quote:
quote:
Jawel dat staat er toch gekkie! Voorquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:08 schreef HuHu het volgende:
Niet voor mij?
Klopt.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Overigens horen er na een dubbele punt geen hoofdletters tekomen, tenzij het namen en dergelijken betreft.
Ow gut... ja nu zie ik het!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:09 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jawel dat staat er toch gekkie! Voorjou
!!!!
quote:
Ok, als jij het zegtquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Klopt.
Maar waar het TT's betreft mag het ook van mij. Dat is mooier![]()
quote:
Zag je mevrouw Halsema ( brrrrrrrrrquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]Dat adres klopt nu toch niet meer
[edit] Oh nee, juist wel
![]()
[/edit]
Maar idd toffe tv. VooralFemke vs. Rita
was smullen.
![]()
Idd! Maar dat Rita juist om zo'n suf punt zo kwaad wordt: "IK HEB NOOIT GE-E-MAILD MET AYAAN HIRSI ALI!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:22 schreef Airelle het volgende:
[..]
Zag je mevrouw Halsema ( brrrrrrrrr) boos kijken. Hilarisch gewoon. Net een kind dat geen ijsje mocht.
Ach, Halsema is gewoon onwijs annoying. Maar ze heeft soms wel een goed punt.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:28 schreef Airelle het volgende:
Ik zou ook kwaad worden als ik het gezicht van Halsema zag. Ook al zegt ze geen woord. Wat een kutwijf is dat zeg. Niet te filmen!
Zal ik een topic openen in Soaps, Showbizz & Sterren?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:29 schreef MissBliss het volgende:
Ik krijg bijna het idee dat ik iets boeiends mis!
Klopt!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:29 schreef MissBliss het volgende:
Ik krijg bijna het idee dat ik iets boeiends mis!
SOMS? Nooit. Ze doet altijd alsof ze alle wijsheid in pacht heeft. Raar eigenlijk dat GROENlinks het meest dogmatische milieubeleid heeft van alle politieke partijen in NL. Eigenlijk zouden zij zichzelf moeten opheffen en niet d66.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ach, Halsema is gewoon onwijs annoying. Maar ze heeft soms wel een goed punt.![]()
Nu niet trouwens.![]()
Mwaquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:30 schreef Airelle het volgende:
[..]
Zal ik een topic openen in Soaps, Showbizz & Sterren?
Vandaar ook bijnaquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Klopt!![]()
Maar het is politiek. Niet jouw ding, toch?
Het is soap.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Klopt!![]()
Maar het is politiek. Niet jouw ding, toch?
quote:
Oeh ja... da's waar!quote:
Ik bedoel maar.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]Alsjeblieft!
Wij "gedurfde tactiek"-ers moeten lief voor elkaar zijn, toch?![]()
* OP checkt.quote:
Half niet zoveel als jij!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:34 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik bedoel maar..
Echt tof van je Zhenar, je bent écht tof.. En gedurfd!
!
Damn, ik weet niet of ik Grey's Anatomy moet gaan kijken of op Ned3 moet blijven...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:39 schreef Airelle het volgende:
WHIHIHIHIHIHI!!!!!!!
Ik zit al een uur aan de buis gekluisterdquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Damn, ik weet niet of ik Grey's Anatomy moet gaan kijken of op Ned3 moet blijven...![]()
![]()
Ik ook zoietsquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:43 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik zit al een uur aan de buis gekluisterd.
DAT is nog zieker dan elke dinsdag naar het 'vragenuurtje' kijken!!!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:49 schreef Bupatih het volgende:
OMG! Ik heb zelfs de totale linkjeslijst geüpdatet!
Nou, ik weet al waar ik mij op ga aftrekken vanavondquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:49 schreef Bupatih het volgende:
OMG! Ik heb zelfs de totale linkjeslijst geüpdatet!
quote:Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |