quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het besef is er al een tijdje, maar ervoor uitkomen is een ander verhaal. (Hm, dit zinnetje heb ik wel eens eerder gebruikt, volgens mij
).
Ah... de Zhenar-coming-out. Elke zichzelf respecterende ShowChatter gaat ooit die fase door.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het besef is er al een tijdje, maar ervoor uitkomen is een ander verhaal. (Hm, dit zinnetje heb ik wel eens eerder gebruikt, volgens mij
).
En als Jack Bauer is de problemen zit, niet vergetenL Hij kan niet dood.quote:
Neequote:
Colf feet is een Engelse uitdrukking voor wanneer je vlak voor een grote gebeurtenis (zoals trouwen) sterke twijfels krijgt, en er over nadenkt om het gewoon niet te doen. Ofzo.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:32 schreef Paltos het volgende:
[..]
Jamaar! Ik wil het snappen!
Ik heb koude voeten..
Engels...
Cold feet, jah...
Engelse uitdrukking, hmm...
!
Houd er een aansteker onderquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:32 schreef rena het volgende:
NEE ik heb KOUDE voeten en ze zitten aan mijn lichaam vast![]()
$#*%$(*@%*%
![]()
![]()
GRRRRRRR.
Jah, ik heb het ook maar opgezocht.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:33 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik heb ook even moeten opzoeken wat je nou bedoelde..
quote:
Cold feet is een Engelse uitdrukking voor wanneer je vlak voor een grote gebeurtenis (zoals trouwen) sterke twijfels krijgt, en er over nadenkt om het gewoon niet te doen. Ofzo.quote:
Doe lekker warme sokken aan. Of leg je voeten op/onder een huisdier van respectabele grootte.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:34 schreef rena het volgende:
[..]
Nee want dat doet dan weer pijn![]()
Denk eens logisch na joh![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:34 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Cold feet is een Engelse uitdrukking voor wanneer je vlak voor een grote gebeurtenis (zoals trouwen) sterke twijfels krijgt, en er over nadenkt om het gewoon niet te doen. Ofzo.
Dankje, dankje!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:34 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Cold feet is een Engelse uitdrukking voor wanneer je vlak voor een grote gebeurtenis (zoals trouwen) sterke twijfels krijgt, en er over nadenkt om het gewoon niet te doen. Ofzo.
Dat wist ik ondertussen al.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Colf feet is een Engelse uitdrukking voor wanneer je vlak voor een grote gebeurtenis (zoals trouwen) sterke twijfels krijgt, en er over nadenkt om het gewoon niet te doen. Ofzo.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Doe lekker warme sokken aan. Of leg je voeten op/onder een huisdier van respectabele grootte.
Ik denk nooit na, dat is mijn specialiteitquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:34 schreef rena het volgende:
[..]
Nee want dat doet dan weer pijn![]()
Denk eens logisch na joh![]()
![]()
quote:
Ik post iets, en vervolgens doet atb precies hetzelfde posten en wie krijgt (als eerste) de aandacht en bedankjes?quote:
Echte liefdequote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik post iets, en vervolgens doet atb precies hetzelfde posten en wie krijgt (als eerste) de aandacht en bedankjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |