw jeugdhobby's![]()
quote:
Buiten dat het echt suf is, is het toch wel lief. Ze gaan trouwen! Dat is tof! Positief mên! Laat de methode achterwege svpquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Wat lief? Wat schattig?
Ik kan zeggen dat ik in mijn jeugd heb bijgedragen aan een betere wereld.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, dit
[..]
gaat een knaller van een anekdote worden als de kleinkinderen vragen naar jouw jeugdhobby's![]()
Is dat echt?? Oh, wel een beetje triest jaquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:25 schreef Bupatih het volgende:
Misstique?
Ja, je bent een SHO'er of nietquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:39 schreef PeRi het volgende:
Nu ik erover nadenk hè, ik zou dit aanzoek afdoen als een grap en grof weigeren. Doe het maar irl opnieuw en goed. Ik ben er ech ff door gefascineerd.
Wát is lief?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:36 schreef PeRi het volgende:
[..]
Buiten dat het echt suf is, is het toch wel lief. Ze gaan trouwen! Dat is tof! Positief mên! Laat de methode achterwege svp.
Wie weet hebben ze van tevoren ooit besproken van "wat is een toffe manier om iemand ten huwelijk te vragen?" en dat zij toen zei: "als je mij vraagt, moet je het via Fok! doen. Dat moet hilarisch worden! Kun je je de reacties al voorstellen?!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:39 schreef PeRi het volgende:
Nu ik erover nadenk hè, ik zou dit aanzoek afdoen als een grap en grof weigeren. Doe het maar irl opnieuw en goed. Ik ben er ech ff door gefascineerd.
En al jouw 'O+' reacties dan?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Wat lief? Wat schattig?
dit...quote:
Je weet het allemaal wel goed.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wát is lief?
Hij vraagt iemand ten huwelijk, ja. Dat is lief.
Maar moet dat via een forum?
Ik vind, als je het romantisch / origineel uitvoert, normaal vragen liever!
Maar goed.Dat ze gaan trouwen is leuk voor ze. En daar heb ik ze dan ook mee gefeliciteerd.
Maar ik vind het nogal een zielige methode om iemand ten huwelijk te vragen.
Dat was er één.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En al jouw 'O+' reacties dan?
Zeg dan in dat topic hoe triest je het vind ipv
[..]
dit...
Anders posten we een linkje hierheen in dat topicquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En al jouw 'O+' reacties dan?
Zeg dan in dat topic hoe triest je het vind ipv
[..]
dit...
En ik ga dát topic niet verzieken met negatieve reacties.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat was er één.
En toen koesterde ik nog de hoop dat het niet echt was.
Doe wat je niet laten kan.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Anders posten we een linkje hierheen in dat topic![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |